Mitkä bändit ärsyttää laulajan äänen takia?
Itse kuuntelisin mielelläni esim Volbeatia ja Mokomaa, mutta en vain pysty koska laulajan ääni on niin ärsyttävä.
Volbeatin laulaja kiekuu kuin miespuolinen Shakira, ja Mokoman laulajan ääni sopisi enemmän noh, mihin tahansa muuhun...
Kommentit (53)
Bändeistä: Maroon 5, Volbeat, Neljä Ruusua, Dingo, Pmmp (Mira Luoti on niin huono laulaja. Paula on hyvä), Ultra Bra (Vuokko Hovatan ääni), Coldplay (Chris Martinin nuhainen ääni), U2 (Bonon ääni ei ole kestävä) ja kaikista pahin: Elokuu (se Nopsajalan sössöttävä tapa laulaa).
.
Sooloartisteista: Maija Vilkkumaa, Irina, James Blunt, plus kaksi kähisijää; Pitbull ja Cheek.
Kiva huomata, että en ole ainoa joka vihaa Haloo Helsingin laulajan määkimistä. ;)
Within Temptation, Haloo helsinki, Indica
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:07"]
Minun mielestäni Irinalla on kaunis ääni, mutta olenkin mies. Volbeatistä olen ap: n kanssa ihan samaa mieltä.
Hiljaisuus on hieno biisi Irinalta.
[/quote]
Hiljaisuus on ihan kaunis biisi. Irina kuulosti hyvältä myös viime vuoden Tähdet tähdet -ohjelmassa, jossa kokeili eri musiikkigenrejä ja lauloi muiden tekemiä kappaleita. Valitettavasti hänen omat angstihenkiset biisinsä ovat aika kamalia ja pilaavat hänen äänensä. Esim. Ymmärräthän-kappale on mielestäni sietämätön. Toki makuja on monia. :) Toki Irinankin ääni on laineen liplatusta Maija Vilkkumaan ääneen verrattuna...
Joo toi Indika on ihan uskomaton, se muija ei osaa laulaa ollenkaan, ja ääniala on yhtä laaja kuin kapein talo Amsterdamissa
Uniklubi ja Aki Tykki (limaisuus). Zen Cafe ja Samuli Putro (laulajan tapa laulaa puhumalla monotonisesti).
Haloo Helsinki, mun korvat ei kestä niin "räkäinen" ääni. Myöskään en kuuntelisi Maarit Hurmerintaa enkä Pyhimystä kun äänet ei miellytä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:37"]Joo toi Indika on ihan uskomaton, se muija ei osaa laulaa ollenkaan, ja ääniala on yhtä laaja kuin kapein talo Amsterdamissa
[/quote]
Se Indican Jonna on kyllä ihan hirveä laulutaidoiltaan. Alkoi heti päätä särkeä.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:34"]
Nopsajalka on ykkösärsytys
[/quote] Minusta Nopsalla on ihan ok ääni, vai etkö siis muuten tykkää? Pyhimyksen ääntä en kestä millään.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:38"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:37"]Joo toi Indika on ihan uskomaton, se muija ei osaa laulaa ollenkaan, ja ääniala on yhtä laaja kuin kapein talo Amsterdamissa
[/quote]
Se Indican Jonna on kyllä ihan hirveä laulutaidoiltaan. Alkoi heti päätä särkeä.
[/quote]
Korjaus: Taisikin olla Jonsu.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 13:00"]
Slash.
[/quote]
Se ei laula.
[/quote] En niin, Slashin laulajan takia Slashia ei voi kuunnella
Heh, olis kyllä aikamoista kudutusta olla Volbeatin konsertissa. Kaikki niiden radiobiisit kuulostaa samalta ja laulajan ääni on todella maneerinen.
Sunrise avenue! Poets of the fall!