Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haikailen edelleen 3 vuoden jälkeen miehen perään

Vierailija
22.01.2015 |

MIKSI??

Haikailen siis miehen perään jonka kanssa oli tasan 3 vuotta sitten n.4kk kiihkeä suhde. Lopulta juttu jäi koska molemmat olimme varattuja ja miehen vaimo yritti 2 kertaa itsemurhaa ja joutui sairaalaan. Eli itse en pystynyt enää jatkamaan edes, en halunnut enempää satuttaa naista.

Nyttemmin olen eronnut ja löytänyt uuden miehen jonka kanssa olen ollut muutaman vuoden. Meillä ei ole riitoja, hän on maailman kiltein mies jonka tiedän ja aina laittaa minut itsensä edelle. Mutta silti, koko ajan sisimmässäni on tunne että haluaisin sen toisen miehen. Emme ole siis jutelleet tai nähneet "eroamisen" jälkeen.

Mitä voin tehdä että voin jatkaa elämää?? Tämä tunne kalvaa syvältä, en ole koskaan tuntenut samoin kuin sen miehen kanssa. En voi häntä nyt saada enkä ole varma haluankokaan, kaipaan ehkä vain sitä tunnetta hänen kanssaan?

Antaisin mitä vain jos joku poistaisi tämän kaipuun ja saisin syvästi tuntea rakkautta nykyistä kohtaan joka sen ansaitsisi :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt mikä saa naisen heikoksi pettäjämiehen edessä.

Vierailija
2/2 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.01.2015 klo 20:45"]Olen aina ihmetellyt mikä saa naisen heikoksi pettäjämiehen edessä.
[/quote]

Olin itse yhtälailla pettäjä kuin mieskin. Töissä tapasimme ja siitä se sitten lähti juttu luistamaan. Huomasi kuinka paljon yhteistä onkaan. Itsellä oma puoliso oli hyvin kylmä ja etäinen minua kohtaan. Tämä työkaverini taas kehui ja tottakai seksikin oli jotain aivan muuta kuin omassa suhteessani.
Ja tosiaan, molemmat kerroimme omille puolisoille tilanteesta heti kun tunteet tuli kuvioihin. Mies oli lähdössä kotoa, kävimme yhdessä katsomassa asuntoa hänelle ja vaimo soitti välittäjälle myös läsnä ollessani. Eli sinänsä kaikki oli avointa.

Sitten vaimo päättikin ettei haluakaan erota itse ja päätyi kahdesti ottamaan yliannostuksen lääkkeitä. Itse en kestänyt enää tilannetta, en ole läpeensä p*ska ihminen joten sanoin miehelle, että parempi kun jatkat oman perheesi kanssa. Ja tämä ei ollut helppo päätös minulle, ei todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla