Kysytkö kaupassa herkästi henkilökunnalta tuotteen sijaintia tai muuten apuja?
Musta on vissii tullut keski-ikäinen kun en jaksa enää yhtään haahuilla itse vaan kysyn aina myyjältä heti että ohjaa mut oikealle hyllylle kun haen jotain tiettyä tuotetta, esim. netistä varmistettu että sitä kyseisessä myymälässä on jne. En mä teininä tuollaista uskaltanut vaan jos ei hakemalla löytynyt, jätin ostamatta. Että olisi pitänyt puhua jollekulle, no way! Ja nykyään muuten teitittelevätkin :D :D
Kommentit (26)
Kysyn, ja yleensä tuote on ihan siinä vieressä.
Jos mulla on kiire, niin todellakin kysyn, myyjähän saa palkaa koko ajan, että ei luulisi olevan vaikeaa vastata kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Joo sitä vartenhan se henkilökunta siellä on.
Jatkuvasti vielä pulataan hehtaarihalleissa tuotteet nurkasta toiseen. Ei huvita kierrellä moneen kertaan hallia, että löytäis etsimänsä. V****taa vaan kaupat, joista ei löydä henkilökuntaa etsimälläkään.
Just tämä. Pari päivää sitten juuri kysyin myyjältä, missä hakemani tuote mahtaa sijaita. Ei ollut minulle tuttu kauppa, enkä ollut koskaan aikaisemmin ostanut ko. tuoteryhmään kuuluvia tuotteita, joten en edes tiennyt, mihin osastoon se kuuluu. Netistä olin katsonut, että tuotetta on ko. kaupassa. Myyjä lähti näyttämään. Osoitti yhtä hyllyä, ja sanoi: "Tuossa ne viimeksi oli, kun niitä näin." Siinä oli aivan toisen tuoteryhmän tuotteita. Sitten alkoi sen osaston etsiminen, mihin tässä kaupassa ko. tuote kuuluu. Tuote löytyi aika nopeasti. Kiitos siitä.
Pertsa kirjoitti:
Aloittaja:
Se on "apua" ilman j:tä.
Apua yksikkö, apuja monikko.
Vierailija kirjoitti:
En. Eikös tuollainen ole aika terveysriski? Turvavälit jne.
Ihan hyvin pystyin kysymään parin metrin päässä olevalta myyjältä neuvoa, vaikka kummallakin oli maski naamalla. Ja hyvin pystyi neuvomaankin, vaikka ei käsikädessä sinne oikean hyllyn luokse mentykään.
Mutta jos pelkäät, että katse tappaa.... Niitäkin on nähty.
Eikä muuten ollut verkkokauppa.comissa energiajuomajauhekaan siellä missä odottaisi eli ehkä pelitarvikkeissa tai siellä missä urheilupatukat? Entä ruoat? Ehei. Se oli omassa pahvitelineessä palapelien vieressä. Yhdessä myyjän kanssa haahuiltiin ja löydettiinkin lopulta. Hyvää palvelua sain siellä.