Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Talvi ja kuiva huoneilma - mitä avuksi?
05.12.2021 |
Onko niistä huoneenkostuttajista (höyryävä laite) mihinkään? Mikä on paras keinosi kuivan huoneilman taltuttamiseen? Itse asun kerrostalossa ja talvisin huoneilma on rutikuivaa. Mikä avuksi?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tuottavat hienonjakoista pölyä ilmaan, joka sitten laskeutuu pinnoille. Veden kuumentava Ufox on todella hyväksi todettu laite. Ihan pieneen asuntoon voi vähemmän tilaa vievä pikkumallikin käydä (näyttää neutraalimmalta, jos ei ufoista tykkää). Googleta.