Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli aamulla ääliö!!

Vierailija
08.03.2015 |

Olen raskaana (kortsulapsi) ja meillä kaksi pientä poikaa. Tänä aamuna viideltä herätin miestä yksi vuotiaan oltua levoton, että olis ottanut pojan olohuoneeseen ja keinuttanut setterissä uneen jotta olisin saanut nukkua edes aamu 7. Toistin herättämistä kun ei tuo heräillyt eikä noussut. Itse olin niiiiin kuoleman väsynyt! (Rv 15) No mies alkoi korottaa ääntään miten tiuskin ja huudan (?) ja nousi raivoten ylös niin että vanhempikin poika reilu 2v heräsi. Kello ei ollut puolta kuuttakaan aamulla. No ei pieni poikamme halunnut huutavan isänsä syliinjoten nousin poikien kanssa ylös. Mies tiuski jotain ja paineli nukkumaan ja edelleen nukkuu perse homeessa näin naistenpäivän kunniaksi. Paan sen tänään pihalle. Mulle riitti.
Joi kaljaakin eilen pöhnään asti, toki hänellä nyt oikeus nukkua on herranjumala kun kert väsyttää!

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä alkoholiongelma? Juo usein pöhnän? Ei hyvä lapsiperheessä pöhnän juominen.

Heitä pihalle. Sä voit paljon paremmin, kun ei tarvitse tommosta ukkoa katsella.

Vierailija
42/50 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö teillä perhetyöntekijä? Tois vähän apuja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meitä on monneen junaan. Ona se vähän eri asia, jos mies on juonut pari olutta kerran viikkoon, kuin se, että kaljoittelee itsensä umpitunneliin jokailta ennen nukkumaanmenoa, noin niin kuin unirituaalina.

Mulla itselläni ei ainakaan hoksottimet toimi unesta herätettynä. Voin olla äkäinenkin, varsinkin, jos uni on ollut sikeää  pöhnäunta(mihin siis riittää ihan se pari-kolme kaljaa illalla). 

Sano miehellesi, ettei tuollainen vetele, ja että odotat anteeksipyyntöä ja parempaa kohtelua jatkossa, vaikka kuinka olisi olut illalla maistunut. Ei sitä erota silti tartte, jos toinen muuttaa vaan tapojaan. Sitä enymmärrä, miksinaiset ovat aina lähtemässä kirjaimellisesti pakoon, eikö teillä oikeasti ole kanttia sen verran, että sanotte suorat sanat sille ukollenne? Jos ei ole totaalinen idiootti tai ihan aito alkoholisti, niin yleensä mies ryhdistäytyy siinä vaiheessa, kun tajuaa toisen olevan tosissaan.

-laphilainen

Vierailija
44/50 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaupungin missä asutte.

Vierailija
45/50 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 09:14"]Tiedän kaupungin missä asutte.
[/quoteEikö olisi parempi aikuistua

Vierailija
46/50 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen syvällä rintaäänellä: noi aamuheräämisvuorot olis hyvä sopia aina edellisenä iltana. Jos alkaa aikaisin aamulla väsyneenä töniä toista väsynyttä hereille, siitä tulee vaan riitaa. Aina.

Vierailija
47/50 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 08:25"]

Lapsi SETTERIIN? Teilläkö koira hoitaa lapsia?

[/quote]

Etkö oikeasti tajua viestiä vai oletko tyhmä ?

Vierailija
48/50 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hieno" mies. Mun mieheni toi naistenpäivän kunniaksi kahvin sänkyyn.t.ammattivalittaja

Vierailija
49/50 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kuulosta ap:kään miltään järjen jättiläiseltä. Kaksi tismalleen toisillensa sopivaa ihmistä ja lapsista tulee samanlaisia luusereita.

Vierailija
50/50 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, oi miksi ihmiset hierotte vielä pahaa oloa toisen naamaan entisestään? Haukutte ja tölvitte? Teistä se enemmän kertoo kuin ap:sta. Sinulle, aloittaja, en toivota muuta kuin valtavasti voimia, päädyitpä mihin tahansa. Taaperon, vauvan ja raskauden kanssa sinulta odotetaan melkoista yli-ihmisyyttä nyt! Hae apua, turvaudu tukiverkostoon ja laita mies lujille. Sinä ansaitset parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi