Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehesi sallisi sinulle "vapaan suhteen" oikeudet mutta olisi itse silti uskollinen, käyttäisitkö mahdollisuuden ja harrastaisit luvallisesti sivusuhteita?

Vierailija
05.12.2021 |

Niin

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi. Olin vapaaehtoisesti neitsyt kunnes 29 vuotiaana tapasin miehen, jonka kanssa uskon meneväni naimisiin. Aika iso muutos pitäisi persoonassani tapahtua että kinnostaisi yhden illan panona oleminen. 

Vierailija
22/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin joskus harrastaa seksiä toisen naisen kanssa jos se olisi miehelleni ihan ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti harrastaisin irtoseksiä joskus. Vakituinenkin seksisuhde voisi kiinnostaa joko miehen tai naisen kanssa. Jos polykuviot olisivat myös ok niin näkisin että voisin hyvin olla toisessa vakavammassa romanttisessa suhteessa myös.

Haaveita vain nämä minulle. Vaikka alkuaikana mies oli olevinaan hyvin avoin näiden asioiden suhteen (en olisi lähtenyt hänen kanssaan alun perinkään suhteeseen jos hän olisi ollut ehdoton suljetusta suhteesta) niin eipä se lopulta ihan niin ollutkaan. Yritti kai olla avoimempi kuin sitten pystyikään, ymmärrän kyllä että niin voi käydä. Mutta luulen että tällä suhteella ei ole kauheasti tulevaisuutta kun näkemykset ja halut eroavat niin paljon tässä suhteessa. Harmi, luulin että oli löytynyt poikkeusyksilö mutta olikin ihan vaan perus monogamisti.

Vierailija
24/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi. Luottamus mieheen horjuisi, koska kokemus on opettanut että kun mies ehdottaa avointa suhdetta, on hänellä jo uusi nainen.

Vierailija
25/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ihmettelisin miksi mies ehdottaisi moista.

Vierailija
26/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika jännä kun Hesarissa kerrottiin, miten palvelutalossa asuu 2 miestä ja 2 naista kuin avioparit, vaikka heillä on talon ulkopuolella kumppanit, jotka käyvät heitä tapaamassa, ja jotka ovat hyväksyneet asian. Ehkä niillä tapaajillakin on itsellään joku. Mutta näinkin joustavaa voi olla, ja kukaan tuskin kärsii.

Vierailija
27/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salli ja kokeilin yhtä vanhaa ihastusta ja oli aika huono. Ja koko tuo ”vapaa suhde” on muutenkin ihan pashaa. Kaikki joilla tiedän sellaisen olleen, itseni mukaan lukien, ovat eronneet. Se on vain vaihe ennen eroa, kun kumpikaan ei vielä uskalla oikeasti erota.

Vierailija
28/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta tykkäisin ajatuksesta. Olen antanut saman vapauden myös miehelle mutta ei sekään ole tainnut.

Vierailija
29/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska se on moraalitonta ja oksettavaa

Vierailija
30/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska se on moraalitonta ja oksettavaa

Sinun mielestäsi, ei suinkaan kaikkien.

Vierailija
31/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin todella mistä oikein on kysymys.

Epäilisin, onko miehellä joku cuckold-fantasia. Saisi perustella, pohjustaa ja lahjoa varsin huolella, ei oikein nappaa olla yhtään enempää fetisoitu kuin mitä tässä suhteessä jo tällä hetkellä olen.

Vierailija
32/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin eron.

Sama. Mies joka edes ehdottaa vapaata suhdetta on liian erilainen arvomaailmaltaan.

Mieshän sitä ehdotti naiselle, että nainen saisi "vapaan suhteen". Ei miehestä puhuttu mitään, että hän myös harjottaisi vapaata suhdetta.

Vierailija
33/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin eron.

Sama. Mies joka edes ehdottaa vapaata suhdetta on liian erilainen arvomaailmaltaan.

Mieshän sitä ehdotti naiselle, että nainen saisi "vapaan suhteen". Ei miehestä puhuttu mitään, että hän myös harjottaisi vapaata suhdetta.

Joo mutta kyllä tuo kertoo silti miehen arvomaailmasta, vaikka itse ei sitä harjoittaisikaan.

Vierailija
34/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin eron.

Joo mutta kyllä tuo kertoo silti miehen arvomaailmasta, vaikka itse ei sitä harjoittaisikaan.

Voihan se olla, että mies vaan koettelee naista kysyessään, mitä mieltä tämä olisi vapaasta suhteesta.

Vierailija
35/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko vapaan suhteen sijasta alkaa myydä seksiä ja saada lisärahaa talouteen?

Vierailija
36/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin eron.

Voihan se olla, että mies vaan koettelee naista kysyessään, mitä mieltä tämä olisi vapaasta suhteesta.

Sekin kertoo paljon miehestä, eikä todellakaan hyviä asioita. Ei jatkoon. -eri

Vierailija
37/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin eron.

Sekin kertoo paljon miehestä, eikä todellakaan hyviä asioita. Ei jatkoon. -eri

Se kertoo miehestä, joka ei välttämättä luota naiseensa. Jospa onkin aihetta kysäistä tuollaista. -eri 

Vierailija
38/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisin. Jos mies moista ehdottelisi ja väittäisi ettei itse kyllä tee mitään en uskoisi sekuntiakaan.. vaihtaisin myös nopsasti uuteen mieheen koska ei ole oma juttu ristiinrastiin nus**iminen

Vierailija
39/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostuisi vapaaseen suhteeseen kummankaan puolelta. Jos mies tällaista vaatisi tai olisi onneton kanssani uskollisessa monogamisessa suhteessa, niin eroaisin ja etsisin miehen, joka kykenee sitoutumaan kahden ihmisen liittoon.

Kykenee? Eikö kyse ole halusta eikä kyvystä? Vai luuletko, että monisuhteiset oikeasti haluaisivat monogamisen suhteen, mutta eivät jostain syystä kykene siihen? Miksi ihmeessä näin olisi?

Vierailija
40/55 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Olen saanut ihan tarpeeksi irtonumeroita ja FWB-suhteita ennen puolisoni tapaamista, ei ole enää minkäänlaista tarvetta päästä syömään karkkia käärepaperilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi