Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavaa miestä pilkattiin tanssimisesta, onneksi oli mies

Vierailija
08.03.2015 |

Kuvitelkaa sitä vihan määrää, mitä tää ihminen ois saanut jos sukupuoli olisi sattunut olemaan nainen. Ei olisi 100% varmuudella miehet polkaisseet juhlia pystyyn lohdutukseksi. Miesten viha lihavia naisia kohtaan on jotain ihan käsittämätöntä, ei voi edes verrata miten eri tavalla lihavaa naista ja miestä kohdellaan. Oon itse saanut ihan tavallisena baari-iltana kuulla kommentteja painostanib(63kg/164cm), niinkuin koko kouluaikani. Jos luette pelkästään kommenttiosioita dailymailista/iltasanomista, on suorastaan hämmentävää miten "lihavuus on epäterveellistä/olet taakka yhteiskunnalle/et ansaitse elää ennenkuin olet hoikempi" kommentit loistavat poissaolollaan. Onnea sille naiselle joka kuvan miehen vastaavan vatsan kanssa uskaltaa Helsingin baareihin.

http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1425702263635.html?pos=most-popular

Kommentit (87)

Vierailija
41/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 08:14"]Minulla myös lihavana naisena sama kokemus kuin 41 v naisella, kukaan ei ole koskaan haukkunut tai nimitellyt painon takia. 112 kg on enimmillään ollut, miehiä ei silloin kyllä jonossa ollut mutta vähänkin kevyempänä kyllä. En tiedä missä piireissä liikutte, kun nimitellään tuolla tavoin. Itsekunnioitus näkyy ulospäin.
[/quote]
Miten se liittyy piireihin, jos tuntematon tulee laukomaan totuuksia? Selitä oikeen kädestä pitäen tyhmälle.

Vierailija
42/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 04:12"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:57"]

Ihania naisia <3

Ihmettelen kyllä jos kertomasi on totta. Miksi miehenä haukkuisin lihavaa naista? Vannon etten ole ikinä haukkunut tai nauranut. Vaikka olin nuorena 'urheiluporukassa'. Päinvastoin olen rento lihavien naisten seurassa, koska seksuaalinen jännite puuttuu. Pystyn suhtautumaan heihin ihan kuin miehiin. 

[/quote]

Pelleiletkö? Oletko nyt aidosti tosissasi?? "Jos kertomasi on totta"? Koko ala- ja yläasteen kuulin päivittäin olevani lihava (olin täysin normaalipainoinen) ja samaa kommenttia saavat miljoonat tytöt maailmassa. JOKAINEN ylipainonen, varsinkin sairaalloisen ylipainoinen nainen on kuullut kommentteja, täysin tuntemattomilta ihmisiltä. Internetissä viha lihavia baisia kohtaan on omaa luokkaansa.

Ja kyllä, vaikken ole koskaan ollut ylipainonen, olen kuullut kommentteja baarissa, taksijonossa baarin jälkeen ja pari kertaa bussissa. Eletäänkö ne oikeasti samassa maailmassa? Voi luoja, olisi ihanaa olla mies ja elää npin huolettomasti, että epäillään asiaa joka on arkipäivää tuhansille naisille Suomessa.

Jos haluatte , käykääpä vertailun vuoksi katsomassa esim. youtubesta Simplepickup- kanavan tinder prank, missä puetaan ensin nainen ja sitten mues fatsuittiin. Arvatkaa huviksenne, kumpaa kohdellaan paremmin.

[/quote]

Olen nainen, 41-vuotias ja pahimmillani painoin 130-135 kg, nyt noin 110 kg ja EN KOSKAAN ole saanut kommentteja painostani tai ulkonäöstäni ainakaan päin naamaa missään, en kadulla, en kaupassa jne... Sitä en tiedä mitä takana päin on puhuttu, mutta ei voi satuttaa, kun en ole ollut kuulemassa. Ei edes baarissa tai klubilla ole koskaan kukaan mitään sanonut, vaikka olen tanssinut ja pitänyt hauskaa. Mutta toistan, en tosiaan tiedä onko kuiskuteltu selän takana. Olen ehkä poikkeus ja onnekas poikkeus sitten olenkin.

Täällä av:lla saa sitten senkin edestä lukea noita halventavia kommentteja, mutta ei ne mua hetkauta. Lähinnä naurattaa näiden kommentoijien typeryys. Aina sama laulu. Ja itseäni jotenkin lohduttaa se, että tiedän painoni tulleen suurimmaksi osasta muuten kuin syömällä "herkkuja". Ja nyt ne loput ylimääräiset kilot on jämähtänyt vartalooni. Mutta onneksi olen kuitenkin terve, ei ole tullut mitään sairauksia.
[/quote]
Kyllä, olet todella onnekas poikkeus. Asutko maalla?
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2691839/The-dentist-worried-I-break-chair-The-hurtful-fat-shaming-experienced-overweight-women-three-times-day.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 04:12"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:57"]

Ihania naisia <3

Ihmettelen kyllä jos kertomasi on totta. Miksi miehenä haukkuisin lihavaa naista? Vannon etten ole ikinä haukkunut tai nauranut. Vaikka olin nuorena 'urheiluporukassa'. Päinvastoin olen rento lihavien naisten seurassa, koska seksuaalinen jännite puuttuu. Pystyn suhtautumaan heihin ihan kuin miehiin. 

[/quote]

Pelleiletkö? Oletko nyt aidosti tosissasi?? "Jos kertomasi on totta"? Koko ala- ja yläasteen kuulin päivittäin olevani lihava (olin täysin normaalipainoinen) ja samaa kommenttia saavat miljoonat tytöt maailmassa. JOKAINEN ylipainonen, varsinkin sairaalloisen ylipainoinen nainen on kuullut kommentteja, täysin tuntemattomilta ihmisiltä. Internetissä viha lihavia baisia kohtaan on omaa luokkaansa.

Ja kyllä, vaikken ole koskaan ollut ylipainonen, olen kuullut kommentteja baarissa, taksijonossa baarin jälkeen ja pari kertaa bussissa. Eletäänkö ne oikeasti samassa maailmassa? Voi luoja, olisi ihanaa olla mies ja elää npin huolettomasti, että epäillään asiaa joka on arkipäivää tuhansille naisille Suomessa.

Jos haluatte , käykääpä vertailun vuoksi katsomassa esim. youtubesta Simplepickup- kanavan tinder prank, missä puetaan ensin nainen ja sitten mues fatsuittiin. Arvatkaa huviksenne, kumpaa kohdellaan paremmin.

[/quote]

Olen nainen, 41-vuotias ja pahimmillani painoin 130-135 kg, nyt noin 110 kg ja EN KOSKAAN ole saanut kommentteja painostani tai ulkonäöstäni ainakaan päin naamaa missään, en kadulla, en kaupassa jne... Sitä en tiedä mitä takana päin on puhuttu, mutta ei voi satuttaa, kun en ole ollut kuulemassa. Ei edes baarissa tai klubilla ole koskaan kukaan mitään sanonut, vaikka olen tanssinut ja pitänyt hauskaa. Mutta toistan, en tosiaan tiedä onko kuiskuteltu selän takana. Olen ehkä poikkeus ja onnekas poikkeus sitten olenkin.

Täällä av:lla saa sitten senkin edestä lukea noita halventavia kommentteja, mutta ei ne mua hetkauta. Lähinnä naurattaa näiden kommentoijien typeryys. Aina sama laulu. Ja itseäni jotenkin lohduttaa se, että tiedän painoni tulleen suurimmaksi osasta muuten kuin syömällä "herkkuja". Ja nyt ne loput ylimääräiset kilot on jämähtänyt vartalooni. Mutta onneksi olen kuitenkin terve, ei ole tullut mitään sairauksia.
[/quote]
Kyllä, olet todella onnekas poikkeus. Asutko maalla?
http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2691839/The-dentist-worried-I-break-chair-The-hurtful-fat-shaming-experienced-overweight-women-three-times-day.html

Vierailija
44/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:24"]Ihan samalla tavalla paskaa niskaansa saavat lihavat nuoret miehetkin.
[/quote]
Vai niin. Laitapa se käsi sydämmelle. Ihan kirkkain silmin väität, että miehet voisivat tempaista vastaavan kamppanjan internetissä lohduttaakseen lihavaa, rumaa naista?

Miehet kohtelevat rumia naisia epäkohteliaasti, kärsimättömästi, töykeästi tai ingnooraten kokonaan. Ero on aivan järkyttävä, kun on hoikka. Tiedän, koska olen ollut molemmissa rooleissa. Jopa maksavan asiakkaan roolissa olen kokenut halveksuntaa, kun olin lihava.
[/quote][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:24"]Ihan samalla tavalla paskaa niskaansa saavat lihavat nuoret miehetkin.
[/quote]
Vai niin. Laitapa se käsi sydämmelle. Ihan kirkkain silmin väität, että miehet voisivat tempaista vastaavan kamppanjan internetissä lohduttaakseen lihavaa, rumaa naista?

Miehet kohtelevat rumia naisia epäkohteliaasti, kärsimättömästi, töykeästi tai ingnooraten kokonaan. Ero on aivan järkyttävä, kun on hoikka. Tiedän, koska olen ollut molemmissa rooleissa. Jopa maksavan asiakkaan roolissa olen kokenut halveksuntaa, kun olin lihava.
[/quote]
Miksi tätä on alapeukutettu? En saa kertoa omista kokemuksistanne, koska se ei istu mielikuvaanne?

Vierailija
45/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän mua ei oo kukaan tullut sanomaan läskiksi, vaikka ylipainoa on 20kg? Ventovieraat ovat kylläkin kehuneet ulkonäköä ja vaatteita.

Vierailija
46/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:24"]Ihan samalla tavalla paskaa niskaansa saavat lihavat nuoret miehetkin. [/quote] Vai niin. Laitapa se käsi sydämmelle. Ihan kirkkain silmin väität, että miehet voisivat tempaista vastaavan kamppanjan internetissä lohduttaakseen lihavaa, rumaa naista? Miehet kohtelevat rumia naisia epäkohteliaasti, kärsimättömästi, töykeästi tai ingnooraten kokonaan. Ero on aivan järkyttävä, kun on hoikka. Tiedän, koska olen ollut molemmissa rooleissa. Jopa maksavan asiakkaan roolissa olen kokenut halveksuntaa, kun olin lihava. [/quote][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:24"]Ihan samalla tavalla paskaa niskaansa saavat lihavat nuoret miehetkin. [/quote] Vai niin. Laitapa se käsi sydämmelle. Ihan kirkkain silmin väität, että miehet voisivat tempaista vastaavan kamppanjan internetissä lohduttaakseen lihavaa, rumaa naista? Miehet kohtelevat rumia naisia epäkohteliaasti, kärsimättömästi, töykeästi tai ingnooraten kokonaan. Ero on aivan järkyttävä, kun on hoikka. Tiedän, koska olen ollut molemmissa rooleissa. Jopa maksavan asiakkaan roolissa olen kokenut halveksuntaa, kun olin lihava. [/quote] Miksi tätä on alapeukutettu? En saa kertoa omista kokemuksistanne, koska se ei istu mielikuvaanne?

[/quote]

Sanoit, että asiat ei peukuttamalla muutu, mutta näköjään ottaa itsetunnon päälle jos joku kommenttiisi pistää peukun alas. Minä asun maalla ja minun ulkonäköäni on pilkattu ihan pienestä syystä. Lopeta tuo yleistäminen ja inttäminen siitä, että miehet ei voi saada samanlaista kohtelua ulkonäköön liittyen kuin naisetkin. Sinä pidät naisia jonain hyvyyden jumalattarina, jotka eivät voi olla ilkeitä. Siinä olet totaalisen väärässä, koska naisetkin ovat ilkeitä rumille miehille ja jopa tavallisen näköisille naisille, mutta kuten sanottu ero on siinä, että naiset puhuvat yleensä pahaa selän takana kun taas miehet sanovat päin naamaa. Ainiin, mutta eihän se ole ilkeää jos se pilkan kohde ei kuule! Ihan samalla tavoin minunkin kommenttejani on alapeukutettu vaikka nekin olen itse kokenut ja nähnyt. Millä tavalla ne alapeukut elämääsi oikein vaikuttavat? Tekevätkö ne kokemuksistasi muka epätosia? 

Vierailija
47/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet saavat olla läskejä, koska miehiä ei kiinnosta! Naisilla taas läski tukkii ensimmäiseksi muutaman tärkeän verisuonen aivoissa. Sitten alkaa se hirveä ruikutus, itsesääli, itsensäsyyttäminen ja miesten syyttäminen. Pahimmassa tapauksessa se voi johtaa jopa feminismiin. Sille ei ole parannuskeinoa.

Vierailija
48/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:24"]

Ihan samalla tavalla paskaa niskaansa saavat lihavat nuoret miehetkin.

[/quote]

Voi, voi! Naiset kärsivät aina enemmän ja eniten...

Vierailija
49/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomenkin kokoisessa maassa ihmiset elävät eri olosuhteissa. Itse olen kokenut aikoinani 13-vuotiaana, kuinka vaihtaessani koulua vaihdoin samalla maailmaa. Välimatkaa ei kuitenkaan ollut kuin 10 km näiden koulujen välillä.

Se, että naiset saavat hyökkävämpää ja julmempaa kritiikkiä on tosiasia. Itse en ole koskaan ollut lihava, mutta muistan aktiivista kapakka-ajoiltani ne kymmenet kerrat, kun joku tuntematon mies on halunnut tulla kommentoimaan jotakin huonoksi arvoimaansa piirrettä ulkonäössäni ja mikä ihmeellisintä, monilla näistä minulle uppotuntemattomista on ollut myös mielipide jostakin luonteenpiirteestäni. Tottakai kyseessä on ollut kapakoiden pohjasakka, se sama luuserimassa, joka kokee internetin anonyymiteetin yhtä vapauttavaksi kuin alkoholin.

Oli muuten hauska nähdä miten joidenkin tyyppien ilme venähti, kun muutaman kerran vastasin oikein korostetun ystävälliseen keskustelusävyyn "Ai kierteletkö sinä täällä ravintolassa esittämässä loukkauksia sinulle tuntemattomille naisille? Onko sinulla mielenterveysongelmia?", tmv.   Yleensä kyllä en kiinnittänyt mitään huomiota noihin kuolaaviin reppanoihin. 

Vierailija
50/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:50"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:47"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:24"]Ihan samalla tavalla paskaa niskaansa saavat lihavat nuoret miehetkin. [/quote] Vai niin. Laitapa se käsi sydämmelle. Ihan kirkkain silmin väität, että miehet voisivat tempaista vastaavan kamppanjan internetissä lohduttaakseen lihavaa, rumaa naista? Miehet kohtelevat rumia naisia epäkohteliaasti, kärsimättömästi, töykeästi tai ingnooraten kokonaan. Ero on aivan järkyttävä, kun on hoikka. Tiedän, koska olen ollut molemmissa rooleissa. Jopa maksavan asiakkaan roolissa olen kokenut halveksuntaa, kun olin lihava. [/quote] Ei sinunkaan tarvitse kuin vilkaista ketjua jossa naisia pyydettiin arvostelemaan keskivartalolihavan miehen kroppaa niin näet, että pienestäkin ylipainosta NAISETKIN osaavat olla aika ilkeitä. Miehissä ja naisissa on hyviä ja pahoja tyyppejä. HYVÄKSY SE! [/quote] Tosiasia on se, ettei tuntemattomat naiset koe asiakseen ahdistella tuntemattomia lihavia miehiä sanoin. Lihava nainen ei ole edes ihminen. Jännä, että sulla ottaa noib koville tää. Vaikka miten kääntäisit, ei miesten ulkonäköä arvostella samalla tavoin kuin naisten. HYVÄKSY SE!

[/quote]

Jotkut miehet ahdistelee, totta. Mutta naiset arvostelevat eniten naisia. Näin se vaan menee, ihmeellistä. 

Ulkonäköä parjataan täälläkin... ja naiset eniten. Koittakaa pitää oma pesä puhtaaana.

Vierailija
51/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:30"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:51"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:33"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:24"] Ihan samalla tavalla paskaa niskaansa saavat lihavat nuoret miehetkin. [/quote] EIVÄT saa!! Eivät todellakaan saa samassa mittakaavassa. Jos mies on 8 kiloa ihannetta pyöreämpi, ei siitä kommentoi kukaan. Jos olet todella, todella lihava, voidaan ulkomuotosi kuitenkin unohtaa ja sinut nähdä uskottavana. Jos Timo Soini olisi nainen, 90% häneen liittyvistä jutuista liittyisi hänen painoonsa. Jo pelkästäänleffoissa jos olet lihava nainen, olet se ainoa "vitsi" et ikinä oikea päähenkilö. Jos lihava, keski-ikäinen mies raahustaa helteiden aikana maha löllyen ilman paitaa kaupungilla, ei siitä kukaan hänelle kommentoi. Jos lihava nainen ahtautuu pieneen toppiin ja minishortseihin, suosittelrn psyykelääkkeitä kommenttien kestämiseksi. [/quote] Oletko lihava ja nuori mies? Onko Timo Soini nuori? Oletko edes ikinä katsonut elokuvia? Lihaville ja nuorille miehille vittuillaan varmasti melkein päivittäin siitä painosta ja sitä tekevät niin miehet kuin naisetkin. Miehet sanovat suoraan, mutta naiset taas tuttuun tyyliinsä tyytyvät vain naureskelemaan ja puhumaan pahaa selän takana. Myös suoraan päin naamaa saa naisilta ikävää kommenttia jos yrittää mennä juttelemaan. Naiset tuntuvat vanhemmiten viisastuvan lihavien suhteen, mutta miehet eivät. Ja kuten ehkä huomasit niin puhuin nuorista miehistä enkä keski-ikäisistä. Ihan vinkkinä vaan, että älä yritä tehdä naisista ainoita ulkonäköön liittyvän kiusaamisen uhreja, koska se ei ole totta. [/quote] En, mutta veljeni on. Ja saanen huomauttaa hänen olevan aidosti lihava, mun täysin BMIn rajoissa. Hänen menemisiinsä tai rannalla käymiseen ei ole koskaan vaikuttanut. Yksikään tuntematon nainen ei ole kos-kaan kokenut asiakseen baarissa vain tulla huomauttamaam painosta. Jos he kerran puhuvat selän takana, mistä sä muka tiedät siitä? Arvaappa mitä. Yksikään lihava nuori nainen ei baarissa edes kehtaisi "mennä juttelemaan". Ja tota ikävää kommenttia tulee yleensä kaikille ei-toivptuille iskuyrityksille. Ehkä sun kannattaisi avata silmäsi, sillä tän asian suhteen naiset ovat aidosti heikommilla. [/quote] Sun naiset on uhreja-kampanja on ihan turha. Kuten sanoin niin naiset tyytyvät naureskelemaan ja puhumaan selän takana. Selän takana puhumisen tiedän ihan siitä, että olen saanut todistaa sellaista itse. Moni lihava nainen ainakin täälläpäin kehtaa mennä juttelemaan, koska tiedostavat sen etteivät ole miesten iskulistan kärjessä, joten he ottavat homman omiin käsiinsä eivätkä uikuta netissä miten huonosti heidän elämänsä on ja kuinka ainoastaan heidän ulkonäkönsä aiheuttaa pahoja puheita. Olen jo myöntänyt sen, että naiset muuttuvat suvaitsevaisemmiksi vanhemmiten, mutta hyväksy sinäkin se, että lihavat ja nuoret miehet joutuvat kokemaan syrjintää ja kiusaamista myös. En enää vänkkää kanssasi, koska olet jo ottanut sen asenteen, että vain naiset ovat uhreja ja ainoastaan miehet on törkeitä ja pahoja. [/quote] Voi luoja. Kyllä, naiset ovat uhreja sen suhteen, miten naisen ulkonäkö määrittää elämänlaatua. Ja kyllä, kun sitä "kampanjaa" todistaa 21 vultta niin on jotain mistä protestoida. Asenteesi on naurettava. Jo pelkästään se, että luulet aidosti lihavan naisen uskaltavan mennä puhumaan suht ok-miehelle kertoo missä harhaluulossa elät. Sinuna en itkisi jotain selän takana puhumista. Se, mitä et kuule ei pilaa baari-iltaasi, vaan se mitä kuulet. Vedä pääsi perseestä ja ota silmä käteen. Anoreksia ja bulimia on aiheesta naisten sairauksia. Jos selaat pelkästään ilta-sanomien tsi dailymailin sivuja, löydät satoja kuvia puolialastomista naisista ja heidän kropastaan. Laihdutustuotteissa on syystä lähes aina naisen kuva. Meikit, kauneuskirurgia ja vastaava on aiheesta naisten harrastuksia. Jos voit aidosti uskoa, että tuollainen kamppanja järjesttettäisiin lihavalle, rumalle naiselle vain koska hän pahoitti mielensä, haluaisin kuulla siitä. Ehkä sun kannattais lopettaa toi iänikuinen lassukoiden "miehillä on kaikessa yhtä vaikeaa kuin naisilla ja lopuissa paljon vaikeampaa" asenteesi, koska ulkonäköasiat EIVÄT ole tasa-arvoisia. Älä ole naurettava ja väitä vastaan. En sano ettei miehiä pilkattaisi. Sen sanon, ettei heidän kokemabsa kritiikki ole verrattavissa naisten ulkonäkövainoon. Se vaan on näin. Monessa asiassa ei ole, tässä on. [/quote] Ketkä niitä kuviaan ovat mediaan lykkimässä joka tuutista? Naiset itse. Se on sinun asiasi jos haluat miellyttää jotain b-luokan hunks-stripparia ulkonäölläsi, mutta normaaleja miehiä ei kiinnosta vittujakaan onko sulla tarpeeksi isot ankkahuulet ja silikoniperse tai 8 kg ylimääräistä. Nää on ihan teidän naisten omia kotkotuksia. [/quote] Ei. En ole ikinä kuullut yhdenkään tyttökaverin spontaanisti haukkuvan ketään miehen ulkonäköä. Sen sijaan olen kuullut kaveripoikien kommentoivan hiuksia/persen puutetta/ihoa/painoa. Paskan marjat. Korsetteja ei ole vedetty niin tiukalle, että sisäelimet vioittuvat naisten omasta halusta. Jalkoja ei ole typistetty murskaamalla naisten miellyttääkseen omia silmiään. Tiedoksesi, että naistähtöset harvemmin tilaavat näitä roskalehtien "oho, ympyröimme selluliitin punaisella jotta osaatte kiinnittää huomiota", "onko laulaja jo liian laiha/lihava" juttuja itse. Hyvin usein he vain menevät rannalle ja tulevat kuvatuksi. Meillä ei ole mitään mieltä jankata jos et vastaa yhteen kysymykseen: Arvostellaanko mielestäsi miesten ulkonäköä yhtä rajusti kuin naisten?

[/quote]

Kaveripojat...Kertookin jo paljon. 

Vierailija
52/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:37"]

[/quote]

[/quote]

Kyse ei ole siitä kuka kärsii eniten vaan siitä, kuka ruikuttaa eniten.

Vierailija
53/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi läskit ruikuttavat aina joka paikassa? Jos se kerran on niin kamalaa olla läski, niin kannattaisiko vaikka laihduttaa??? Minua ei omat läskit haittaa. T: onnellinen läski.

Vierailija
54/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:39"]

Suomenkin kokoisessa maassa ihmiset elävät eri olosuhteissa. Itse olen kokenut aikoinani 13-vuotiaana, kuinka vaihtaessani koulua vaihdoin samalla maailmaa. Välimatkaa ei kuitenkaan ollut kuin 10 km näiden koulujen välillä.

Se, että naiset saavat hyökkävämpää ja julmempaa kritiikkiä on tosiasia. Itse en ole koskaan ollut lihava, mutta muistan aktiivista kapakka-ajoiltani ne kymmenet kerrat, kun joku tuntematon mies on halunnut tulla kommentoimaan jotakin huonoksi arvoimaansa piirrettä ulkonäössäni ja mikä ihmeellisintä, monilla näistä minulle uppotuntemattomista on ollut myös mielipide jostakin luonteenpiirteestäni. Tottakai kyseessä on ollut kapakoiden pohjasakka, se sama luuserimassa, joka kokee internetin anonyymiteetin yhtä vapauttavaksi kuin alkoholin.

Oli muuten hauska nähdä miten joidenkin tyyppien ilme venähti, kun muutaman kerran vastasin oikein korostetun ystävälliseen keskustelusävyyn "Ai kierteletkö sinä täällä ravintolassa esittämässä loukkauksia sinulle tuntemattomille naisille? Onko sinulla mielenterveysongelmia?", tmv.   Yleensä kyllä en kiinnittänyt mitään huomiota noihin kuolaaviin reppanoihin. 

[/quote]

Oikein tehty! Hyvä juttu!!!

Vierailija
55/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:48"]

Miksi läskit ruikuttavat aina joka paikassa? Jos se kerran on niin kamalaa olla läski, niin kannattaisiko vaikka laihduttaa??? Minua ei omat läskit haittaa. T: onnellinen läski.

[/quote]

Taitaa olla nuorehkojen naisten epätoivoista mäkätystä. Jos joku ei pidä läskeistä naisista, niin sitten ei pidä. Ei ne siinä valittamalla muutu.

T:Onnellinen ikuisläski

Vierailija
56/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon keskustelupalstoilla itsensä sääliminen kuluttaa kaloreita? Ilmeisesti se on todettu oikein hyväksi laihdutuskeinoksi. Ainakin näin voisi päätellä siitä suuresta määrästä, jonka läskit näitä valituksia kirjoittavat. Onko tehonnut paremmin kuin liikunta/ruokavalio?

Vierailija
57/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:24"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:24"]Ihan samalla tavalla paskaa niskaansa saavat lihavat nuoret miehetkin. [/quote] Vai niin. Laitapa se käsi sydämmelle. Ihan kirkkain silmin väität, että miehet voisivat tempaista vastaavan kamppanjan internetissä lohduttaakseen lihavaa, rumaa naista? Miehet kohtelevat rumia naisia epäkohteliaasti, kärsimättömästi, töykeästi tai ingnooraten kokonaan. Ero on aivan järkyttävä, kun on hoikka. Tiedän, koska olen ollut molemmissa rooleissa. Jopa maksavan asiakkaan roolissa olen kokenut halveksuntaa, kun olin lihava. [/quote][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:24"]Ihan samalla tavalla paskaa niskaansa saavat lihavat nuoret miehetkin. [/quote] Vai niin. Laitapa se käsi sydämmelle. Ihan kirkkain silmin väität, että miehet voisivat tempaista vastaavan kamppanjan internetissä lohduttaakseen lihavaa, rumaa naista? Miehet kohtelevat rumia naisia epäkohteliaasti, kärsimättömästi, töykeästi tai ingnooraten kokonaan. Ero on aivan järkyttävä, kun on hoikka. Tiedän, koska olen ollut molemmissa rooleissa. Jopa maksavan asiakkaan roolissa olen kokenut halveksuntaa, kun olin lihava. [/quote] Miksi tätä on alapeukutettu? En saa kertoa omista kokemuksistanne, koska se ei istu mielikuvaanne?

[/quote]

Sanoit, että asiat ei peukuttamalla muutu, mutta näköjään ottaa itsetunnon päälle jos joku kommenttiisi pistää peukun alas. Minä asun maalla ja minun ulkonäköäni on pilkattu ihan pienestä syystä. Lopeta tuo yleistäminen ja inttäminen siitä, että miehet ei voi saada samanlaista kohtelua ulkonäköön liittyen kuin naisetkin. Sinä pidät naisia jonain hyvyyden jumalattarina, jotka eivät voi olla ilkeitä. Siinä olet totaalisen väärässä, koska naisetkin ovat ilkeitä rumille miehille ja jopa tavallisen näköisille naisille, mutta kuten sanottu ero on siinä, että naiset puhuvat yleensä pahaa selän takana kun taas miehet sanovat päin naamaa. Ainiin, mutta eihän se ole ilkeää jos se pilkan kohde ei kuule! Ihan samalla tavoin minunkin kommenttejani on alapeukutettu vaikka nekin olen itse kokenut ja nähnyt. Millä tavalla ne alapeukut elämääsi oikein vaikuttavat? Tekevätkö ne kokemuksistasi muka epätosia? 
[/quote]
Mitä ihmettä? Mä en ole kirjoittanut mitään muuta kuin nuo kaksi viestiä tähän ketjuun. Samoin en ole sanonut, ettei miehet voi kokea halveksuntaa tai että naiset olisivat "hyvyyden jumalattaria". Kerroin omasta kohtelustani, miten erilainen elämä minulle aukesu kuin hoikistuin, minulla oli yllättäen ihmisarvo.
Kyllä, kysyin miksi kokemuksiani oli alapeukutettu. Haluaisin tietää miksi.

Vierailija
58/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot, mutta mm. Sami Hedberg on suosittu, koska se on lihava. On ihan tuotteistanut itsensä ylipainon avulla. Naiset varsinkin tykkää kun se on niin hellyttävä pullukka. Jos olisi laiha niin suosion
laita olisi ihan muuta.

Vierailija
59/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:37"]

[/quote]

[/quote]

Kyse ei ole siitä kuka kärsii eniten vaan siitä, kuka ruikuttaa eniten.
[/quote]
Jännä. Aukeaa itkuraivarit ja paskamyrsky, jos nainen kyseenalaistaa miesten "yhyy en saa seksiä" ja "yhyy kukaan ei kiinnostu musta vsikka oon niiiiin kiva niille lutkille". Sori, mutta naisten ulkonäköä haukutaan enemmän kuin miesten. Ja muuten, kyllä vain, maailmanlaajuisesti naiset kärsivät huomattavasti enemmän ja ovat kautta historian kärsineet enemmän. Suututtaako sua tosiasiat? Itkettääkö, kun et pääsekään kiilottamaan lassukkakruunuasi?

Vierailija
60/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:52"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 11:48"]

[/quote]

Taitaa olla nuorehkojen naisten epätoivoista mäkätystä. Jos joku ei pidä läskeistä naisista, niin sitten ei pidä. Ei ne siinä valittamalla muutu.

T:Onnellinen ikuisläski
[/quote]
Onks sulla kaksi persoonaa vai muuten vaan kerrot usealla viestillä kokemuksistasi?