Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lihavaa miestä pilkattiin tanssimisesta, onneksi oli mies

Vierailija
08.03.2015 |

Kuvitelkaa sitä vihan määrää, mitä tää ihminen ois saanut jos sukupuoli olisi sattunut olemaan nainen. Ei olisi 100% varmuudella miehet polkaisseet juhlia pystyyn lohdutukseksi. Miesten viha lihavia naisia kohtaan on jotain ihan käsittämätöntä, ei voi edes verrata miten eri tavalla lihavaa naista ja miestä kohdellaan. Oon itse saanut ihan tavallisena baari-iltana kuulla kommentteja painostanib(63kg/164cm), niinkuin koko kouluaikani. Jos luette pelkästään kommenttiosioita dailymailista/iltasanomista, on suorastaan hämmentävää miten "lihavuus on epäterveellistä/olet taakka yhteiskunnalle/et ansaitse elää ennenkuin olet hoikempi" kommentit loistavat poissaolollaan. Onnea sille naiselle joka kuvan miehen vastaavan vatsan kanssa uskaltaa Helsingin baareihin.

http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1425702263635.html?pos=most-popular

Kommentit (87)

Vierailija
21/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset keskittyvät feministien teorioihin, eikä todellisuuteen. Täälläkin moni merkittävän lihava nainen kehuskelee timmillä miehellään. Läski nainen on paljon suositumpi kuin urheilullinen mies; absoluuttista valtaa läskillä naisella ei ole samoin kuin muilla naisilla, mutta valtaa miehiin nähden silti on. Naiset natisevat aina absoluuttisen vallan puutteesta, ikään kuin se olisi jo oikeus.

-Mies 29v-

Vierailija
22/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:33"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:24"] Ihan samalla tavalla paskaa niskaansa saavat lihavat nuoret miehetkin. [/quote] EIVÄT saa!! Eivät todellakaan saa samassa mittakaavassa. Jos mies on 8 kiloa ihannetta pyöreämpi, ei siitä kommentoi kukaan. Jos olet todella, todella lihava, voidaan ulkomuotosi kuitenkin unohtaa ja sinut nähdä uskottavana. Jos Timo Soini olisi nainen, 90% häneen liittyvistä jutuista liittyisi hänen painoonsa. Jo pelkästäänleffoissa jos olet lihava nainen, olet se ainoa "vitsi" et ikinä oikea päähenkilö. Jos lihava, keski-ikäinen mies raahustaa helteiden aikana maha löllyen ilman paitaa kaupungilla, ei siitä kukaan hänelle kommentoi. Jos lihava nainen ahtautuu pieneen toppiin ja minishortseihin, suosittelrn psyykelääkkeitä kommenttien kestämiseksi. [/quote] Oletko lihava ja nuori mies? Onko Timo Soini nuori? Oletko edes ikinä katsonut elokuvia? Lihaville ja nuorille miehille vittuillaan varmasti melkein päivittäin siitä painosta ja sitä tekevät niin miehet kuin naisetkin. Miehet sanovat suoraan, mutta naiset taas tuttuun tyyliinsä tyytyvät vain naureskelemaan ja puhumaan pahaa selän takana. Myös suoraan päin naamaa saa naisilta ikävää kommenttia jos yrittää mennä juttelemaan. Naiset tuntuvat vanhemmiten viisastuvan lihavien suhteen, mutta miehet eivät. Ja kuten ehkä huomasit niin puhuin nuorista miehistä enkä keski-ikäisistä. Ihan vinkkinä vaan, että älä yritä tehdä naisista ainoita ulkonäköön liittyvän kiusaamisen uhreja, koska se ei ole totta. [/quote] En, mutta veljeni on. Ja saanen huomauttaa hänen olevan aidosti lihava, mun täysin BMIn rajoissa. Hänen menemisiinsä tai rannalla käymiseen ei ole koskaan vaikuttanut. Yksikään tuntematon nainen ei ole kos-kaan kokenut asiakseen baarissa vain tulla huomauttamaam painosta. Jos he kerran puhuvat selän takana, mistä sä muka tiedät siitä? Arvaappa mitä. Yksikään lihava nuori nainen ei baarissa edes kehtaisi "mennä juttelemaan". Ja tota ikävää kommenttia tulee yleensä kaikille ei-toivptuille iskuyrityksille. Ehkä sun kannattaisi avata silmäsi, sillä tän asian suhteen naiset ovat aidosti heikommilla.

[/quote]

Sun naiset on uhreja-kampanja on ihan turha. Kuten sanoin niin naiset tyytyvät naureskelemaan ja puhumaan selän takana. Selän takana puhumisen tiedän ihan siitä, että olen saanut todistaa sellaista itse. Moni lihava nainen ainakin täälläpäin kehtaa mennä juttelemaan, koska tiedostavat sen etteivät ole miesten iskulistan kärjessä, joten he ottavat homman omiin käsiinsä eivätkä uikuta netissä miten huonosti heidän elämänsä on ja kuinka ainoastaan heidän ulkonäkönsä aiheuttaa pahoja puheita.

Olen jo myöntänyt sen, että naiset muuttuvat suvaitsevaisemmiksi vanhemmiten, mutta hyväksy sinäkin se, että lihavat ja nuoret miehet joutuvat kokemaan syrjintää ja kiusaamista myös. En enää vänkkää kanssasi, koska olet jo ottanut sen asenteen, että vain naiset ovat uhreja ja ainoastaan miehet on törkeitä ja pahoja.
[/quote]
Voi luoja. Kyllä, naiset ovat uhreja sen suhteen, miten naisen ulkonäkö määrittää elämänlaatua. Ja kyllä, kun sitä "kampanjaa" todistaa 21 vultta niin on jotain mistä protestoida.
Asenteesi on naurettava. Jo pelkästään se, että luulet aidosti lihavan naisen uskaltavan mennä puhumaan suht ok-miehelle kertoo missä harhaluulossa elät. Sinuna en itkisi jotain selän takana puhumista. Se, mitä et kuule ei pilaa baari-iltaasi, vaan se mitä kuulet.
Vedä pääsi perseestä ja ota silmä käteen. Anoreksia ja bulimia on aiheesta naisten sairauksia. Jos selaat pelkästään ilta-sanomien tsi dailymailin sivuja, löydät satoja kuvia puolialastomista naisista ja heidän kropastaan. Laihdutustuotteissa on syystä lähes aina naisen kuva. Meikit, kauneuskirurgia ja vastaava on aiheesta naisten harrastuksia.

Jos voit aidosti uskoa, että tuollainen kamppanja järjesttettäisiin lihavalle, rumalle naiselle vain koska hän pahoitti mielensä, haluaisin kuulla siitä. Ehkä sun kannattais lopettaa toi iänikuinen lassukoiden "miehillä on kaikessa yhtä vaikeaa kuin naisilla ja lopuissa paljon vaikeampaa" asenteesi, koska ulkonäköasiat EIVÄT ole tasa-arvoisia. Älä ole naurettava ja väitä vastaan. En sano ettei miehiä pilkattaisi. Sen sanon, ettei heidän kokemabsa kritiikki ole verrattavissa naisten ulkonäkövainoon. Se vaan on näin. Monessa asiassa ei ole, tässä on.
[/quote]

Ketkä niitä kuviaan ovat mediaan lykkimässä joka tuutista? Naiset itse. Se on sinun asiasi jos haluat miellyttää jotain b-luokan hunks-stripparia ulkonäölläsi, mutta normaaleja miehiä ei kiinnosta vittujakaan onko sulla tarpeeksi isot ankkahuulet ja silikoniperse tai 8 kg ylimääräistä. Nää on ihan teidän naisten omia kotkotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:26"]Naiset keskittyvät feministien teorioihin, eikä todellisuuteen. Täälläkin moni merkittävän lihava nainen kehuskelee timmillä miehellään. Läski nainen on paljon suositumpi kuin urheilullinen mies; absoluuttista valtaa läskillä naisella ei ole samoin kuin muilla naisilla, mutta valtaa miehiin nähden silti on. Naiset natisevat aina absoluuttisen vallan puutteesta, ikään kuin se olisi jo oikeus.

-Mies 29v-
[/quote]
Mitä vit... Mille v*tun feministiteorioille? Mun "teoriat" perustuu siihen mitä olen omin silmin nähnyt ja kokenut. Olet aivan pimeä, jos luulet miesten kokevan yhtä paljon ahdistusta ulkonäöstään.

Vierailija
24/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja. Kyllä, naiset ovat uhreja sen suhteen, miten naisen ulkonäkö määrittää elämänlaatua. Ja kyllä, kun sitä "kampanjaa" todistaa 21 vultta niin on jotain mistä protestoida. Asenteesi on naurettava. Jo pelkästään se, että luulet aidosti lihavan naisen uskaltavan mennä puhumaan suht ok-miehelle kertoo missä harhaluulossa elät. Sinuna en itkisi jotain selän takana puhumista. Se, mitä et kuule ei pilaa baari-iltaasi, vaan se mitä kuulet. Vedä pääsi perseestä ja ota silmä käteen. Anoreksia ja bulimia on aiheesta naisten sairauksia. Jos selaat pelkästään ilta-sanomien tsi dailymailin sivuja, löydät satoja kuvia puolialastomista naisista ja heidän kropastaan. Laihdutustuotteissa on syystä lähes aina naisen kuva. Meikit, kauneuskirurgia ja vastaava on aiheesta naisten harrastuksia. Jos voit aidosti uskoa, että tuollainen kamppanja järjesttettäisiin lihavalle, rumalle naiselle vain koska hän pahoitti mielensä, haluaisin kuulla siitä. Ehkä sun kannattais lopettaa toi iänikuinen lassukoiden "miehillä on kaikessa yhtä vaikeaa kuin naisilla ja lopuissa paljon vaikeampaa" asenteesi, koska ulkonäköasiat EIVÄT ole tasa-arvoisia. Älä ole naurettava ja väitä vastaan. En sano ettei miehiä pilkattaisi. Sen sanon, ettei heidän kokemabsa kritiikki ole verrattavissa naisten ulkonäkövainoon. Se vaan on näin. Monessa asiassa ei ole, tässä on.

Olen nähnyt kun lihava nainen menee juttelemaan ok näköiselle miehelle ja olen nähnyt kun lihavat naiset seurustelevat ok näköisten miesten kanssa. Olen myös nähnyt kun ok näköinen nainen seurustelee lihavan miehen kanssa.

Myönnän myös sen, että naisten ulkonäköön liittyvät asiat ovat enemmän näkyvillä kuin miesten. Samalla tavoin myös naisille syötetään kuvaa niistä lihaksikkaista ja komeista miehistä. Miehilläkin on nykypäivänä ulkonäköpaineita.

Enemmän minua ainakin loukkaisi se ettei minulle kerrota miksi minulle nauretaan ja mitä pahaa minusta puhutaan. Se naureskelukin voi pilata sen baari-illan niinkuin tuossa uutisessakin.

Voisit sinäkin ottaa jonkun muun esimerkin mielensä pahoittaneelle miehelle järjestetyistä juhlista kuin tämän kyseisen uutisen. Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua. Ihan varmasti on tapauksia joissa kaverit ovat järjestäneet tällaisia juhlia mielen parantamiseksi, mutta niistä ei ole tehty uutista.

Näet jo tuosta uutisesta, että lihavat miehetkin saavat kokea törkeyksiä. Äläkä nyt ala taas inttämään mistään, että minun pitää linkittää joku uutinen jossa lihavalle naiselle on järjestetty tuollaiset juhlat kun et itsekään pysty linkittämään kuin tuon yhden tapauksen.

Vierailija
25/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän minusta tuntuu, että täällä on joku muu vähän "pimeänä" ja "pää perseessä" kuin nämä miehet, jotka kyseenalaistavat tätä juttua?

Meistä naisista suurin osa luo itselleen ne ulkonäköpaineet juuri katselemalla kuvia näistä silikonibimboista ja keksimällä, että kun näitä on mediassa niiden täytyy olla miesten mieleen. Kyllä ovatkin niiden yläasteella ja amiksessa olevien ja keskenkasvuisten "miesten" mieleen.

Totta on sekin, että miehetkin kokevat ulkonäköpaineita aivan samoista syistä kuin naisetkin, media antaa sen kuvan siitä mikän on "normaalia" ja miltä kaikkien tulisi näyttää. 

Näyttää vähän siltä, että joidenkin nukkumaanmenoaika on mennyt jo.

Vierailija
26/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:30"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:17"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:51"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:33"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:24"] Ihan samalla tavalla paskaa niskaansa saavat lihavat nuoret miehetkin. [/quote] EIVÄT saa!! Eivät todellakaan saa samassa mittakaavassa. Jos mies on 8 kiloa ihannetta pyöreämpi, ei siitä kommentoi kukaan. Jos olet todella, todella lihava, voidaan ulkomuotosi kuitenkin unohtaa ja sinut nähdä uskottavana. Jos Timo Soini olisi nainen, 90% häneen liittyvistä jutuista liittyisi hänen painoonsa. Jo pelkästäänleffoissa jos olet lihava nainen, olet se ainoa "vitsi" et ikinä oikea päähenkilö. Jos lihava, keski-ikäinen mies raahustaa helteiden aikana maha löllyen ilman paitaa kaupungilla, ei siitä kukaan hänelle kommentoi. Jos lihava nainen ahtautuu pieneen toppiin ja minishortseihin, suosittelrn psyykelääkkeitä kommenttien kestämiseksi. [/quote] Oletko lihava ja nuori mies? Onko Timo Soini nuori? Oletko edes ikinä katsonut elokuvia? Lihaville ja nuorille miehille vittuillaan varmasti melkein päivittäin siitä painosta ja sitä tekevät niin miehet kuin naisetkin. Miehet sanovat suoraan, mutta naiset taas tuttuun tyyliinsä tyytyvät vain naureskelemaan ja puhumaan pahaa selän takana. Myös suoraan päin naamaa saa naisilta ikävää kommenttia jos yrittää mennä juttelemaan. Naiset tuntuvat vanhemmiten viisastuvan lihavien suhteen, mutta miehet eivät. Ja kuten ehkä huomasit niin puhuin nuorista miehistä enkä keski-ikäisistä. Ihan vinkkinä vaan, että älä yritä tehdä naisista ainoita ulkonäköön liittyvän kiusaamisen uhreja, koska se ei ole totta. [/quote] En, mutta veljeni on. Ja saanen huomauttaa hänen olevan aidosti lihava, mun täysin BMIn rajoissa. Hänen menemisiinsä tai rannalla käymiseen ei ole koskaan vaikuttanut. Yksikään tuntematon nainen ei ole kos-kaan kokenut asiakseen baarissa vain tulla huomauttamaam painosta. Jos he kerran puhuvat selän takana, mistä sä muka tiedät siitä? Arvaappa mitä. Yksikään lihava nuori nainen ei baarissa edes kehtaisi "mennä juttelemaan". Ja tota ikävää kommenttia tulee yleensä kaikille ei-toivptuille iskuyrityksille. Ehkä sun kannattaisi avata silmäsi, sillä tän asian suhteen naiset ovat aidosti heikommilla.

[/quote]

Sun naiset on uhreja-kampanja on ihan turha. Kuten sanoin niin naiset tyytyvät naureskelemaan ja puhumaan selän takana. Selän takana puhumisen tiedän ihan siitä, että olen saanut todistaa sellaista itse. Moni lihava nainen ainakin täälläpäin kehtaa mennä juttelemaan, koska tiedostavat sen etteivät ole miesten iskulistan kärjessä, joten he ottavat homman omiin käsiinsä eivätkä uikuta netissä miten huonosti heidän elämänsä on ja kuinka ainoastaan heidän ulkonäkönsä aiheuttaa pahoja puheita.

Olen jo myöntänyt sen, että naiset muuttuvat suvaitsevaisemmiksi vanhemmiten, mutta hyväksy sinäkin se, että lihavat ja nuoret miehet joutuvat kokemaan syrjintää ja kiusaamista myös. En enää vänkkää kanssasi, koska olet jo ottanut sen asenteen, että vain naiset ovat uhreja ja ainoastaan miehet on törkeitä ja pahoja.
[/quote]
Voi luoja. Kyllä, naiset ovat uhreja sen suhteen, miten naisen ulkonäkö määrittää elämänlaatua. Ja kyllä, kun sitä "kampanjaa" todistaa 21 vultta niin on jotain mistä protestoida.
Asenteesi on naurettava. Jo pelkästään se, että luulet aidosti lihavan naisen uskaltavan mennä puhumaan suht ok-miehelle kertoo missä harhaluulossa elät. Sinuna en itkisi jotain selän takana puhumista. Se, mitä et kuule ei pilaa baari-iltaasi, vaan se mitä kuulet.
Vedä pääsi perseestä ja ota silmä käteen. Anoreksia ja bulimia on aiheesta naisten sairauksia. Jos selaat pelkästään ilta-sanomien tsi dailymailin sivuja, löydät satoja kuvia puolialastomista naisista ja heidän kropastaan. Laihdutustuotteissa on syystä lähes aina naisen kuva. Meikit, kauneuskirurgia ja vastaava on aiheesta naisten harrastuksia.

Jos voit aidosti uskoa, että tuollainen kamppanja järjesttettäisiin lihavalle, rumalle naiselle vain koska hän pahoitti mielensä, haluaisin kuulla siitä. Ehkä sun kannattais lopettaa toi iänikuinen lassukoiden "miehillä on kaikessa yhtä vaikeaa kuin naisilla ja lopuissa paljon vaikeampaa" asenteesi, koska ulkonäköasiat EIVÄT ole tasa-arvoisia. Älä ole naurettava ja väitä vastaan. En sano ettei miehiä pilkattaisi. Sen sanon, ettei heidän kokemabsa kritiikki ole verrattavissa naisten ulkonäkövainoon. Se vaan on näin. Monessa asiassa ei ole, tässä on.
[/quote]

Ketkä niitä kuviaan ovat mediaan lykkimässä joka tuutista? Naiset itse. Se on sinun asiasi jos haluat miellyttää jotain b-luokan hunks-stripparia ulkonäölläsi, mutta normaaleja miehiä ei kiinnosta vittujakaan onko sulla tarpeeksi isot ankkahuulet ja silikoniperse tai 8 kg ylimääräistä. Nää on ihan teidän naisten omia kotkotuksia.
[/quote]
Ei. En ole ikinä kuullut yhdenkään tyttökaverin spontaanisti haukkuvan ketään miehen ulkonäköä. Sen sijaan olen kuullut kaveripoikien kommentoivan hiuksia/persen puutetta/ihoa/painoa.
Paskan marjat. Korsetteja ei ole vedetty niin tiukalle, että sisäelimet vioittuvat naisten omasta halusta. Jalkoja ei ole typistetty murskaamalla naisten miellyttääkseen omia silmiään.
Tiedoksesi, että naistähtöset harvemmin tilaavat näitä roskalehtien "oho, ympyröimme selluliitin punaisella jotta osaatte kiinnittää huomiota", "onko laulaja jo liian laiha/lihava" juttuja itse. Hyvin usein he vain menevät rannalle ja tulevat kuvatuksi.
Meillä ei ole mitään mieltä jankata jos et vastaa yhteen kysymykseen: Arvostellaanko mielestäsi miesten ulkonäköä yhtä rajusti kuin naisten?

Vierailija
27/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:50"]Miksiköhän minusta tuntuu, että täällä on joku muu vähän "pimeänä" ja "pää perseessä" kuin nämä miehet, jotka kyseenalaistavat tätä juttua?

Meistä naisista suurin osa luo itselleen ne ulkonäköpaineet juuri katselemalla kuvia näistä silikonibimboista ja keksimällä, että kun näitä on mediassa niiden täytyy olla miesten mieleen. Kyllä ovatkin niiden yläasteella ja amiksessa olevien ja keskenkasvuisten "miesten" mieleen.

Totta on sekin, että miehetkin kokevat ulkonäköpaineita aivan samoista syistä kuin naisetkin, media antaa sen kuvan siitä mikän on "normaalia" ja miltä kaikkien tulisi näyttää. 

Näyttää vähän siltä, että joidenkin nukkumaanmenoaika on mennyt jo.
[/quote]
Muuten hyvä, mutta sä olet ole nainen. Kyllä, miehillä on ulkonäköpaineita. Ei, niitä ei ole verrattavissa naisten paineisiin.
Kaikilla ei ole sama aika kuin Suomessa.

Vierailija
28/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:33"]

Voi luoja. Kyllä, naiset ovat uhreja sen suhteen, miten naisen ulkonäkö määrittää elämänlaatua. Ja kyllä, kun sitä "kampanjaa" todistaa 21 vultta niin on jotain mistä protestoida. Asenteesi on naurettava. Jo pelkästään se, että luulet aidosti lihavan naisen uskaltavan mennä puhumaan suht ok-miehelle kertoo missä harhaluulossa elät. Sinuna en itkisi jotain selän takana puhumista. Se, mitä et kuule ei pilaa baari-iltaasi, vaan se mitä kuulet. Vedä pääsi perseestä ja ota silmä käteen. Anoreksia ja bulimia on aiheesta naisten sairauksia. Jos selaat pelkästään ilta-sanomien tsi dailymailin sivuja, löydät satoja kuvia puolialastomista naisista ja heidän kropastaan. Laihdutustuotteissa on syystä lähes aina naisen kuva. Meikit, kauneuskirurgia ja vastaava on aiheesta naisten harrastuksia. Jos voit aidosti uskoa, että tuollainen kamppanja järjesttettäisiin lihavalle, rumalle naiselle vain koska hän pahoitti mielensä, haluaisin kuulla siitä. Ehkä sun kannattais lopettaa toi iänikuinen lassukoiden "miehillä on kaikessa yhtä vaikeaa kuin naisilla ja lopuissa paljon vaikeampaa" asenteesi, koska ulkonäköasiat EIVÄT ole tasa-arvoisia. Älä ole naurettava ja väitä vastaan. En sano ettei miehiä pilkattaisi. Sen sanon, ettei heidän kokemabsa kritiikki ole verrattavissa naisten ulkonäkövainoon. Se vaan on näin. Monessa asiassa ei ole, tässä on.

Olen nähnyt kun lihava nainen menee juttelemaan ok näköiselle miehelle ja olen nähnyt kun lihavat naiset seurustelevat ok näköisten miesten kanssa. Olen myös nähnyt kun ok näköinen nainen seurustelee lihavan miehen kanssa.

Myönnän myös sen, että naisten ulkonäköön liittyvät asiat ovat enemmän näkyvillä kuin miesten. Samalla tavoin myös naisille syötetään kuvaa niistä lihaksikkaista ja komeista miehistä. Miehilläkin on nykypäivänä ulkonäköpaineita.

Enemmän minua ainakin loukkaisi se ettei minulle kerrota miksi minulle nauretaan ja mitä pahaa minusta puhutaan. Se naureskelukin voi pilata sen baari-illan niinkuin tuossa uutisessakin.

Voisit sinäkin ottaa jonkun muun esimerkin mielensä pahoittaneelle miehelle järjestetyistä juhlista kuin tämän kyseisen uutisen. Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua. Ihan varmasti on tapauksia joissa kaverit ovat järjestäneet tällaisia juhlia mielen parantamiseksi, mutta niistä ei ole tehty uutista.

Näet jo tuosta uutisesta, että lihavat miehetkin saavat kokea törkeyksiä. Äläkä nyt ala taas inttämään mistään, että minun pitää linkittää joku uutinen jossa lihavalle naiselle on järjestetty tuollaiset juhlat kun et itsekään pysty linkittämään kuin tuon yhden tapauksen.

:D:D Onnistuit mainiosti olemaan vastaamatta siihen, uskoisitko tuntemattomien miesten säälivän tuntematonta naista vastaavasti.

Kaverit on täysin eri asia.

Vierailija
29/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tyhmä? Tottakai lihaville miehille tulee pilkkaa osakseen. Ei, ei kuitenkaan samalla tavoin kuin naiselle.

Vierailija
30/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:54"]

Olen nähnyt kun lihava nainen menee juttelemaan ok näköiselle miehelle ja olen nähnyt kun lihavat naiset seurustelevat ok näköisten miesten kanssa. Olen myös nähnyt kun ok näköinen nainen seurustelee lihavan miehen kanssa. Myönnän myös sen, että naisten ulkonäköön liittyvät asiat ovat enemmän näkyvillä kuin miesten. Samalla tavoin myös naisille syötetään kuvaa niistä lihaksikkaista ja komeista miehistä. Miehilläkin on nykypäivänä ulkonäköpaineita. Enemmän minua ainakin loukkaisi se ettei minulle kerrota miksi minulle nauretaan ja mitä pahaa minusta puhutaan. Se naureskelukin voi pilata sen baari-illan niinkuin tuossa uutisessakin. Voisit sinäkin ottaa jonkun muun esimerkin mielensä pahoittaneelle miehelle järjestetyistä juhlista kuin tämän kyseisen uutisen. Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua. Ihan varmasti on tapauksia joissa kaverit ovat järjestäneet tällaisia juhlia mielen parantamiseksi, mutta niistä ei ole tehty uutista. Näet jo tuosta uutisesta, että lihavat miehetkin saavat kokea törkeyksiä. Äläkä nyt ala taas inttämään mistään, että minun pitää linkittää joku uutinen jossa lihavalle naiselle on järjestetty tuollaiset juhlat kun et itsekään pysty linkittämään kuin tuon yhden tapauksen. :D:D Onnistuit mainiosti olemaan vastaamatta siihen, uskoisitko tuntemattomien miesten säälivän tuntematonta naista vastaavasti. Kaverit on täysin eri asia.

Uskon, koska tämäkin oli vasta ensimmäinen tällainen tapaus. "Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua."

Vierailija
31/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:00"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:54"]

Olen nähnyt kun lihava nainen menee juttelemaan ok näköiselle miehelle ja olen nähnyt kun lihavat naiset seurustelevat ok näköisten miesten kanssa. Olen myös nähnyt kun ok näköinen nainen seurustelee lihavan miehen kanssa. Myönnän myös sen, että naisten ulkonäköön liittyvät asiat ovat enemmän näkyvillä kuin miesten. Samalla tavoin myös naisille syötetään kuvaa niistä lihaksikkaista ja komeista miehistä. Miehilläkin on nykypäivänä ulkonäköpaineita. Enemmän minua ainakin loukkaisi se ettei minulle kerrota miksi minulle nauretaan ja mitä pahaa minusta puhutaan. Se naureskelukin voi pilata sen baari-illan niinkuin tuossa uutisessakin. Voisit sinäkin ottaa jonkun muun esimerkin mielensä pahoittaneelle miehelle järjestetyistä juhlista kuin tämän kyseisen uutisen. Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua. Ihan varmasti on tapauksia joissa kaverit ovat järjestäneet tällaisia juhlia mielen parantamiseksi, mutta niistä ei ole tehty uutista. Näet jo tuosta uutisesta, että lihavat miehetkin saavat kokea törkeyksiä. Äläkä nyt ala taas inttämään mistään, että minun pitää linkittää joku uutinen jossa lihavalle naiselle on järjestetty tuollaiset juhlat kun et itsekään pysty linkittämään kuin tuon yhden tapauksen. :D:D Onnistuit mainiosti olemaan vastaamatta siihen, uskoisitko tuntemattomien miesten säälivän tuntematonta naista vastaavasti. Kaverit on täysin eri asia.

Uskon, koska tämäkin oli vasta ensimmäinen tällainen tapaus. "Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua."

Hahaha!! No toi kertoo, miks meillä ei näkemykset kohtaa!! Raportoippa tänne kun löydät harvinaisten hyvännäköisten miesten järjestävän tsemppitapahtuman, koska ruman, lihavan keski-ikäisen naisen itsetuntoa oli loukattu. Ja huom. sairaalloisen lihavan.

Ei tarvitse olla edes tapahtuma, voi olla vain yleistä lohduttamista. Tai edes kommentoitia, ettei saa kiusata ulkonäön takia. Hahhaa, onnea koitokseen :D:D:D

Vierailija
32/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:56"]

Olen nähnyt kun lihava nainen menee juttelemaan ok näköiselle miehelle ja olen nähnyt kun lihavat naiset seurustelevat ok näköisten miesten kanssa. Olen myös nähnyt kun ok näköinen nainen seurustelee lihavan miehen kanssa. Myönnän myös sen, että naisten ulkonäköön liittyvät asiat ovat enemmän näkyvillä kuin miesten. Samalla tavoin myös naisille syötetään kuvaa niistä lihaksikkaista ja komeista miehistä. Miehilläkin on nykypäivänä ulkonäköpaineita. Enemmän minua ainakin loukkaisi se ettei minulle kerrota miksi minulle nauretaan ja mitä pahaa minusta puhutaan. Se naureskelukin voi pilata sen baari-illan niinkuin tuossa uutisessakin. Voisit sinäkin ottaa jonkun muun esimerkin mielensä pahoittaneelle miehelle järjestetyistä juhlista kuin tämän kyseisen uutisen. Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua. Ihan varmasti on tapauksia joissa kaverit ovat järjestäneet tällaisia juhlia mielen parantamiseksi, mutta niistä ei ole tehty uutista. Näet jo tuosta uutisesta, että lihavat miehetkin saavat kokea törkeyksiä. Äläkä nyt ala taas inttämään mistään, että minun pitää linkittää joku uutinen jossa lihavalle naiselle on järjestetty tuollaiset juhlat kun et itsekään pysty linkittämään kuin tuon yhden tapauksen. Oletko tyhmä? Tottakai lihaville miehille tulee pilkkaa osakseen. Ei, ei kuitenkaan samalla tavoin kuin naiselle.

Ai nyt alat jo haukkua tyhmäksikin? Olen siis mielisairas ja tyhmäkin? Asia kunnossa. Varsin asiallisen oloinen ihminen olet kun alat haukkua jo muita.

Ei kaikille lihaville miehille eikä naisille tule pilkkaa. EI EDES KAIKILLE LIHAVILLE NAISILLE. Et voi kirkkain silmin väittää ettei muka lihavat nuoret miehet saa pilkkaa osakseen. Kuten olen monta kertaa sanonut niin minä puhun nimenomaan nuorista miehistä. Sinä puhut kaikista naisista. Siinä on se ero. Lihavat keski-iässä olevat miehetkin saavat pilkkaa, mutta eivät läheskään niin paljon kuin saman ikäiset naiset. Nuoret ja lihavat miehet taas saavat pilkkaa ihan samoin kuin kaikki lihavat naiset. Nuorille ja lihaville miehille se kiusa saattaa olla jopa pahempaa, koska heihin käydään käsiksi ihan fyysisestikin. Naisia harvemmin julkisilla paikoilla muiluutetaan ylipainosta johtuen, koska joku tulee väliin jos naiseen käydään kiinni.

Vierailija
33/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:04"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:00"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:54"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:33"]

Olen nähnyt kun lihava nainen menee juttelemaan ok näköiselle miehelle ja olen nähnyt kun lihavat naiset seurustelevat ok näköisten miesten kanssa. Olen myös nähnyt kun ok näköinen nainen seurustelee lihavan miehen kanssa. Myönnän myös sen, että naisten ulkonäköön liittyvät asiat ovat enemmän näkyvillä kuin miesten. Samalla tavoin myös naisille syötetään kuvaa niistä lihaksikkaista ja komeista miehistä. Miehilläkin on nykypäivänä ulkonäköpaineita. Enemmän minua ainakin loukkaisi se ettei minulle kerrota miksi minulle nauretaan ja mitä pahaa minusta puhutaan. Se naureskelukin voi pilata sen baari-illan niinkuin tuossa uutisessakin. Voisit sinäkin ottaa jonkun muun esimerkin mielensä pahoittaneelle miehelle järjestetyistä juhlista kuin tämän kyseisen uutisen. Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua. Ihan varmasti on tapauksia joissa kaverit ovat järjestäneet tällaisia juhlia mielen parantamiseksi, mutta niistä ei ole tehty uutista. Näet jo tuosta uutisesta, että lihavat miehetkin saavat kokea törkeyksiä. Äläkä nyt ala taas inttämään mistään, että minun pitää linkittää joku uutinen jossa lihavalle naiselle on järjestetty tuollaiset juhlat kun et itsekään pysty linkittämään kuin tuon yhden tapauksen. :D:D Onnistuit mainiosti olemaan vastaamatta siihen, uskoisitko tuntemattomien miesten säälivän tuntematonta naista vastaavasti. Kaverit on täysin eri asia. Uskon, koska tämäkin oli vasta ensimmäinen tällainen tapaus. "Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua." Hahaha!! No toi kertoo, miks meillä ei näkemykset kohtaa!! Raportoippa tänne kun löydät harvinaisten hyvännäköisten miesten järjestävän tsemppitapahtuman, koska ruman, lihavan keski-ikäisen naisen itsetuntoa oli loukattu. Ja huom. sairaalloisen lihavan. Ei tarvitse olla edes tapahtuma, voi olla vain yleistä lohduttamista. Tai edes kommentoitia, ettei saa kiusata ulkonäön takia. Hahhaa, onnea koitokseen :D:D:D

Minäkin voin vetää sen ässän hihasta, että nuo naiset halusivat tuolla tempauksellaan vain julkisuutta. Et sinäkään osaa ennustaa tulevaisuuteen joten et voi sanoa ettei miehet voi tehdä noin. Minä sentään uskon ihmisten hyvyyteen, niin miesten kuin naistenkin, toisin kuin sinä. Sinä keksit juttuja päästäsi ettei miehet voi tehdä sitä tai tätä, koska ovat miehiä. Ajatusmaailmasi on rajoittuneempi kuin näillä mainostamillasi "lassukoilla".

Vierailija
34/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:09"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:56"]

Olen nähnyt kun lihava nainen menee juttelemaan ok näköiselle miehelle ja olen nähnyt kun lihavat naiset seurustelevat ok näköisten miesten kanssa. Olen myös nähnyt kun ok näköinen nainen seurustelee lihavan miehen kanssa. Myönnän myös sen, että naisten ulkonäköön liittyvät asiat ovat enemmän näkyvillä kuin miesten. Samalla tavoin myös naisille syötetään kuvaa niistä lihaksikkaista ja komeista miehistä. Miehilläkin on nykypäivänä ulkonäköpaineita. Enemmän minua ainakin loukkaisi se ettei minulle kerrota miksi minulle nauretaan ja mitä pahaa minusta puhutaan. Se naureskelukin voi pilata sen baari-illan niinkuin tuossa uutisessakin. Voisit sinäkin ottaa jonkun muun esimerkin mielensä pahoittaneelle miehelle järjestetyistä juhlista kuin tämän kyseisen uutisen. Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua. Ihan varmasti on tapauksia joissa kaverit ovat järjestäneet tällaisia juhlia mielen parantamiseksi, mutta niistä ei ole tehty uutista. Näet jo tuosta uutisesta, että lihavat miehetkin saavat kokea törkeyksiä. Äläkä nyt ala taas inttämään mistään, että minun pitää linkittää joku uutinen jossa lihavalle naiselle on järjestetty tuollaiset juhlat kun et itsekään pysty linkittämään kuin tuon yhden tapauksen. Oletko tyhmä? Tottakai lihaville miehille tulee pilkkaa osakseen. Ei, ei kuitenkaan samalla tavoin kuin naiselle.

Ai nyt alat jo haukkua tyhmäksikin? Olen siis mielisairas ja tyhmäkin? Asia kunnossa. Varsin asiallisen oloinen ihminen olet kun alat haukkua jo muita.

Ei kaikille lihaville miehille eikä naisille tule pilkkaa. EI EDES KAIKILLE LIHAVILLE NAISILLE. Et voi kirkkain silmin väittää ettei muka lihavat nuoret miehet saa pilkkaa osakseen. Kuten olen monta kertaa sanonut niin minä puhun nimenomaan nuorista miehistä. Sinä puhut kaikista naisista. Siinä on se ero. Lihavat keski-iässä olevat miehetkin saavat pilkkaa, mutta eivät läheskään niin paljon kuin saman ikäiset naiset. Nuoret ja lihavat miehet taas saavat pilkkaa ihan samoin kuin kaikki lihavat naiset. Nuorille ja lihaville miehille se kiusa saattaa olla jopa pahempaa, koska heihin käydään käsiksi ihan fyysisestikin. Naisia harvemmin julkisilla paikoilla muiluutetaan ylipainosta johtuen, koska joku tulee väliin jos naiseen käydään kiinni.

Mielisairas? Mitä?

No jestas, sähän olet tyhmä. Jos olisit vaivautunut lukemaan mun kolmen lauseen vastauksesta toisen lauseen, löytäisit sen mitä ajattelen tohon sun kirkkain silmin-väitökseen.

Ja ei, nuoret miehet eivät todellakaan koe enemmän ulkonäköpaineita kuin nuoret naiset. Kokevat kyllä, mutta eivät todellakaan yhtä paljon. Miten voit jankuttaa sivutolkulla jotain näin itsestäänselvää?

Vierailija
35/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:26"]Naiset keskittyvät feministien teorioihin, eikä todellisuuteen. Täälläkin moni merkittävän lihava nainen kehuskelee timmillä miehellään. Läski nainen on paljon suositumpi kuin urheilullinen mies; absoluuttista valtaa läskillä naisella ei ole samoin kuin muilla naisilla, mutta valtaa miehiin nähden silti on. Naiset natisevat aina absoluuttisen vallan puutteesta, ikään kuin se olisi jo oikeus.   -Mies 29v- [/quote] Mitä vit... Mille v*tun feministiteorioille? Mun "teoriat" perustuu siihen mitä olen omin silmin nähnyt ja kokenut. Olet aivan pimeä, jos luulet miesten kokevan yhtä paljon ahdistusta ulkonäöstään.

[/quote]Miehet eivät voi tuntea samanlaista ahdistusta ulkonäöstä, koska miehet eivät ikinä saa ulkonäöllään mitään, toisin kuin naiset. Toki naiset kokevat ahdistusta siitä, että joutuvat joskus yhtä huonoon asemaan kuin miehet. Miehillä ei ole mitään menetettävää.

-Mies 29v-

Vierailija
36/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:13"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:04"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:00"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:54"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:33"]

Olen nähnyt kun lihava nainen menee juttelemaan ok näköiselle miehelle ja olen nähnyt kun lihavat naiset seurustelevat ok näköisten miesten kanssa. Olen myös nähnyt kun ok näköinen nainen seurustelee lihavan miehen kanssa. Myönnän myös sen, että naisten ulkonäköön liittyvät asiat ovat enemmän näkyvillä kuin miesten. Samalla tavoin myös naisille syötetään kuvaa niistä lihaksikkaista ja komeista miehistä. Miehilläkin on nykypäivänä ulkonäköpaineita. Enemmän minua ainakin loukkaisi se ettei minulle kerrota miksi minulle nauretaan ja mitä pahaa minusta puhutaan. Se naureskelukin voi pilata sen baari-illan niinkuin tuossa uutisessakin. Voisit sinäkin ottaa jonkun muun esimerkin mielensä pahoittaneelle miehelle järjestetyistä juhlista kuin tämän kyseisen uutisen. Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua. Ihan varmasti on tapauksia joissa kaverit ovat järjestäneet tällaisia juhlia mielen parantamiseksi, mutta niistä ei ole tehty uutista. Näet jo tuosta uutisesta, että lihavat miehetkin saavat kokea törkeyksiä. Äläkä nyt ala taas inttämään mistään, että minun pitää linkittää joku uutinen jossa lihavalle naiselle on järjestetty tuollaiset juhlat kun et itsekään pysty linkittämään kuin tuon yhden tapauksen. :D:D Onnistuit mainiosti olemaan vastaamatta siihen, uskoisitko tuntemattomien miesten säälivän tuntematonta naista vastaavasti. Kaverit on täysin eri asia. Uskon, koska tämäkin oli vasta ensimmäinen tällainen tapaus. "Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua." Hahaha!! No toi kertoo, miks meillä ei näkemykset kohtaa!! Raportoippa tänne kun löydät harvinaisten hyvännäköisten miesten järjestävän tsemppitapahtuman, koska ruman, lihavan keski-ikäisen naisen itsetuntoa oli loukattu. Ja huom. sairaalloisen lihavan. Ei tarvitse olla edes tapahtuma, voi olla vain yleistä lohduttamista. Tai edes kommentoitia, ettei saa kiusata ulkonäön takia. Hahhaa, onnea koitokseen :D:D:D

Minäkin voin vetää sen ässän hihasta, että nuo naiset halusivat tuolla tempauksellaan vain julkisuutta. Et sinäkään osaa ennustaa tulevaisuuteen joten et voi sanoa ettei miehet voi tehdä noin. Minä sentään uskon ihmisten hyvyyteen, niin miesten kuin naistenkin, toisin kuin sinä. Sinä keksit juttuja päästäsi ettei miehet voi tehdä sitä tai tätä, koska ovat miehiä. Ajatusmaailmasi on rajoittuneempi kuin näillä mainostamillasi "lassukoilla".

No se olisi kiva uskoa ihmisten hyvyyteen. Toi on totta. Ehkä se on vain elämä opettanut, joten et voi ymmärtää naisten kokemia ulkonäköpaineita. Ja ei, en ole keksinyt päästäni. Olen nähnyt, kuullut, ollut vieressä tai lukenut. Siinö on pieni ero.

Vierailija
37/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:13"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:04"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 03:00"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:54"] [quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 02:33"]

Olen nähnyt kun lihava nainen menee juttelemaan ok näköiselle miehelle ja olen nähnyt kun lihavat naiset seurustelevat ok näköisten miesten kanssa. Olen myös nähnyt kun ok näköinen nainen seurustelee lihavan miehen kanssa. Myönnän myös sen, että naisten ulkonäköön liittyvät asiat ovat enemmän näkyvillä kuin miesten. Samalla tavoin myös naisille syötetään kuvaa niistä lihaksikkaista ja komeista miehistä. Miehilläkin on nykypäivänä ulkonäköpaineita. Enemmän minua ainakin loukkaisi se ettei minulle kerrota miksi minulle nauretaan ja mitä pahaa minusta puhutaan. Se naureskelukin voi pilata sen baari-illan niinkuin tuossa uutisessakin. Voisit sinäkin ottaa jonkun muun esimerkin mielensä pahoittaneelle miehelle järjestetyistä juhlista kuin tämän kyseisen uutisen. Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua. Ihan varmasti on tapauksia joissa kaverit ovat järjestäneet tällaisia juhlia mielen parantamiseksi, mutta niistä ei ole tehty uutista. Näet jo tuosta uutisesta, että lihavat miehetkin saavat kokea törkeyksiä. Äläkä nyt ala taas inttämään mistään, että minun pitää linkittää joku uutinen jossa lihavalle naiselle on järjestetty tuollaiset juhlat kun et itsekään pysty linkittämään kuin tuon yhden tapauksen. :D:D Onnistuit mainiosti olemaan vastaamatta siihen, uskoisitko tuntemattomien miesten säälivän tuntematonta naista vastaavasti. Kaverit on täysin eri asia. Uskon, koska tämäkin oli vasta ensimmäinen tällainen tapaus. "Kyseessä oli ensimmäinen tapaus ja uskon, että näistä alkaa olla jatkossa enemmänkin juttua." Hahaha!! No toi kertoo, miks meillä ei näkemykset kohtaa!! Raportoippa tänne kun löydät harvinaisten hyvännäköisten miesten järjestävän tsemppitapahtuman, koska ruman, lihavan keski-ikäisen naisen itsetuntoa oli loukattu. Ja huom. sairaalloisen lihavan. Ei tarvitse olla edes tapahtuma, voi olla vain yleistä lohduttamista. Tai edes kommentoitia, ettei saa kiusata ulkonäön takia. Hahhaa, onnea koitokseen :D:D:D Minäkin voin vetää sen ässän hihasta, että nuo naiset halusivat tuolla tempauksellaan vain julkisuutta. Et sinäkään osaa ennustaa tulevaisuuteen joten et voi sanoa ettei miehet voi tehdä noin. Minä sentään uskon ihmisten hyvyyteen, niin miesten kuin naistenkin, toisin kuin sinä. Sinä keksit juttuja päästäsi ettei miehet voi tehdä sitä tai tätä, koska ovat miehiä. Ajatusmaailmasi on rajoittuneempi kuin näillä mainostamillasi "lassukoilla". No se olisi kiva uskoa ihmisten hyvyyteen. Toi on totta. Ehkä se on vain elämä opettanut, joten et voi ymmärtää naisten kokemia ulkonäköpaineita. Ja ei, en ole keksinyt päästäni. Olen nähnyt, kuullut, ollut vieressä tai lukenut. Siinö on pieni ero.

En jaksaisi enää tapella kanssasi, mutta laitan nyt yhden viestin ennen kuin menen tutimaan. 

Ensinnäkään sinäkään et ole kokenut nuorten miesten kokemia ulkonäköpaineita. Kyllä, fiksut naiset ei kiinnitä huomiota niinkään ulkonäköön, mutta niin eivät tee myöskään fiksut miehet. 

Miten sinä olet voinut nähdä, kuulla tai lukea tulevaisuuteen? Kuten sanottu niin tämä juhlahomma oli ensimmäinen laatuaan niin et voi sanoa ettei miehetkin sitä voisi muka tehdä. En siis ole väittänyt, että olet keksinyt tuon lihavien naisten pilkkaamisen, koska olen nähnyt sitä itsekin, olen myös nähnyt kuinka nuoria lihavia miehiä kiusataan, tönitään nimitellään, viedään tavaroita jne. Olen kokenut pilkkaa ulkonäkööni liittyen myös itsekin mm. pieneen pyöreyteeni ja akneeni liittyen, niin miehiltä kuin naisiltakin. Miehet nimittelivät ja tönivät kun naiset taas nauroivat ihan päin naamaa vaikka en yrittänyt jutella heille, enkä edes tuntenut heitä. Kiusaaminen vain paheni kun kävi ilmi, että minä, pyöreä naamainen ja finninen nuorimies olin ihastunut yhteen nuoreen naiseen. "Ei noin ruma ketään saa" tuli tutuksi lauseeksi, kuten myös naisten harrastama päin naamaa naureskelukin.

Suututtaa kun pidät ulkonäköön liittyvää arvostelua ja pilkkaa jonain naisten juttuna, joka ei kosketa miehiä niin paljoa. Minun elämäni nuo kommentit ja naureskelut ulkonäkööni liittyen ainakin pilasivat, enkä ole sinut itseni kanssa vieläkään. Naiset on herkempiä liittyen ulkonäköä koskevaan pilkkaan, mutta luota minuun, että kyllä siitä miehetkin kärsivät ja se aika on yleensä nuorena kuten minun ja muutaman ystäväni tapauksessa. Miehet eivät vaan tee siitä pilkasta sellaista numeroa kuin naiset, koska se "ei ole miehekästä"

Ei se ulkonäköön liittyvä pilkkaaminen ole sukupuolesta kiinni vaan niistä pilkkaajista. Tyhmät pilkkaa oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
38/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:06"]

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:57"]

Ihania naisia <3

Ihmettelen kyllä jos kertomasi on totta. Miksi miehenä haukkuisin lihavaa naista? Vannon etten ole ikinä haukkunut tai nauranut. Vaikka olin nuorena 'urheiluporukassa'. Päinvastoin olen rento lihavien naisten seurassa, koska seksuaalinen jännite puuttuu. Pystyn suhtautumaan heihin ihan kuin miehiin. 

[/quote]

Pelleiletkö? Oletko nyt aidosti tosissasi?? "Jos kertomasi on totta"? Koko ala- ja yläasteen kuulin päivittäin olevani lihava (olin täysin normaalipainoinen) ja samaa kommenttia saavat miljoonat tytöt maailmassa. JOKAINEN ylipainonen, varsinkin sairaalloisen ylipainoinen nainen on kuullut kommentteja, täysin tuntemattomilta ihmisiltä. Internetissä viha lihavia baisia kohtaan on omaa luokkaansa.

Ja kyllä, vaikken ole koskaan ollut ylipainonen, olen kuullut kommentteja baarissa, taksijonossa baarin jälkeen ja pari kertaa bussissa. Eletäänkö ne oikeasti samassa maailmassa? Voi luoja, olisi ihanaa olla mies ja elää npin huolettomasti, että epäillään asiaa joka on arkipäivää tuhansille naisille Suomessa.

Jos haluatte , käykääpä vertailun vuoksi katsomassa esim. youtubesta Simplepickup- kanavan tinder prank, missä puetaan ensin nainen ja sitten mues fatsuittiin. Arvatkaa huviksenne, kumpaa kohdellaan paremmin.

[/quote]

Olen nainen, 41-vuotias ja pahimmillani painoin 130-135 kg, nyt noin 110 kg ja EN KOSKAAN ole saanut kommentteja painostani tai ulkonäöstäni ainakaan päin naamaa missään, en kadulla, en kaupassa jne... Sitä en tiedä mitä takana päin on puhuttu, mutta ei voi satuttaa, kun en ole ollut kuulemassa. Ei edes baarissa tai klubilla ole koskaan kukaan mitään sanonut, vaikka olen tanssinut ja pitänyt hauskaa. Mutta toistan, en tosiaan tiedä onko kuiskuteltu selän takana. Olen ehkä poikkeus ja onnekas poikkeus sitten olenkin.

Täällä av:lla saa sitten senkin edestä lukea noita halventavia kommentteja, mutta ei ne mua hetkauta. Lähinnä naurattaa näiden kommentoijien typeryys. Aina sama laulu. Ja itseäni jotenkin lohduttaa se, että tiedän painoni tulleen suurimmaksi osasta muuten kuin syömällä "herkkuja". Ja nyt ne loput ylimääräiset kilot on jämähtänyt vartalooni. Mutta onneksi olen kuitenkin terve, ei ole tullut mitään sairauksia.

Vierailija
39/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 15:55"]

http://www.theguardian.com/money/us-money-blog/2014/oct/30/women-pay-get-thin-study Paino ei todellakaan näy miehen palkassa samoin tavoin kuin naisten. Hienosti osasit kiertää sanomalla "vaikuttaa molempien". Niin, miehillä se vaan vaikuttaa huomattavasti vähemmän.

Ei näykkään samalla tavoin, siitä olemme samaa mieltä. Se taas ei pidä paikkaansa, että paino vaikuttaisi miehellä huomattavasti vähemmän. 

Naisista voidaan yksinkertaistaen sanoa, että mitä laihempi, sen paremmat tulot. Toisaalta painon vaikutus vähenee naisilla, mitä enemmän sitä painoa on ja esimerkiksi bmi30-35 ja bmi35-40 naisen tulot ovat suurinpiirtein samat, eli tietyn pisteen jälkeen lisäkilot eivät enää juurikaan vaikuta.

Miehistä taas itseasiassa parhaiten tienaavat lievästi ylipainoiset ja selväkin ylipaino laskee tuloja vain vähän. bmi35+ jälkeen taas miesten tulot romahtavat, ja esimerkiksi tämän tutkimuksen 

(http://www.academia.edu/2588168/The_Unequal_Weight_of_Discrimination_Gender_Body_Size_and_Income_Inequality)

perusteella BMI35+ miehet tienaavat vain noin 65% normaalipainoisten palkasta, kun taas BMI35+ naiset tienaavat saman 80% kuin BMI30+.

Lisäksi pitää vielä muistaa, että vaikka yleensä aina keskitytäänkin vain ylipainoon, niin miehistä myös keskipainon alapuolelle jäävät tienaavat merkittävästi huonommin kuin keskipainoiset/lievästi ylipainoiset.

Noita tutkimuksia katsellessa kannattaa myös huomioda tutkittavien iät, on nimittäin vahvoja viitteitä myös siitä, että ylipainon vaikutus naisten tuloihin vähenee iän myötä.

Ulkonäkö vaikuttaa HUOMATTAVASTI enemmän naisten palkkaan kuin miesten. Olet naurettava, kun et kykene googlaamaan näin helppoa asiaa. Jos haluat, voin laittaa linkkejä aiheesta.

"The results make it clear that there is a significant penalty for bad looks among men. The 9 percent of working men who are viewed as being below average or homely are penalized about 9 percent in hourly earnings, other things equal. The 32 percent who are viewed as having above-average looks or even as handsome receive an earnings premium of 5 percent. Among women there is some evidence of a premium for good looks, with an average effect of about 4 percent; the penalty for bad looks (for the lowest 8 percent of working women) is 5 percent."

Hamermesh&Biddle, 1994

http://www2.econ.iastate.edu/classes/econ321/orazem/hamermesh_beauty.pdf

Eli ruma mies kärsii palkassaan noin tuplat rumaan naiseen verrattuna. Netistä tosiaan löytyy aiheesta tutkimusta ihan mukavasti, taidat tässä tapauksessa itse olla se naurettava joka ei ole viitsinyt googlettaa noin helppoa asiaa, kunhan vain huutelet. Suosittelen, että tutustut niihin linkkeihisi itse ja muistat myös asianmukaisen lähdekritiikin.

2) Läheisen anoreksian sivusta nähneenä kommenttisi suututtaa aivan tolkuttomasti. Jep, neuroottisuuteenhan kuollaan. Oletko todella noin idiootti? Et kykene näkemään naisten kokemia ongelmia, vaan kaikki on aaina miehille rankempaa? Voin vääntää kanssasi tästä miten paljon haluat, mutta jos argumenttisi ovat ö-luokan mappiin kuuluvien anoreksikommenttiesi tasoista, ei siinä ole mitään mieltä. Häpeä.

Häpeä itse ad hominemeinesi. Olen vilpittömästi pahoillani läheisesi puolsesta, mutta tutkittu tosiasia on, että naiset ovat neuroottisempia kuin miehet ja neuroottisuus taas korreloi positiivisesti lukuisten psyykkisten ongelmien kanssa, mukaanlukien syömishäiriöt. 

Esim. www.unav.es/psiquiatria/PDF/neuroticism_and_low_self_esteem.pdf

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2031866/

Vierailija
40/87 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap:n kimppuun hyökätään? Hän esittu oman mielipiteensä: Naisille asetetaan tarkemmat vaatimukset ulkonäön suhteen, miehille ollaan huomattavasti sallivampia.
Miksi tuohon pitää tulla väittämään vastaan? Kyllä se vaan niin on, että harvemmin miehet murehtii rupsahtamista, lihomista, karvanpoistoa, hiuksiaan, ikäänsä, ryppyjä tms edes yhtä neljäsosaa yhtä paljon kuin naiset.

Lihavat naiset saavat huonompaa palkkaa, heitä pidetään laiskoina ja tyhminä ja kyllä, täällä näkee runsaasti huomauttelua ja piikittelyä lihavuudesta. Asun Briteissä.

Miesten suurin pelko online-datingissa on, että nainen on lihava. Naisilla on, että mies on sarjamurhaaja.