Sinkku-homomies tuli isäksi
Mitäs nyt sanoo ne homouden ja homojen lapsien hankkimisen vastustajat?
Tapauksessa olisi voinut olla myös sukuun kuulumaton sijaisäiti tai tuttu munasolunluovuttaja.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1425709444486.html?pos=ok-nln
Luonnossakin haudotaan vieraiden munia tai imetetään toisten jälkeläisiä.
Eli luonnonvastaisuus ei käy vastauksena.
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:00"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:13"] Sairasta.. ei se, että homo saa lapsen, vaan se, että hänen oma äitinSä synnyttää sen. [/quote] Et tainnut lukea juttua. Hänen äiti toimi sijaissynnyttäjänä. [/quote] sitä tarkoitinkin..äitinsä on synnnyttänyt hänelle lapsen.
[/quote]
Siltikään lapsi ei ole peräisin äidin sukusolusta, eli se ei ole sukua äidille, vaan ollut ainoastaan "vuokralaisena" tämän kohdussa raskauden ajan.
[/quote]on se lapsi sukua äidille, tämä äiti joka oli sijaisynnyttäjänä on lapsen isoäiti
Ei tuossa ole mitään väärää. Itse maksoivat koko lystin eli keinohedelmöityksen, ja lapsella on selkeästi rakastava isä ja isoäiti.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:06"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:00"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:56"] [quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:13"] Sairasta.. ei se, että homo saa lapsen, vaan se, että hänen oma äitinSä synnyttää sen. [/quote] Et tainnut lukea juttua. Hänen äiti toimi sijaissynnyttäjänä. [/quote] sitä tarkoitinkin..äitinsä on synnnyttänyt hänelle lapsen. [/quote] Siltikään lapsi ei ole peräisin äidin sukusolusta, eli se ei ole sukua äidille, vaan ollut ainoastaan "vuokralaisena" tämän kohdussa raskauden ajan. [/quote] en taida hankkia lapsia, koska en usko että äidinrakkauteni olisi niin suuri, että voisin synnyttää lapselleni lapsen...
[/quote]
entä jos lapsesi olisi homo tai lesbo?
kieltäisit hankkimasta lapsia sijaismenetelmällä? muumimukilla?
kaikki homot ja lesbot kun on heterovanhempien tuotoksia olleet aika pitkälti tämän vuosituhannen alkuun.
[/quote]
Yrität ilmeisesti saada minusta jotain homovihaajaa? Minulla ei ole mitään homoja ja lesboja vastaan, eikä myöskään sitä että se saavat lapsia. Jos oma lapseni olisi homo/lesbo ja haluaisi lapsen, tukisin häntä ehdottomasti, mutta raja menisi siinä että alkaisin itse sijaissynnyttöjäksi lapselleni. Tuntuu oudolta ajatella että lapseni silittelisi mahaani ja puhuisi lapselleen...
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:09"]
Ei tuossa ole mitään väärää. Itse maksoivat koko lystin eli keinohedelmöityksen, ja lapsella on selkeästi rakastava isä ja isoäiti.
[/quote]
eikä ole äippää avpalstalla valittamassa , kuinka isä ei osallistu
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:33"]
Mitähän tästäkin nyt ajattelisi.
[/quote]
sitähän aloitus kysyi
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 23:33"]
Mitähän tästäkin nyt ajattelisi.
[/quote]
sitähän aloitus kysyi
[/quote]
Kunhan mietin ääneen....
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Vapauttaja Jeesukselle, joka vapautti HOMON synnin kahleista!
häh?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:13"]
Sairasta.. ei se, että homo saa lapsen, vaan se, että hänen oma äitinSä synnyttää sen.
[/quote]onha näitä ollu enneki
>http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2012082716004773_hu.shtml
>http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014011117919332_ul.shtml
Mun mielestä on just hyvä että sijaissynnyttäjä on omasta suvusta. Luulen että "ongelma" joidenki mielestä tässä oli se että homo halusi isäksi.