Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, onko sinulla "narttunaama"? Tutkimus todistaa: "Narttunaama" on totisinta totta (MTV)

Vierailija
05.12.2021 |

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tutkimus-todistaa-narttunaama-on-to…

Olen ennenkin ihmetellyt tätä nuorten naisten hapannaama-tyyliä, esim Billy Ellish tai Dua Lipa.

MTV vinkkaa miten näitä voi lähestyä, esim kysymällä "Onko joku hätänä?" "Hymyile vähän!" "Piristy nyt!"

Jos haluaa miesten mielenkiinnon herättää, niin kannattaisi hymyillä vähän enemmän.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä Suomessakin näkee esim nuorten naisten instasta. En oikein ymmärrä pointtiä näyttää mahdollisimman mörökölliltä....

Vierailija
2/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies voisi yrittää herättää naisten mielenkiintoa? Toimii paljon paremmin niin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin niin mutta onko sulla lepäävä narttunaama?

Vierailija
4/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole julkisella paikalla/työpaikalla/muulla herättääkseni jonkun mielenkiintoa vaan todennäköisesti ostamassa ruokaa, lenkillä tai kiirehtimässä töihin. Miksi minun pitäisi edes olla mielenkiintoinen jollekin satunnaiselle tyypille? Siksikö, että olen nuori ja nainen?

Vierailija
5/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Jos haluaa miesten mielenkiinnon herättää, niin kannattaisi hymyillä vähän enemmän.”

Voi helekutti mikä pelle..

Vierailija
6/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä vastaava on kyrpäkasvo.

Vierailija
7/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin vain pitää löytää se hymyilevä miehenpuoli kaveriksi. Kaikki naiset eivät vain ole naisroolin naisia luonnostaan, osa on miesroolin naisia. 

Vierailija
8/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Äiti Teresakin sanonut köyhistä, että jos he hymyilisivät enemmän, he olisivat onnellisempia.

Vierailija
9/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin mieluummin niin päin että itse lähestyn kiinnostavaa miestä, joskus toki epäsuorasti, jolloin mies saa tehdä varsinaisen aloitteen. En kaipaa kaikkea mahdollista huomiota.

Vierailija
10/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksihän sitä mökönaamaa pitää, että miehet eivät kiinnittäisi huomiota. Sitten on noita "hymyile vähän -urpoja".

Vierailija
11/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni tuli joku ukko kerran baarissa neuvomaan: hymyile!

Sanoin, että heti kun lähdet siitä menenään. Lähti ja hymyilin.

Vierailija
12/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siksihän sitä mökönaamaa pitää, että miehet eivät kiinnittäisi huomiota. Sitten on noita "hymyile vähän -urpoja".

Noille kannattaa vastata samalla sätkynukkekaavalla ja komentaa heitä ilmeilemään ja tanssimaan ripaskaa.

Vierailija
13/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja olen kyllä saanut kuulla siitä. Varsinkin nuorempana baarissa humalaiset miehet yrittivät iskeä heittämällä huumoria perusilmeestäni.

Vierailija
14/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä tulee pilvin pimein näitä narttunaamoja vastaan. Mutta vain miesten profiileita haukutaan siitä, että kuvissa on yrmy ilme.

Vierailija
15/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ajatelliut että nämä ovat jotain autisteja. Mutta tekevetkö siis tuon tarkoituksella?

M33

Vierailija
16/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina ajatelliut että nämä ovat jotain autisteja. Mutta tekevetkö siis tuon tarkoituksella?

M33

Kyllä se autismin kirjo yleensä on siellä takana jos ei osaa normaalisti näyttää tunteita kasvoillaan.

Vierailija
17/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Onko se autistille tyypillistä toimintaa pyytää tuntematonta hymyilemään tai piristymään, koska ei pysty lukemaan tunnetta kasvoilta? Mene ja tiedä. 

Vierailija
18/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehillä vastaava on kyrpäkasvo.

Ai, minkälainen se on? Onko niillä kikkelin näköinen ilme naamalla? Olisikohan kuitenkin parempi kuvaava sana kyrpäotsa tai urosnaama. Narttunaamaa voisi kutsua samalla logiikalla sitten vaikka vittupääksi tai tussunaamaksi.

Aika usein sanotaankin norsun vituksi.

Vierailija
19/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sieltä narttunaaman takaahan paljastuikin ihan oikea narttu.

Mikä oikeasti saa miehestä tuntumaan hyvältä idealta käskeä toista hymyilemään? Miehessä vikaa, mikäli niin tekee.

Vierailija
20/28 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sieltä narttunaaman takaahan paljastuikin ihan oikea narttu.

Ai, että on narttu, jos ei mitenkään pysty innostumaan id*ootista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme