Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylmä. Jos vain voin, olen koko päivän sisällä. Vähän tylsää. Mitä te teette näin kylmänä päivänä?

Vierailija
05.12.2021 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon netissä.

Vierailija
2/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ulkona ole kuin -18.5 astetta, asunnossa ni on sentään +17.0 astetta, just tulin ruokakaupasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vaikka suklaakeksejä ja juo ne maidon kanssa.

Vierailija
4/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kunnon talvivaatteet. Toppahousut, toppatakki ja karvalakki. Hyvin tarkenee ulkona.

Vierailija
5/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaan taulua.

Vierailija
6/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähden ostoksille.

Vierailija
7/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppahousut jalkaan vaan ja pihalle. Minä menen ainakin. Kylmyys ei haittaa, se on vaan pukeutumiskysymys.

Vierailija
8/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ilmeisesti valitti kesällä kuumuudesta, jotkut ei vaan osaa sopeutua.

Vierailija
9/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen.

Lämpökerrasto toppavaatteiden alle, ja kangasmaski naamalle, ettei keuhkot palellu.

Hyvä sää kävellä.

Vierailija
10/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen netissä , luen kirjaa ja kudon villapaitaa.

Vierailija
11/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pulahtamassa avannossa ennen museokäyntiä, sitten kotiin jumppaamaan ja lopuksi tv:n ääreen

Vierailija
12/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoilen tietty. Aurinko paistaa.

Vierailija
13/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bujoilen, luen, ehkä etsin jotain katsottavaa Areenasta ja samalla neulon.

Vierailija
14/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kaivelen lankakasojani, tuli toive piosta/pipoista joululahjaksi. Sukat sain eilen valmiiksi. Aamulla käytin kissat ja koirat ulkona, riitti kymmenen minuutin pissareissu kaikille. Iso kissakin erikseen huuteli pusikosta, että varmasti huomaan, että kävi pissalla. Yleensä on ihan hiljaa vaan.

Koirat menisivät mielellään ulos, tai siis menisivät, jos tarkenisivat. Pyytävät ulos, saan puettua vaatteet päälle ja oven auki, niin kääntyvät takaisin sisälle. Kolmannen kerran jälkeen en viitsinyt enää pukea, avasin vain oven, niin painelivat takaisin nukkumaan. Mokomat. Kissat sentään tajuaa, että ei se pakkanen mihinkään katoa, ja nukkuvat tyytyväisenä sisällä.

Nyt olen laittamassa kaminaan tulia, kävin viemässä tyttären Tampereelle jouluostoksille. Päivällä laitan puuhellaan tulet ja paistan lohiperhosia (medaljonkeja), riisiä varmaan niiden kanssa, ja jotain tartarkastikkeen tapaista.

Jossain välissä täytyy hakea lisää polttopuita sisälle, ja silloin koiratkin joutuvat pihalle. Viideksi minuutiksi? Tässä kaminaa sytytellessä katselen samalla lintulaudalla pyöriviä pikkulintuja, närhiäkin on pari. Löysivät parissa päivässä takaisin, kun laitoin sinne niille ruokaa. Saa nähdä, täytyykö käydä täyttämässä tuota vielä tänään, nuo närhet vaikuttavat aika nälkäisiltä. Kauniita lintuja, mutta lauluäänessä ei ole kehumista.

Tällaista, villasukat jalassa haahuiluahan tämä on, kun ei tarvitse ulkotöitä tehdä.

Vierailija
15/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on hellevalittajien ihannekeli!

Vierailija
16/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta kaivelen lankakasojani, tuli toive piosta/pipoista joululahjaksi. Sukat sain eilen valmiiksi. Aamulla käytin kissat ja koirat ulkona, riitti kymmenen minuutin pissareissu kaikille. Iso kissakin erikseen huuteli pusikosta, että varmasti huomaan, että kävi pissalla. Yleensä on ihan hiljaa vaan.

Koirat menisivät mielellään ulos, tai siis menisivät, jos tarkenisivat. Pyytävät ulos, saan puettua vaatteet päälle ja oven auki, niin kääntyvät takaisin sisälle. Kolmannen kerran jälkeen en viitsinyt enää pukea, avasin vain oven, niin painelivat takaisin nukkumaan. Mokomat. Kissat sentään tajuaa, että ei se pakkanen mihinkään katoa, ja nukkuvat tyytyväisenä sisällä.

Nyt olen laittamassa kaminaan tulia, kävin viemässä tyttären Tampereelle jouluostoksille. Päivällä laitan puuhellaan tulet ja paistan lohiperhosia (medaljonkeja), riisiä varmaan niiden kanssa, ja jotain tartarkastikkeen tapaista.

Jossain välissä täytyy hakea lisää polttopuita sisälle, ja silloin koiratkin joutuvat pihalle. Viideksi minuutiksi? Tässä kaminaa sytytellessä katselen samalla lintulaudalla pyöriviä pikkulintuja, närhiäkin on pari. Löysivät parissa päivässä takaisin, kun laitoin sinne niille ruokaa. Saa nähdä, täytyykö käydä täyttämässä tuota vielä tänään, nuo närhet vaikuttavat aika nälkäisiltä. Kauniita lintuja, mutta lauluäänessä ei ole kehumista.

Tällaista, villasukat jalassa haahuiluahan tämä on, kun ei tarvitse ulkotöitä tehdä.

Älkää menkö Tampere-talolle.

Vierailija
17/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden salille, käyn siellä treenin jälkeen saunassa kun omaa ei ole.

Vierailija
18/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surffaan netissä, katon telkkaria, leivon pipareita, kudon villasukkia, askartelen joulukortteja, sulatan pakastimesta jäät, pesen pyykkiä.

Vierailija
19/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peiton alla, nukahtelen välillä, palstailen, syön ja katson Netflixiä.

Vierailija
20/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toppahousut jalkaan vaan ja pihalle. Minä menen ainakin. Kylmyys ei haittaa, se on vaan pukeutumiskysymys.

Ei ole. Mä vihaan kylmää. Onneksi kohta pääsee aurinkoon ja lämpimään.