Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylmä. Jos vain voin, olen koko päivän sisällä. Vähän tylsää. Mitä te teette näin kylmänä päivänä?

Vierailija
05.12.2021 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kävin koiran kanssa kävelyllä. Ei palellut yhtään, koska olen asunut 38 vuotta suomessa ja osaan pukeutua pakkaskelin vaatimalla tavalla. Mulla on paksu toppatakki, joka ylttää lähes nilkkoihin asti. Ei juuri villakerrastoja tartte. Ainakaan vielä tämmöisessä -19 asteen kelissä.

Kohta haen kaupasta herkkuja ja sitten teen hyvää ruokaa. Ruuan jälkeen herkkujen kanssa netflixin ääreen.

Illalla koiran kanssa vielä uudestaan kävelylle.

Ehkä voisi vähän joulukoristeita laitella esille jos jaksaa.

Vierailija
22/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen päivä kireästä pakkasesta huolimatta. :) Seitsemältä ylös, hellaan tulet, toppahaalari päälle ja eläimille ruokaa ja vedet. Hellalla aamupuurot ja kahvit. Mies sytytteli muita uuneja. Petivaatteet pakkaseen, polttopuiden kantoa sisälle lämpenemään, eläinten hoitoa, kuivitusta, siivoilua ym. lapset mukana pyörien. Samalla talon lämmitystä. Nyt on kalakeitot lämmitetty ja syöty, kahviveden kiehumista tässä odotellaan, sitten lasten kanssa uimahalliin. Tänään puuhasteltavaa vielä piparitaikinan teko, sisällä siivoilua, sänkyjen petaus ja eläinten iltaruokinta.

Huomenna metsään. :) :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pakkasesta, vielä yhdistettynä tuollaiseen aurinkoiseen ilmaan.

Vierailija
24/24 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjanpaistia ja muusia, kämppä lämpenee.

Kohta kaupasta suklaata. Ja huomiseksi lohta.

Äiti 35v ja 100kg