Nainen! Arvostele tämä miehen vartalo 1-10 asteikolla!
Laittakaa viestiin mielellään ikänne.
http://www.menstylefashion.com/wp-content/uploads/2012/10/body-sculpt-vest-at-asda-supermarket.jpg
Itse omistan suunnilleen samanlaisen vartalon. En ole itse tyytyväinen kroppaani ja olenkin yrittänyt parantaa sitä talven aikana, mutta mitään näkyvää ei ole tapahtunut muualla kuin vaakassa. Eipä ole taaskaan kesällä asiaa rannalle.
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:53"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:32"]
6, mutta olematon itseluottamuksesi on suurempi ongelma kuin vartalosi, sille annan 1. Ja voit oikein hyvin mennä rannalle tuolla vartalolla!
N37
[/quote]
En todellakaan voi. Tai voin mennä jos siellä rannalla ei ole muita. Olen 21v ja tässä iässä kaikki on niin pinnallista, että minut luultavasti naurettaisiin pois sieltä rannalta, ja sitä itseluottamukseni ei ainakaan kestäisi.
-AP
[/quote]
Tämä on sosiaalisen median aikakauden vaikutuksia. 10-15 vuotta taaksepäin, etkä miettisi koko asiaa.
[/quote]
Tiedän. Hieman ärsyttää kun mediassa työnnetään kuvaa lihaksikkaista miehistä ja muodokkaista, mutta hoikista naisista sellaisena, että se on se normaali vartalon malli. Lopputuloksena on se, että miehet asuu salilla ja naiset hakeutuvat kauneusleikkauksiin, ja poikkevia pilkataan.
-AP
[/quote]
Totta. Kannattaakin oppia erottamaan se some oikeasta maailmasta. Jos pidät itseäsi poikkeavana, kannattaa muistaa, että näitä "poikkeavia" on paljon muitakin sinun lisäksesi, niin naisia kuin miehiäkin. Some antaa vain kanavan kaikenmaailman narsisteille hehkuttaa täydellisiä vartaloitaan, mutta se ei tee siitä totuutta. Tavalliset ihmiset ovat samaan aikaan hiljaa ja elävät elämäänsä, jolloin se median kuva siitä minkälainen vartalon muka pitäisi olla, vääristyy. Jos somea ei olisi, koko treenausbuumia ei olisi tullut, kun ei olisi kanavaa, jota kautta kuviaan ja tuloksiaan jakaa. Keskity sinä elämään omaa elämääsi ja anna somen elää omaa elämäänsä. Muista, totuus on jossain tuolla ulkona, ei somessa.
[/quote]
No asiaa ei juurikaan helpota se, että sain aina kuulla mahastani tilanteissa joissa piti olla ilman paitaa. Esimerkiksi koulun liikuntatunnit olivat kamalia jos oli uintia. Onneksi keksin sen, että sitä mahaa voi vetää sisään niin ei näytä niin pahalta muiden silmiin. Muut liikuntatunnit vedin hupparissa ettei vaan maha vahingossakaan vilahtanut. Vitutti kun aina irvailtiin joko mahasta tai narukäsistä. En edes olisi välittänyt mitään mahastani jos siitä ei olisi huomauteltu, mutta kun siitä huomauteltiin niin siitä tuli lopulta ongelma minulle itsellenikin.
-AP
Muuten hyvä paitsi maha :( Sen takia 4/10.
Tuohon jos pelkkää salia, niin lopputulos vielä pahempi. Liikunnan lisäksi painoa pois 10kg, niin johan ulkonäkö muuttuu parempaan!
Ei tuo maha ole mielestäni yhtään paha, tuollaisia on paljon ja hyvin kaikki kehtaavat rannalla olla. Pisteitä antaisin 8/10.
N40
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:44"]
Tuohon jos pelkkää salia, niin lopputulos vielä pahempi. Liikunnan lisäksi painoa pois 10kg, niin johan ulkonäkö muuttuu parempaan!
[/quote]
Olen nyt talven aikana pudottanut 11kg ja jos pudotan vielä 10kg niin painan vain 62kg. Olisin nyt painooni tyytyväinen, mutta maha kyrsii. Pituutta on 184cm ja painoa se 72kg, eli olen ihan normaali painoltani.
-AP
Hankala sanoa vielä tuosta, linkkaatko vastaavan kuvan edestäkin (ilman paitaa)?
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:36"]
Hankala sanoa vielä tuosta, linkkaatko vastaavan kuvan edestäkin (ilman paitaa)?
[/quote]
http://i.huffpost.com/gen/1442441/thumbs/o-184886037-570.jpg?1
Tuo saattaisi olla aika lähellä totuutta, tosin en ole noin karvainen ja lantioni on leveämpi, koska täytyyhän suomalaisen miehen synnyttää sillä aikaa kun naiset jahtaavat menestyksekästä uraa. Kuvan ukkelin käsivarret ovat myös melko lähellä omiani.
-AP
4 ja jos nälkä yllätää niin no hätä pizza / kebab ranskalaisilla, rulla tai iskender "myös kotiin koljetus " 4,95e HYVÄ RUOKA PAREMPI MIELI =D
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:53"]
[/quote]
Tuo saattaisi olla aika lähellä totuutta, tosin en ole noin karvainen ja lantioni on leveämpi, koska täytyyhän suomalaisen miehen synnyttää sillä aikaa kun naiset jahtaavat menestyksekästä uraa. Kuvan ukkelin käsivarret ovat myös melko lähellä omiani.
-AP
[/quote] Mielestäni ihan normaali miehen vartalo. Tosin jäi puuttumaan vielä yksi tärkeä eli hartian seutu :D Mulle ainakin merkkaa enempi kuin vatsan alue. Mutta näillä tiedoilla lätkäisen numeron 5½-6 asteikolla 1-10. Vähän treenattuna (=enemmän massaa) olisi tosi hyvän näköinen, kun tuo vartalotyyppi ei ole ihan täysin rimpula kuitenkaan. N25 (se kysellyt)
Laihaläskin peruskuva. Ei jatkoon.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 00:53"]
[/quote]
-AP
[/quote] Mielestäni ihan normaali miehen vartalo. Tosin jäi puuttumaan vielä yksi tärkeä eli hartian seutu :D Mulle ainakin merkkaa enempi kuin vatsan alue. Mutta näillä tiedoilla lätkäisen numeron 5½-6 asteikolla 1-10. Vähän treenattuna (=enemmän massaa) olisi tosi hyvän näköinen, kun tuo vartalotyyppi ei ole ihan täysin rimpula kuitenkaan. N25 (se kysellyt)
[/quote]
Maailmassa on oltava jotain perustavanlaatuista vikaa jos tuollainen mätisäkki on olevinaan normaalin miehen vartalo.
Aikamoinen turnoff.. Ei pahin mahdollinen mutta ns normaalipainoisista lähes pahin kropan malli. 3/10. t. nainen 27v
Ainaki tolle ois kiva kokkailla ku näkyy ruoka maistuvan
7. :) N33