Nainen! Arvostele tämä miehen vartalo 1-10 asteikolla!
Laittakaa viestiin mielellään ikänne.
http://www.menstylefashion.com/wp-content/uploads/2012/10/body-sculpt-vest-at-asda-supermarket.jpg
Itse omistan suunnilleen samanlaisen vartalon. En ole itse tyytyväinen kroppaani ja olenkin yrittänyt parantaa sitä talven aikana, mutta mitään näkyvää ei ole tapahtunut muualla kuin vaakassa. Eipä ole taaskaan kesällä asiaa rannalle.
Kommentit (61)
6, mutta olematon itseluottamuksesi on suurempi ongelma kuin vartalosi, sille annan 1. Ja voit oikein hyvin mennä rannalle tuolla vartalolla!
N37
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:32"]
6, mutta olematon itseluottamuksesi on suurempi ongelma kuin vartalosi, sille annan 1. Ja voit oikein hyvin mennä rannalle tuolla vartalolla!
N37
[/quote]
En todellakaan voi. Tai voin mennä jos siellä rannalla ei ole muita. Olen 21v ja tässä iässä kaikki on niin pinnallista, että minut luultavasti naurettaisiin pois sieltä rannalta, ja sitä itseluottamukseni ei ainakaan kestäisi.
-AP
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:28"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:26"]
1, olen pahoillani.
[/quote]
Turhahan siitä pahoillaan on olla :D Itsekin näen sen ykkösenä tai jopa nollana.
-AP
[/quote]
Ihan normaalivartalohan tuo on, hiukka vatsaa kertynyt, muttei vielä mikään hälyttävä. Vääristynyt on kehonkuva, jos tuollaista pitää 1:sen arvoisena. Skaala oli kuitenkin 1-10, ykkönen kuvaa sitä hirveintä. Tuo on aika lailla tavallinen miehen vartalo, joka käy normaalisti töissä, eikä omista elämäänsä kehonsa muokkaamiseen. Antaisin n. 8:n.
Ihan ok. Käsilihaksia saisi olla enemmän, perse oli säälittävä latuska. Naama pilaa kaiken. Karvat ehkä liian tummat, sellaiset auringossa vaalentuneet on parhaat.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:35"]
N37
[/quote]
En todellakaan voi. Tai voin mennä jos siellä rannalla ei ole muita. Olen 21v ja tässä iässä kaikki on niin pinnallista, että minut luultavasti naurettaisiin pois sieltä rannalta, ja sitä itseluottamukseni ei ainakaan kestäisi.
-AP
[/quote]
Tämä on sosiaalisen median aikakauden vaikutuksia. 10-15 vuotta taaksepäin, etkä miettisi koko asiaa.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:41"]
N37
[/quote]
-AP
[/quote]
Tämä on sosiaalisen median aikakauden vaikutuksia. 10-15 vuotta taaksepäin, etkä miettisi koko asiaa.
[/quote]
Tiedän. Hieman ärsyttää kun mediassa työnnetään kuvaa lihaksikkaista miehistä ja muodokkaista, mutta hoikista naisista sellaisena, että se on se normaali vartalon malli. Lopputuloksena on se, että miehet asuu salilla ja naiset hakeutuvat kauneusleikkauksiin, ja poikkevia pilkataan.
-AP
4/10. Ei yhtään mun tyyppinen. Vatsakas ja karvainen, löysän oloinen. Itse tykkään pitkistä hoikista miehistä, joilla ei ole ylimääräistä rasvaa ollenkaan.
1. Kauhia plösö. Miks annatte niin hyviä arvosanoja :o
N22
10! Kyllä miehellä pitää kurveja olla.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:41"]
N37
[/quote]
-AP
[/quote]
[/quote]
Tiedän. Hieman ärsyttää kun mediassa työnnetään kuvaa lihaksikkaista miehistä ja muodokkaista, mutta hoikista naisista sellaisena, että se on se normaali vartalon malli. Lopputuloksena on se, että miehet asuu salilla ja naiset hakeutuvat kauneusleikkauksiin, ja poikkevia pilkataan.
-AP
[/quote]
Totta. Kannattaakin oppia erottamaan se some oikeasta maailmasta. Jos pidät itseäsi poikkeavana, kannattaa muistaa, että näitä "poikkeavia" on paljon muitakin sinun lisäksesi, niin naisia kuin miehiäkin. Some antaa vain kanavan kaikenmaailman narsisteille hehkuttaa täydellisiä vartaloitaan, mutta se ei tee siitä totuutta. Tavalliset ihmiset ovat samaan aikaan hiljaa ja elävät elämäänsä, jolloin se median kuva siitä minkälainen vartalon muka pitäisi olla, vääristyy. Jos somea ei olisi, koko treenausbuumia ei olisi tullut, kun ei olisi kanavaa, jota kautta kuviaan ja tuloksiaan jakaa. Keskity sinä elämään omaa elämääsi ja anna somen elää omaa elämäänsä. Muista, totuus on jossain tuolla ulkona, ei somessa.
1, olen pahoillani.
[/quote]
Eli tuo on siis paskinta mitä voi olla
5/10 eli ei sano minulle mitään. ei paha ei hyvä, tuon näköisiä on rannat täynnä. En ymmärrä mitä jännittämistä sinulla on ap? Ihan keskivertoa...
t N46
5 tai 6. Tavallinen vartalo. En tykkää mahasta.
N22
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:02"]
Hyi! 1 N19
[/quote]
Tällaisista kommenteista tajuatte miksi en halua kroppaani esitellä. Esimerkiksi rannalla on paljon nuorta porukkaa ja heidän ajatusmaailmansa on melko tarkkaan tämä. Voisi melkein vittuillakseen alkaa kasvattamaan mahaa vähän lisää, että kyseisellä tavalla ajattelevat saisivat vähän lisää kauhisteltavaa.
-AP
2 syy: ei ole sairaaloisen lihava.
4,5/10. Ihan ok. Käsivarsiin ei sentään ole rasva kerääntynyt. Siinä rajalla kyllä että tuosta ei enää kannattaisi lihoa ettei naama varsinkaan levene liikaa.
Onhan tämä aikamoista että pitäisi jossain fitness-mallin mitoissa kaikkien olla. Rannalle vaan. N20v
Tämän ja sen toisen kyselyn risteytys olis oma suosikki vartalo miehellä. Lihaksia, muttei liian treenattu ja mahaa saa hieman olla, käsilihakset on kiihottavat kun on sellaiset sopivat ei mitkään jumalattomat patit.
Nyt salille tai muuta MIELUISAA liikuntaa ap niin ehdit rantakuntoon ja mielialakin kohoaa kun oot tyytyväisempi vartaloosi :)
1, olen pahoillani.
[/quote]
Turhahan siitä pahoillaan on olla :D Itsekin näen sen ykkösenä tai jopa nollana.
-AP