KORJATKAA NYT JUMALAUTA SE MOBIILIVERSIO
Viesti tulikin otsikossa. Jatkuvasti valkosia sivuja. Vituttaa!
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:16"]Ootteko siellä, ylläpito? Tehkää nyt tälle jotain!
[/quote]
Pitäisköhän kirjottaa tähän jotain rasistista ja jotain pelottavia seurapiirisiskoksia herjaavaa niin ylläpito kiinnostuis tästäkin ketjusta. Muutenhan ne ohittaa kaikki heitä koskevat korjauspyynnöt.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 11:15"]Vaikea uskoa, että laitteesta on kiinni. Tökkii vaikka on alle vuoden vanha S4, vasta päivitetty ohjelmisto ja 3g-netti. Olisihan se nyt kumma, jos jonkun vauvapalstan lukemiseen vaadittaisiin se uusin ja kallein omenapuhelin 4g-verkolla.
[/quote]
onko siis niin että vaan iphonella toimii, androidilla ja windowsilla ei? itsellä juurikin tuo omppupuhelin ja 4g, toimii.
Sama. Kohta ei jaksa enää käydä täällä kun mubiili tökkii aina vaan.
Ai!!! Mä luulin et vika on mun netissä *nolostuu* ...........
Vaihtakaa te ne laitteenne. Ei niin mitään vikaa ole mobiilissa. Toimii moitteettomasti.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:21"]Vaihtakaa te ne laitteenne. Ei niin mitään vikaa ole mobiilissa. Toimii moitteettomasti.
[/quote]
Vaihda sä pääs!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:21"]Vaihtakaa te ne laitteenne. Ei niin mitään vikaa ole mobiilissa. Toimii moitteettomasti.
[/quote]
Ei todellakaan toimi androidilla vauva. Vittu!
Niillä valkosilla sivuilla on mainoksia. Ja pitää ladata sivu uudestaan että pääsee taas seuraamaan keskustelua. Markkinointia parhaimmillaan
Ei onnistu enää työaikana Vauvalla surffaus. Työkoneella ei viitti. Riski on jäädä kiinni...
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:25"]Niillä valkosilla sivuilla on mainoksia. Ja pitää ladata sivu uudestaan että pääsee taas seuraamaan keskustelua. Markkinointia parhaimmillaan
[/quote]
Ei oo mainoksia eikä onnistu uudelleen lataaminen.
Sama. Ketjusta onnistuu ekan ja viimeisen sivun lukeminen mutta kaikki siltä väliltä on valkosia. Tätä on jatkunut ainakin viikon. Aika vaikea osallistua keskusteluihin!
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:25"]Niillä valkosilla sivuilla on mainoksia. Ja pitää ladata sivu uudestaan että pääsee taas seuraamaan keskustelua. Markkinointia parhaimmillaan
[/quote]
Ei oo mainoksia eikä onnistu uudelleen lataaminen.
[/quote]
Mulla on välillä tyhjä sivu ja välillä postin mainos! Lataaminen uudestaan kyllä onnistuu, mutta vituttaa silti.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:28"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:25"]Niillä valkosilla sivuilla on mainoksia. Ja pitää ladata sivu uudestaan että pääsee taas seuraamaan keskustelua. Markkinointia parhaimmillaan [/quote] Ei oo mainoksia eikä onnistu uudelleen lataaminen. [/quote] Mulla on välillä tyhjä sivu ja välillä postin mainos! Lataaminen uudestaan kyllä onnistuu, mutta vituttaa silti.
[/quote]
Sama.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 00:21"]
Vaihtakaa te ne laitteenne. Ei niin mitään vikaa ole mobiilissa. Toimii moitteettomasti.
[/quote]
Ei ole mitään vikaa? Ihan perusjuttu, että kirjoitas pidempi kirjoitus, yritäs tehdä kappaleen vaihto... EI ONNISTU sunkaan mobiililaitteellas! Ritirimpsua pukkaa, samaa pötköä kaikki.
Tämän lisäksi paljon muita, jotka ei kaikissa laitteissa todennut.
[/quote]
Tämä! Mobiilissa ei mitään vikaa. Omena 5 ja hyvin pelittää.
[quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:32"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="09.05.2015 klo 10:26"]
onkohan sun puhelimessa vikaa. Kyllä mulla ainakin toimii moitteettomasti.
[/quote]
Sulla taitaa olla ymmärryksessä vikaa.
[/quote]
eiköhän täällä yks ja sama ihminen inise, ettei muka toimi. Aikoihin ei ole mitään ongelmaa ollut.
Mutta viekää huoltoon ne mobiilinne
[/quote]
Huoltoon, kun av on _ainoa_ sivu, missä on ongelmia? Mun sivu pyörittää huomattavasti raskaampia sivuja ja ohjelmia täydellisesti, av on ainoa, joka ei toimi kunnolla.