Käsittämättömän kaunis Emilia, 22, kaipaa miestä rinnalleen – rempseä tamperelaisnainen lyö tiskiin suorasukaisen kutsun:
”Jos jotakuta kiinnostaa, täällä olisi missi odottelemassa”
https://www.seiska.fi/kotimaa/kasittamattoman-kaunis-emilia-22-kaipaa-m…
Kommentit (273)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo nainen on juuri sellainen joka ei kiinnosta mua miehenä, ei ole sellainen hyvännäköinen, jonka voisi ottaa tosissaan... Ei jatkoon👎
M33vEli antaisit pakit jos Emilia tulisi pokaamaan? Taidat olla aikamoinen adonis.
eri mutta olen "antanut pakit" todella kauniille naiselle, oli joku messuemäntä. En uskonut hetkeäkään että olisi aidosti minusta kiinnostunut.
Kyse ei siis ole aina siitä että olisi adonis
No jos se lähestyi sua, niin eiköhän se ollut ihan oikeasti kiinnostunut. Naiset kun ei kovin usein lähesty ketään.
Vierailija kirjoitti:
No onpa todella kaunis nainen. Vähän isommat tissit vielä olis kivat. :P
No niitä saa onneksi kaupasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo nainen on juuri sellainen joka ei kiinnosta mua miehenä, ei ole sellainen hyvännäköinen, jonka voisi ottaa tosissaan... Ei jatkoon👎
M33vEli antaisit pakit jos Emilia tulisi pokaamaan? Taidat olla aikamoinen adonis.
eri mutta olen "antanut pakit" todella kauniille naiselle, oli joku messuemäntä. En uskonut hetkeäkään että olisi aidosti minusta kiinnostunut.
No jos se lähestyi sua, niin eiköhän se ollut ihan oikeasti kiinnostunut. Naiset kun ei kovin usein lähesty ketään.
Ei hän tunne minua joten hän oli kiinnostunut joko ulkonäöstäni tai varallisuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian pitkä ja laiha 🤮
Hassua, kun jotkut täällä taas valittaa, että pitäisi ainakin 10 kiloa laiduttaa. Ikinä ei ole hyvä.
Käsittämättömän leveä lantio. Itse pidän kapealantioisemmista.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 165 cm pitkä, yli viisikymppinen setämies. Olisko kellään antaa Emilian numeroa?
Tuon ikäiselle naiselle, jos yrität soittaa, niin ei uskalla vastata vieraaseen numeroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä miehetkään, paitsi kännissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä säväytä. Ehkä meillä on eri standardit misseille ja kauneudelle.
🙄 ehkä joo teille pitää olla vähintään miss Universum
Niinpä. Just näissä keskusteluissa selviää miksi palstamiesten on niin vaikeaa löytää naista itselleen :D
Onneksi palstalla ei ole ketjuja joissa dissataan julkkismiehiä.
Ai Jonathan Rhys Meyers? Väärän väriset silmät, en huolis.
Wentworth Miller? Siis y ö k en tykkää siilitukista.
JRM on alkoholisti ja WM homo. Ei naisten juttu kumpikaan.
Minkälainen perse ja onko hyvä ottamaan suihin?
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele enää miksi miesten mielestä "normaalia" naista ei löydy itselle, jos tämä on ruma tai korkeintaan tavis. Huoh...
Tämä. Minäkin naisena näen heti, että hän on jopa missiksikin poikkeuksellisen kaunis. Kaikki kasvojen muodosta lähtien hipoo täydellisyyttä ja vielä hyvä kroppa päälle. Todella kaukana tavisnaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Käsittämättömän leveä lantio. Itse pidän kapealantioisemmista.
Panin saman merkille...on sen verran leveyttä, että ovista varmaan täytyy kulkea sivuttain.
Ja...no, tissit on kyllä tällä kaunottarella sellaiset esiteinin kokoiset.
Kaunis on, mutta pisteet laskee kyllä heti kun heittää noin junttimaista läppää seiskassa. No, tyrkky mikä tyrkky, varmaan ihan sopivaa seuraa jollekin kiekkoilijalle.
Katsokaapa linkin alla oleva haastattelu. "Livenä" siinä näyttää ihan tavikselta, kun vertaa kuviin. Joko ihmisille alkaa valkeamaan kuvienkäsittelyn laaja käyttö? Mun perhe- ja ystäväpiirissä on helposti 3-4 tuota huomattavasti kauniimpaa naista. Itsekin olen nainen, mutta en mikään kaunotar. :D
Hahaha! Naurattaa nämä seiskan luonnehdinnat Emiliasta 🤣 Ihan tavallinen naama ilman meikkiä ja kuvanmuokkausta. En ymmärrä.
Ihan tavis on. Meikillä, vaatteilla ja kuvanmuokkauksella saa paljon aikaan!
Upea kroppa naisellisella lantiolla. Ruma naama ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuossa on "käsittömättömän kaunista"? Ihan perusnainen, jota on meikattu.
t. mies
Ei käsittämättömän kaunis, mutta kaunis kuitenkin. Jos menee Prismaan ja katselee tavis-pariskuntia, niin saa melko sokea olla, jos ei eroa huomaa.
Mulle tavis on siis kaunis ihminen. Sellaisia joita näkee koulussa, työpaikoilla. Perusnättejä nuoria.
Eli hän on mulle perus/tavis. Naama varsinkin. Kroppa kyllä upea!
Hmm.. kuvia muokattu aika vahvasti. Videolla aivan erinäköinen. Minusta on surullista, miten paljon kuvia muokataan jossakin instagramissa. :/
Ei kestä?
Tuolle tuskin kelpaa
a. normaalituloinen joka mahdollistaa sen viikon kreikassa kerran vuodessa
b. normaalin näköinen
Vähän sama kun te ihmettelette kun se 10/10 komistus ghostasi käytyään panemassa.