Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämättömän kaunis Emilia, 22, kaipaa miestä rinnalleen – rempseä tamperelaisnainen lyö tiskiin suorasukaisen kutsun:

Vierailija
05.12.2021 |

”Jos jotakuta kiinnostaa, täällä olisi missi odottelemassa”

https://www.seiska.fi/kotimaa/kasittamattoman-kaunis-emilia-22-kaipaa-m…

Kommentit (273)

Vierailija
41/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sillä ole mitään kriteereitä miehelle? Kaikki käy, missi tarjolla? Siinähän on palstamiesten unelma, itsetunnoton nuori kaunotar, odottaa noutajaansa.

Kyllä varmasti on, ja korkeat kriteerit onkin. Tarvitsee joko superrikkaan vanhan miehen tai korkealla statuksella suhmuroivan omanikäisen, kuten NHL-pelaajan.

Outo haastattelu. Kyllä ihmiset nyt yleensä nuorenakin tietävät edes suunnilleen, mitä haluavat, ja tämä on sitä mieltä, että se voi olla kuka tahansa. No ei todellakaan voi.

Tarkoitti varmaan että kuka tahansa, joka ensin läpäisee korkean ulkonäköriman. Ei tuollaiselle naiselle todellakaan mikään perusjuntti kelpaa, eikä kyllä tarvi kelvatakaan.

Vierailija
42/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mahtava, katsokaa tuota vartaloakin! Itse olen kuitenkin liian lyhyt 180 cm naiselle

Olen itse 183 cm, enkä silti pystyisi olemaan noin pitkän naisen kanssa. Enkä tuon näköisen ylipäätään, sen verran pitää samalla tasolla olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sillä ole mitään kriteereitä miehelle? Kaikki käy, missi tarjolla? Siinähän on palstamiesten unelma, itsetunnoton nuori kaunotar, odottaa noutajaansa.

Kyllä varmasti on, ja korkeat kriteerit onkin. Tarvitsee joko superrikkaan vanhan miehen tai korkealla statuksella suhmuroivan omanikäisen, kuten NHL-pelaajan.

Outo haastattelu. Kyllä ihmiset nyt yleensä nuorenakin tietävät edes suunnilleen, mitä haluavat, ja tämä on sitä mieltä, että se voi olla kuka tahansa. No ei todellakaan voi.

Tarkoitti varmaan että kuka tahansa, joka ensin läpäisee korkean ulkonäköriman. Ei tuollaiselle naiselle todellakaan mikään perusjuntti kelpaa, eikä kyllä tarvi kelvatakaan.

Luultavasti. Kokemus opettaa sitten, että kannattaa vaatia myös luonnetta ja sydäntä, ei pelkkää ulkonäköä. 

Vierailija
44/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele enää miksi miesten mielestä "normaalia" naista ei löydy itselle, jos tämä on ruma tai korkeintaan tavis. Huoh...

Älä suotta murehdi. Tuolla muissa ketjuissa naiset yökkäilevät Hollywood-tähdille. Me miehet ei olla yhtään kummallisemmassa paatissa.

Vierailija
45/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm, olin vähän yllättynyt, kyllähän tuo tytsy on paremman näköinen naturellisti kuin monet kolhotrans-sometyrkyt joita naisetkin pitävät kauniina(esim sieppi). Tällä naisella ei naama ole täynnä meikkikuonaa, muovia ja cöntöööyr-tuhruja. Mikä raikas tuulahdus, plussaa myös siitä että on pitänyt itsensä vaaleana eikä yritä leikkiä mitään tatskattua pahista tai ruskeaa etnistä. 

t: nainen myös

Tuo nainen on vielä priimaiässä. Odota pari vuotta, niin tuollakin naisella alkaa olla täyteainetta siellä ja täällä. Niin on käynyt muillekin entisille 22-vuotiaille misseille.

Vierailija
46/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kerrankin missukassa muotoja. Todella upea naisellinen lantio, eikä mikään muodoton pikkupojan kroppa.

M34

Vierailija
47/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen kieltämättä, mutta että "käsittämättömän kaunis".

Vierailija
48/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tavis on. Mutta ihan nätti toki!

Vierailija
49/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot. Vartalo on ylhäältä pieni, kapea vyötärö ja leveä lantio paksuilla jaloilla. Kädet myös paksut. Tavikseksi kaunis, missiksi liian iso ja eri paria oleva ylä- ja alavartalo. A malli tai päärynä. Missejä saa mielestäni arvostella ulkonäöstään.

Vierailija
50/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalla on tapana ylireagoida näissä sanoissa. Käsittämättömän kaunis :D

Vierailija
51/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisipa hauska seurata sivusta tilannetta, jossa palstamies kävisi kokeilemassa onneaan.

Aika tuhdit kännit saisi vetää, että menisin edes lähelle tuollaista naista.

Vierailija
52/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele enää miksi miesten mielestä "normaalia" naista ei löydy itselle, jos tämä on ruma tai korkeintaan tavis. Huoh...

Huoh itsellesi.

Normaalipainoinen nainen joka antaa ammattilaisen laittaa meikit saadaan varmasti about yhtä kauniiksi kasvoiltaan. Vaatteiden stailaus siihen niin olisitte kilpailukysyisiä.

Vai väitättekö ettette ole nähneet yhtä kauniita naisia morsiamina? Siis ihan perustallaajia? Niin niin mutta kun niillä on 3h meikit ja just käyty kampaajalla ja.. aivan. Niin on tuollakin.

Vierailija
53/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä suotta murehdi. Tuolla muissa ketjuissa naiset yökkäilevät Hollywood-tähdille. Me miehet ei olla yhtään kummallisemmassa paatissa.

IhAn eRi asIa !

Vierailija
54/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blondeja naidaan mutta brunetit naidaan, sanotaan.

Vierailija
55/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa tosiaan kaunis! Samanlaiset kasvot kuin minulla.

Vierailija
56/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla menee, kun jo puhuu kiekkoilijoista. Halpis mikä halpis.

Vierailija
57/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi/haluaisi missiä tai muutakaan "geenilotossa voittanutta" kumppaniksi. Pohjimmiltaan en usko, että kauniit ja parhaat ihmiset voivat olla kovin onnellisia. Aina on kiusaus vaihtaa vähän parempaan, jne.

Minä rakastan tavallisia ihmisiä. Taviksia. Pidän erittäin s*****äänä maanläheisyyttä, sitä että jalat on maan pinnalla. Se on jostain syystä erittäin viehättävää. Pidän naisista, jotka eivät ole täydellisiä vaan heillä on inhimillisyyttä ja sydämen sivistystä. Pidän ihan tavallisista naisista, koska olen itsekin ihan tavallinen (ja maanläheinen) keskituloinen töissä käyvä mies.

Vierailija
58/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollainen seiska-juttu tekee henkilön uskottavuudelle ja markkina-arvolle...

Vierailija
59/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielaisin, en kateudesta, mutta surusta kun olen itse paljon vanhempi, rumempi, ylipainoinen ja sinkku vailla minkäänlaista elämää.

Kaunis nainen, sitä en kiellä :)

N28

Vierailija
60/273 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Allu varmaan ottaisi, järkätkää treffit!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä