Poikaystävän möläyttely hävettää esim. "kato miten laiha akka"
Kadulla saattaa suureen ääneen kailottaa tuollaista niin että henkilö kuulee sen. Sama jos näkee lihavan tai vammaisen. "Kato miten vinossa toi nainen kulkee" Kun hänellä oli selkeästi jokin jalka- tai lonkkavika. Viimeksi sanoi lyhytkasvuisesta "onpa pieni ukko" Saan hävetä silmät päästäni niin etten halua enää liikkua julkisesti hänen kanssaan. Mikään huomauttanut ei auta, sanoo vaan olevansa rehellinen ja, sanoo asiat suoraan. Minua ei sentään hauku.
Kommentit (22)
Jos poikaystävä on yli 12-vuotias, peli on menetetty.
Hän on vammainen, et voi muuttaa häntä. Parasta on, että jätät hänet. Jos hän ei voi kenellekään julistaa havaintojaan, hän ei ehkä loukkaa muita yhtä usein.
Ja kutsut häntä edelleen poikaystäväksi? Miksiköhän?
En kyllä olisi tuollaisen taunon kanssa ellei muutosta tule. Eikö hän ymmärrä, ettei suorapuheisuus ja rehellisyys tarkoita sitä että päätänsä pitää koko ajan aukoa? Voisiko alkaa ymmärtää jos sinä sanoisit häntä kovaan ääneen idiootiksi tms tuollaisissa tilanteissa? Jos loukkaantuu niin sanot vaan että olet rehellinen ja suora kuten hänkin.
Äitini tekee tuota samaa. Hävettää todella paljon liikkua hänen kansaan.
Huonoa käytöstä ei voi perustella rehellisyydellä, tätä keskustelua käyn meidän 7 vuotiaan kanssa. Minä sanoisin tuollaisia laukovalle poikaystävällä "kiitos ja näkemiin", en todellakaan viitsisi kuunnella.
Vierailija kirjoitti:
Ja kutsut häntä edelleen poikaystäväksi? Miksiköhän?
No ku sillä on niin iso kultakello!😂
Jos hän sanoo vielä kerrankin jotain tuommoista muista ihmisistä niin lakkaa sinä sanomasta häntä poikaystäväksi. Muuta parannuskeinoa tähän käytökseen ei ole. Hyvää joulun odotusta!
En haluaisiseurustella noin sivistymättömän ihmisen kanssa.
Poikaystäväsi on yksinkertainen tollo, lisäksi hänen empatiakykynsä on nolla. Ei kannata tuollaiseen idioottiin haaskata aikaa, voi tosin olla jonkin sortin asperger myös, mutta ei se auta pitkässä juoksussa.
Tälläiset juntit ymmärtävät parhaiten, kun heitä alkaa haukkumaan ja arvoimaan joka käänteessä takaisin. Vähän ajan päästä ymmärtävät miltä se muista tuntuu, kun haukutaan, ovat vain hitaita tiedostamaan miten oikeuttavat typeryyttään.
Olet sitten lyöttäytynyt yhteen ääliön kanssa
Kerro sille terveisiä
Ps. Sanotaan että seura tekee kaltaisekseen, kannattaisi varmaan tehdä asialle jotain ihan oman etusi vuoksi?
Hän siis uskaltaa arvostella kovaan ääneen heikompia ja pienempiä mutta isompia kohtaan on hiiren hiljaa? Kai hän haukkuu bodareita steroidipelleiksi ja 2 metrisiä latvalahoiksi?
Mä rakastan arvostella ihmisiä eli harrastan samaa. En kylläkään niin kuuluvasti, että kukaan kuulee.
Olette varmaan nuoripari etelä-pohjanmaalta. KOLLOJA!!!
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan arvostella ihmisiä eli harrastan samaa. En kylläkään niin kuuluvasti, että kukaan kuulee.
Olen miettinyt, että mistä se johtuu? Mikä on perimmäinen syy tähän käytökseen?
Asia ei ole minulle selvinnyt.
Jotenkin itse ajattelen kuitenkin, että itsekin olen niin kaukana täydellisestä, ettei ole vara haukkua muita niin olen miettinyt tätä luonnollisesti tätä kautta... Onko tämä seuraus siitä, että kokee olevansa täydellinen vai siitä, ettei hyväksy itsessään virheitään? 🤔
Jos luet kommenttisi, olisi kiva tietää.
Vierailija kirjoitti:
Äitini tekee tuota samaa. Hävettää todella paljon liikkua hänen kansaan.
Minun isänikin, mutta hän on sentään 87 vuotias dementikko.
Olet selkeästi löytänyt tasoisesi kumppanin.