Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joogaohjaaja kävi kysymässä ennen tunnin alkua, että

Vierailija
07.03.2015 |

"anteeksi, mutta on pakko tarkistaa että oletko sinä nainen? Tämä on vaan naisille tarkoitettu ryhmä".

Järkytti ja suututti. Koskaan ei ole mieheksi luultu. Olen ehkä pitkä (178cm), mutta muuten olen käsittänyt olevani naisellinen nainen. Rinnatkin on d-kuppia.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:24"]Olin niin vihainen, etten saanut sanaa suustani. Yksi toinen ryhmäläinen kuuli ja sanoi että "tuo ei taida olla kovin sopivaa". Ohjaaja jotenkin hämmentyi siitä ja aloitti normaalisti tunnin. Itse en aio enää käydä siellä. Mietin myös, että jos jättäisin jotain palautetta joogakoululle, mutta tuntuu niin absurdilta.. mitä siihen edes kirjoittaisin? ap
[/quote]

No todellakin jätät palautetta! Tuollaista ei tarvitse kenenkään sietää. Hienoa, että lopetat kys. paikassa käynnin :) Ootko jo löytänyt uuden joogasalin?

Vierailija
22/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tökeröä, jos epäilee jonkun sukupuolta niin kannattaisi ehkä vaikka esitellä itsensä ja sitten kysyä kys. henkilön nimeä (mistä sen sukupuolen yleensä tietää) eikä nolata noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:14"]

"anteeksi, mutta on pakko tarkistaa että oletko sinä nainen? Tämä on vaan naisille tarkoitettu ryhmä".

[/quote]

Olisit sanonut sille, että vedätkö housut nilkkoihin niin saa paremmin tarkistettua.

Vierailija
24/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeen syystä olisi voinut epäillä sinua mieheksi? Keksitkö yhtään järkevää syytä?

Vierailija
25/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin palautteen provosoitumatta kohtelusta. Kertoisin, että jos ohjaajalla on jäänyt silmälasit kotiin eikä näe hyvin onko salille eksynyt vain naisille tarkoitettuun joogatunnille miehiä, voisi ohjaaja huikata sen tunnin aluksi koko ryhmälle tiedoksi eikä osoittaa sitä yhdelle henkilölle niin että muut sen kuitenkin kuulevat.

Miksi et enää mene? Oliko ohjaus muuten huonoa. Kävisin seuraavalla kerralla moikkaamassa että tulin taas :)

Vierailija
26/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku luulisi miestä naiseksi niin ei mies siitä porua vääntäisi eikä kukaan kauhistelisi. 

Hankkikaa jonkinlainen itsetunto. 

Vierailija
27/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuliko sinua transvestiitiksi? Jokatapauksessa jos haluaa pitää kiinni maksavista asiakkaista, niin ei pitäisi sekoilla tuohon tahtiin.

Vierailija
28/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:30"]

Mistä ihmeen syystä olisi voinut epäillä sinua mieheksi? Keksitkö yhtään järkevää syytä?

[/quote]

Olen yrittänyt sitä pähkäillä, mutta en keksi yhtäkään syytä. Minulla oli samankaltainen vaatetus, kuin muillakin. Pitkät hiukset oli sellaisella sotkunutturalla. Meikkiä ei kylläkään ollut, koska en tykkää meikata silloin kun urheilen. Olen hoikka ja mies aina kehuu, kuinka hyvältä näytän. En ole hänellekään kehdannut kertoa tästä episodista. ap

Vierailija
29/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettet ollut feministi.

Sellaiselle tuo olisi kai ollut kunnianosoitus kun on onnistunut häivyttämään sukupuolensa (joka jostain syystä feministien mielestä tarkoittaa sitä, että näyttää mieheltä) :DD

Vierailija
30/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vähän ihmetyttää. Pikkulapsista voi erehtyä, itsellekin tuli paha mieli 9v. kun myyjä kysyi että mitäs pojalle. Oli paksut kulmakarvat ja polkkatukka, mutta omasta mielestä en kyllä näyttänyt pojalle :(. Ei aikuisista voi kyllä erehtyä ellei sinulla ole lyhyttä tukkaa, (anteeksi) hieman pyöreähkömpiä kasvoja ja vartaloa. Halusiko ohjaaja olla vain ilkeä? On kyllä varmaan todella huono näkö...

Vierailija
31/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yogassa joka perustuu buddhalaisuuteen koitetaan päästä nirvanaan mikä on miehille helpompaa joten kai hän kohteliaisuuttaan kysäisi ettei itse yllättyisi jos valaistut kesken harjoituksen

Vierailija
32/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavatko jotkut täällä ihan vakavissaan?

Vierailija
33/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:30"]

[/quote]

Olen yrittänyt sitä pähkäillä, mutta en keksi yhtäkään syytä. Minulla oli samankaltainen vaatetus, kuin muillakin. Pitkät hiukset oli sellaisella sotkunutturalla. Meikkiä ei kylläkään ollut, koska en tykkää meikata silloin kun urheilen. Olen hoikka ja mies aina kehuu, kuinka hyvältä näytän. En ole hänellekään kehdannut kertoa tästä episodista. ap
[/quote]
HÄH :D no sitten halusi vain loukata sinua!
-23

Vierailija
34/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä ei ole provo ja tapahtui Suomessa, niin ottaisin yhteyttä Iltalehteen. Aivan törkeää!!!

Voimia ap, olemme kaikki sinun puolellasi.

Vierailija
35/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:34"]

[/quote]

[/quote]

Onko joogaohjaaja suomalaissyntyinen vai jostain muualta muuttanut? 

Olisiko halunnut haistatella sinulle jostain syystä X? 

Vierailija
36/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tässä tökkii.

Vierailija
37/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä antaisin palautteen provosoitumatta kohtelusta. Kertoisin, että jos ohjaajalla on jäänyt silmälasit kotiin eikä näe hyvin onko salille eksynyt vain naisille tarkoitettuun joogatunnille miehiä, voisi ohjaaja huikata sen tunnin aluksi koko ryhmälle tiedoksi eikä osoittaa sitä yhdelle henkilölle niin että muut sen kuitenkin kuulevat.

Miksi et enää mene? Oliko ohjaus muuten huonoa. Kävisin seuraavalla kerralla moikkaamassa että tulin taas :)

[/quote]

En voi mennä sinne enää. Jooga on minulle sellainen oma hyvän olon hetki. Ohjaajalla on siinä iso merkitys, enkä pystyisi enää rentoutumaan, jos minua luullaan mieheksi :( ap

Vierailija
38/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua? Anteeksi, että nauran. Laita kuva ap.

Vierailija
39/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauano ehdit käydä siellä ennen kuin ohjaaja kysyi tuon kysymyksen? Onko ohjaaja mies vain nainen?

Vierailija
40/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tavallaan ymmärrän myös tuota ohjaajaa. Jos sitten olisitkin sattunut olemaan mies (:D), ei hän olisi saanut ottaa sinua ryhmään. Ties mitä siitäkin olisi voinut seurata, jos mies olisi ollut naisten joogatunnilla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi