Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joogaohjaaja kävi kysymässä ennen tunnin alkua, että

Vierailija
07.03.2015 |

"anteeksi, mutta on pakko tarkistaa että oletko sinä nainen? Tämä on vaan naisille tarkoitettu ryhmä".

Järkytti ja suututti. Koskaan ei ole mieheksi luultu. Olen ehkä pitkä (178cm), mutta muuten olen käsittänyt olevani naisellinen nainen. Rinnatkin on d-kuppia.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä jotkut joogassa käyvät miehet voivat näyttää naisilta (siis nuo tosi laihat, pitkähiuksiset hippimiestyypit) joten ehkä nopeasti katsoi että olit yksi noista miehistä? Ihmiset on outoja.

Vierailija
42/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta todellakin oöen sinun puolellasi tässä, jos et näytä mieheltä sitten alkuunkaan. -33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Vaikka olis epäillytkin transnaiseksi, niin aika perseestä sekin olis jos ei ne sais naisten tunnille osallistua! Ei mua ainakaan heteronaisena haittais transnainen naisten tunnilla... Transvestiitti sit eri asia, mutta vaikea kuvitella että jonkun transvestiitin lempipuuhaa "naispäivänä" olis mennä joogatunnille? :D

Vierailija
44/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, tarkoitin 34...

Vierailija
45/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, olen aina harrastanut joogaa sekaryhmässä. Miehet ja naiset voivat ihan hyvin harrastaa yhtäaikaa. 

Vierailija
46/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun 33. Joku ehti kommentoida juuri väliin... voi tätä elämää.

Vierailija
47/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:32"]

Jos joku luulisi miestä naiseksi niin ei mies siitä porua vääntäisi eikä kukaan kauhistelisi. 

Hankkikaa jonkinlainen itsetunto. 

[/quote]

Miksi alapeukut?

Nauraisitte tässäkin ketjussa ihan vitusti jos asia olisi toisinpäin. 

Vierailija
48/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme saa olla erehtymättömiä

Vierailija
49/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:30"]

Mistä ihmeen syystä olisi voinut epäillä sinua mieheksi? Keksitkö yhtään järkevää syytä?

[/quote]

Olen yrittänyt sitä pähkäillä, mutta en keksi yhtäkään syytä. Minulla oli samankaltainen vaatetus, kuin muillakin. Pitkät hiukset oli sellaisella sotkunutturalla. Meikkiä ei kylläkään ollut, koska en tykkää meikata silloin kun urheilen. Olen hoikka ja mies aina kehuu, kuinka hyvältä näytän. En ole hänellekään kehdannut kertoa tästä episodista. ap

[/quote]

Onko joogaohjaaja suomalaissyntyinen vai jostain muualta muuttanut? 

Olisiko halunnut haistatella sinulle jostain syystä X? 

[/quote]

On suomalainen, mutta asunut vuosia ulkomailla. Olen saanut aiemmin hänestä sympaattisen kuvan. Sellainen nauravainen sählääjä, kuin olisi jossain aineissa. Unohtelee, mikä liike piti tehdä seuraavaksi yms. Minulta kysyi tuon mies-jutun ihan vakavalla naamalla, selvästi oli vaikea tilanne hänelle. En siltikään ymmärrä, että miksi tuollaista piti kysyä. ap

Vierailija
50/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis miehen näköinen.

Vierailija
51/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja hän on itse hyvin pienikokoinen ja lihaksikas nainen, minä tällainen laiha hujoppi. ap

Vierailija
52/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ehdottomasti palautetta salin omistajalle! Epäasiallista käytöstä ohjaajalta.

Vierailija
53/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ohjaajalla ei ole kaikki ihan kotona. Jospa on ollut oikeasti aineissa.

Vierailija
54/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin palautetta ja menisin keskustelemaan asiasta hänen kanssaan ihan henkilökohtaisesti (vaikka tuntuisi kuinka vaikealta). Kertoisin miten pahalta tuo minusta tuntui ja kuinka tahditonta hänen käytöksensä oli. Ilman suoraa palautetta en varmaankaan pääsisi tuosta yli pitkään aikaan, kyllähän tuollainen vaikuttaa omaan naiseuteen.

Vierailija
55/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaisin palautetta ja menisin keskustelemaan asiasta hänen kanssaan ihan henkilökohtaisesti (vaikka tuntuisi kuinka vaikealta). Kertoisin miten pahalta tuo minusta tuntui ja kuinka tahditonta hänen käytöksensä oli. Ilman suoraa palautetta en varmaankaan pääsisi tuosta yli pitkään aikaan, kyllähän tuollainen vaikuttaa omaan naiseuteen.

Vierailija
56/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valittaa pomolle asiasta. Tuollainen käytös todella loukkaavaa. Selvästikään ko. työntekijä ei välitä asiakkaistaan, joten pieni näpäytys kyllä paikallaan..

Vierailija
57/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:32"]

Jos joku luulisi miestä naiseksi niin ei mies siitä porua vääntäisi eikä kukaan kauhistelisi. 

Hankkikaa jonkinlainen itsetunto. 

[/quote]

Eipä vissiin. :D

Vierailija
58/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanssani synnärillä oli myös nainen, jota en naiseksi olisi tunnistanut ellei olisi tullut synnyttämään. Näin voi oikeasti olla, mutta tottakai normaalisti miehen ja naisen erottaa toisistaan helposti.

Vierailija
59/77 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehille on lasiseinä joogasaliin??? emmekö olekaan yhtä arvokkaita kuin naiset??

Vierailija
60/77 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ohjaaja Fatima?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän