Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan on enää facebookissa?

Vierailija
07.03.2015 |

Eilen se jotenkin iski: fb haisee vanhanaikaiselta ja halvalta kuin kuponkiuutiset tai lomaosakkeet.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vähän avata tuota "halpaa kusetusta"? Eihän se tee asiasta huonoa että se on ollut käytössä 10 vuotta. Se jos mikä on kusetusta että päivitetään palveluita pelkästään päivittämisen takia vaikka se ei toisi niille mitään lisäarvoa. Se on sitten eri asia että jos on jotain parempia ideoita mutta tässä ketjussa ainakaan niitä ei ole kukaan esittänyt.

Vierailija
2/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmät mm seurat tiedottaa sitä kautta. Eipä muuta enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ot:na, mutta minua ärsyttää se oletus, että kaikkien pitäisi nykyään "brändätä" itsensä verkossa. Pitäisi huorata joka saatanan sosiaalisen median foorumilla, mitä vain eri jenkkifirmat ovat keksineet pystyyn pykätä ja jos et ole naama edellä niissä aktiivisesti esillä luomassa itsestäsi kuvaa, joka harvemmin edes täysin edustaa sitä mitä ihan oikesti olet, on sinussa oltava jotain outoa. Tuntuu ettei se enää ole ihan puhtaasti oma valinta, oletko siellä vai et, vaan siihen ikäänkuin sanattomasti painostetaan ja se tekee siitä entistä luotaantyöntävämpää. Tuntuu että työnantajatkin katsovat sitä nykyään jo negatiivisesti, jos et ole jakanut elämääsi eri medioissa, jättänyt jälkeäsi verkkoon. Minusta se on sairasta, ettei ihmisillä ole täydellistä valinnanvapautta. Minä en siellä vieläkään ole, eikä minua sinne huvittaisi mennäkään, mutta saa nähdä kauanko jaksan vastustaa. Some on pilannut tämän maailman, sosiaalisemmaksi se ei sitä ainakaan ole tehnyt, pelkästää luonut illuusion siitä.

Vierailija
4/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
5/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:06"]Vähän ot:na, mutta minua ärsyttää se oletus, että kaikkien pitäisi nykyään "brändätä" itsensä verkossa. Pitäisi huorata joka saatanan sosiaalisen median foorumilla, mitä vain eri jenkkifirmat ovat keksineet pystyyn pykätä ja jos et ole naama edellä niissä aktiivisesti esillä luomassa itsestäsi kuvaa, joka harvemmin edes täysin edustaa sitä mitä ihan oikesti olet, on sinussa oltava jotain outoa. Tuntuu ettei se enää ole ihan puhtaasti oma valinta, oletko siellä vai et, vaan siihen ikäänkuin sanattomasti painostetaan ja se tekee siitä entistä luotaantyöntävämpää. Tuntuu että työnantajatkin katsovat sitä nykyään jo negatiivisesti, jos et ole jakanut elämääsi eri medioissa, jättänyt jälkeäsi verkkoon. Minusta se on sairasta, ettei ihmisillä ole täydellistä valinnanvapautta. Minä en siellä vieläkään ole, eikä minua sinne huvittaisi mennäkään, mutta saa nähdä kauanko jaksan vastustaa. Some on pilannut tämän maailman, sosiaalisemmaksi se ei sitä ainakaan ole tehnyt, pelkästää luonut illuusion siitä.
[/quote] vau!

Vierailija
6/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on niin so last season ! Ja koska pizza / kebab ranskalaisilla , rulla tai iskender " myös kotiin kuljetus" 4,95€ HYVÄ RUOKA PAREMPI MIELI =D

Vierailija
7/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikään kun luopuisin kätevästä yhteydenpitotavasta sen takia että joku finninaamainen pissis on sitä mieltä että "feisbuukki on niinku tosi lääst siison"

Vetäkää nyt vittu päähänne....

Vierailija
8/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 21:47"]

Ikään kun luopuisin kätevästä yhteydenpitotavasta sen takia että joku finninaamainen pissis on sitä mieltä että "feisbuukki on niinku tosi lääst siison"

Vetäkää nyt vittu päähänne....

[/quote]

Kuka pissis on pyytänyt sinua luopumaan siitä? Ei kukaan. Se on ihan sinun omassa päässäsi.

Vierailija
9/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan se on tullut kypsään ikään. En ryntää suinpäin kaikkiin villityksiin vaan tulin Faceen vasta viime vuonna.

Vierailija
10/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:11"]

Vastahan se on tullut kypsään ikään. En ryntää suinpäin kaikkiin villityksiin vaan tulin Faceen vasta viime vuonna.

[/quote] Olet varmaan keski-ikäinen, toimistotyöläisämmä?

Vierailija
11/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska joillekin se on vieläkin jokin statuskysymys tai en edes tiedä mikä ja facebookittomuutta ihmetellään. 

Vierailija
12/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facesta voi kätevästi tsekata mummon kuulumiset :-)

Vierailija
13/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis! FB on ihan paras keino pitää yhteyttä kavereihin ja sukulaisiin, muutenkin siellä on kaikkea hauskaa ja hyödyllistä. Mulla ei ole turhia kavereita, vain kuutisenkymmentä, enkä käy mitään julkkisjuoruja lukemassa tms. vaan esim. puutarhanhoitoon liittyvä ryhmä, sukututkimukseen liittyviä useampi ym.

Vierailija
14/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:03"]

Eilen se jotenkin iski: fb haisee vanhanaikaiselta ja halvalta kuin kuponkiuutiset tai lomaosakkeet.

[/quote]

...ja vanhanainainen tarkoittaa aina huonompaa? Tyypillisen tietämätön av-mamma.

Vierailija
15/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siellä tosiaan enää ketään "ole". Ainoat päivitykset tulee vanhoilta ihmisiltä jotka eivät ole vielä tajunneet hylätä uppoavaa laivaa. Itsekin käytän sitä lähinnä ryhmien ja tapahtumien vuoksi mutta kavereihin en tosiaan ole pitänyt ikuisuuksiin yhteyttä sitä kautta tai päivittänyt mitään.

Vierailija
16/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä sitten olisi mielestäsi parempi tapa pitää yhteyttä kavereihin, jakaa heille kuulumisia ja kuvia?

Vierailija
17/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebook ei ole enää muotivillitys vaan tavallinen arkinen asia. tänään olen käyttänyt facea keskustellakseni tärkeistä asioista opiskelijaryhmässäni, ja jutellakseni toisessa kaupungissa asuvan siskoni kanssa. facebook on kätevä väline jolla saa vaivattomasti yhteyden muihin etenkin juuri nyt kun suurin osa on vihdoinkin sinne päätynyt. etsikää te uutuuksien orjat jokin uusi ihku juttu jota hehkuttaa niille joilla ei sitä vielä ole. 

Vierailija
18/25 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just oli tutkittu että 70% on faces. Muissa ei läheskään samaa määrää.

Vierailija
19/25 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:22"]

facebook ei ole enää muotivillitys vaan tavallinen arkinen asia. tänään olen käyttänyt facea keskustellakseni tärkeistä asioista opiskelijaryhmässäni, ja jutellakseni toisessa kaupungissa asuvan siskoni kanssa. facebook on kätevä väline jolla saa vaivattomasti yhteyden muihin etenkin juuri nyt kun suurin osa on vihdoinkin sinne päätynyt. etsikää te uutuuksien orjat jokin uusi ihku juttu jota hehkuttaa niille joilla ei sitä vielä ole. 

[/quote]

Ei kysymys ole siitä ettei se enää ole muodissa. Eihän se ole enää ollut sitä moneen vuoteen vaan siitä, että se tuntuu halvalta kusetukselta. Vähän niin kuin lehtien tilaajalahjat tai rantarolex.

Vierailija
20/25 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 19:16"]

Eihän siellä tosiaan enää ketään "ole". Ainoat päivitykset tulee vanhoilta ihmisiltä jotka eivät ole vielä tajunneet hylätä uppoavaa laivaa. Itsekin käytän sitä lähinnä ryhmien ja tapahtumien vuoksi mutta kavereihin en tosiaan ole pitänyt ikuisuuksiin yhteyttä sitä kautta tai päivittänyt mitään.

[/quote]Olen vanha, enkä ole ikinä ollut Fb:ssä enkä mene. Osaan muutenkin pitää yhteyttä ihmisiin ja mua ei kiinnosta jokainen vessakäynti ja pieraisu, mitä sinne päivitetään, kuulemma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi