Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä viikonloppu. Kauheasti väkeä liikkeellä - eipä koronapassi ole este

Vierailija
05.12.2021 |

Joka paikka tupaten täynnä. Koronapassi joutui näyttämään kymmenen kertaa.

Ihmettelen tuota lakialoitetta koronapassia vastaan. Eipä näytä suurinta osaa haitanneen.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin itsekin eilen baarissa, joka oli ihan täynnä. Yhtään järjestyshäiriötä ei näkynyt. Kiitos koronapassin.

Rokotevastaiset niskuroijat ja muut pöpit voi vetää pussikaljaa kotona. Kohta ei sitäkään, jos ei passillinen kaveri hae. Pysyy minä-minät tasan omissa koloissaan.

Ei ole rokotetta ja olin eilen baarissa.

Vierailija
22/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itsekin eilen baarissa, joka oli ihan täynnä. Yhtään järjestyshäiriötä ei näkynyt. Kiitos koronapassin.

Oho, koronapassilla järjestyshäiriöt pois? Melkoista touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonompi aines ja minäminät ei ota rokotteita, joten jäävät oven ulkopuolelle. Toimii oikeasti tosi hyvin.

Vierailija
24/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Hgin keskustassa syömässä mieskaverin kanssa ja rokotepassipakosta huolimatta tai juuri sen vuoksi ravintola oli aivan täynnä, Ihmiset joutuivat jonottamaan, jos ei ollut pöytävarausta. 

Tarjoilija sanoikin, että väkeä riittää nyt ja töitä on hänelläkin tuuraajana jouluun asti ilman vapaapäiviä. 

Sama ryysis oli monessakin rokotepassia vaativissa paikoissa. Eihän se väkimäärä ole riski kuin rokottamattomille. Jos koronan saa ei lieviä tapauksia enää edes testata, joten kiitos rokotepassipakolle.

Vierailija
25/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi koko kansa pitäisi piikittää ja passittaa.

Absurdia vaatia kehä3 ulkopuolella kuolonpiikkiä ja moronapassia. Aseita myös eniten per capita Syyrian jälkeen. Hieman itsetuhoista sellainen.

Eikö riittäisi se että se passidiktatuuri koskisi vaan

Näitä sossunasse ts adi laisia?

Haluaa muutenkin korvata kalliit kantikset idän halpaduunareilla. Se olisi oikea Shangri La siihen.

Muurit ympärille niihin kaupunginosiin.

Nähtäisiin sitten vertailupohjaa kuten Floridassa ja muualla. Se olisi todellista demokratiaa.

Vierailija
26/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungissa baariin pääsee ilman passia. Eihän passi ole käytössä kuin leviämisalueilla. Ihmettelen miksi alueet luokitellaan vielä näin nyt kun koronan annetaan vapaasti levitä? Eikö pitäisi luopua noista luokituksistakin.

Vierailija
27/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin Hgin keskustassa syömässä mieskaverin kanssa ja rokotepassipakosta huolimatta tai juuri sen vuoksi ravintola oli aivan täynnä, Ihmiset joutuivat jonottamaan, jos ei ollut pöytävarausta. 

Tarjoilija sanoikin, että väkeä riittää nyt ja töitä on hänelläkin tuuraajana jouluun asti ilman vapaapäiviä. 

Sama ryysis oli monessakin rokotepassia vaativissa paikoissa. Eihän se väkimäärä ole riski kuin rokottamattomille. Jos koronan saa ei lieviä tapauksia enää edes testata, joten kiitos rokotepassipakolle.

Yhtälaillahan niitä rokotettuja joutuu sairaalaan.

Vierailija
28/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He eivät ole sitä porukkaa, joka baareissa ravaa.

Vierailija
29/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonompi aines ja minäminät ei ota rokotteita, joten jäävät oven ulkopuolelle. Toimii oikeasti tosi hyvin.

Tiesitkö että moni käy negatiivisella testillä baarissa. Ihan rokottamatonkin!

Vierailija
30/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ilkeältä ihmiseltä.

Vierailija
31/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se passi ole ennemminkin niinkuin pääsylippu, eikä este?

Tyhmät eivät ymmärrä eroa!

EIvät tajua tuota mitä sanoit,pääsylippupa hyvinnii :D

Jos ei ole,ei pääse. Piste.

Siinä vaiheessa, kun yökerhoon, teatteriin tai elokuviin pääsemisen ehdoksi aletaan vaatia lääketieteellistä toimenpidettä on se vaihe, jossa minä jään kotiin.

Vierailija
32/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat ilkeältä ihmiseltä.

V-maisuus tulee rokotteen mukana. Osa näistä ihmisistä oli ihan normaaleja ennen pistosta.

Vierailija
33/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole käynnyt Helsingin keskustassa aikoihin.Toivotaan ihmiset on keskusta Tuoman markinat ymm. Tarkoitus on tästä lähteä kävellen noin 5 km/ matkan sivu.. Ostamaan Itäkeskus citymarket 1 tarjoustuote (materiaali) ja tarvitsen sen. Huvi ja hyöty liikunta samalla, edestakaisin 10km kävelen mutkien kautta.Toivotavasti tie on vapaa?Ylensä olen jo kello 9 liikentessä jalan. Mutta laitoin tuossa joulukorteja postin punaseen kuoreen samalla vietäväksi ymm.Hyvää päivää kaikille kuitenkin.

Vierailija
34/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun yökerhoon, teatteriin tai elokuviin pääsemisen ehdoksi aletaan vaatia lääketieteellistä toimenpidettä on se vaihe, jossa minä jään kotiin.

Ei sota yhtä miestä kaipaa. Pysyy nuo paikat pystyssä ilman sinuakin.

Vierailija
35/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He eivät ole sitä porukkaa, joka baareissa ravaa.

Ei niin. Se rokotettu baareissa ravaava porukka on se, joka on tartuttanut ne sairaalaan joutuvat.

Vierailija
36/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan niin. Jotain olin kuulevinani kaikenlaisista taloudellisista ahdingoista näiden lafkojen parissa, mutta ilmeisesti rahasta ei ole puute.

Vierailija
37/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan niin. Jotain olin kuulevinani kaikenlaisista taloudellisista ahdingoista näiden lafkojen parissa, mutta ilmeisesti rahasta ei ole puute.

Lopputulos on varmaan plus miinus nolla. Toiset boikotoi, toiset taas lähtee passin avulla liikkeelle.

Meillä oli firmassa pikkujoulut, 400 hlöä. Kun koronatilanne paheni, niin ihmiset alkoivat perumaan. Kun tuli koronapassi, niin samat ihmiset liittyivät takaisin juhliin.

Vierailija
38/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronapassi on tehty elinkeinoa varten, ja toimii heille erinomaisesti. En näe sen yhteyttä viruksen levittämiseen tai henkilökohtaiseen terveyteen

Vierailija
39/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai. Mäki meen kaupoille tästä pyörii. On vähän nuhaa mut ei se mitään, ku passi löytyy :) Moikkaa

Vierailija
40/40 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi