Sanokaa jotain kaunista pienestä peniksestä
Kivespussitkin melko pienet. Pikkukaveri kuitenkin kaipaisi jotain piristystä, sanallinenkin käy.
Kommentit (39)
Se on varmasti söpö. Iso penis on minusta pelottava :D
Pieni penis on herkullinen kuin herkkusieni
Aasialaisilla miehillä on pieni penis ja silti yhdet kauneimmista - ja etenkin parhaiten säilyvät - naiset.
Pieni on kainista. Ei sillä koolla ole mitään väliä.
oikeasti, nuo fraasit on keksitty ihan vaan, ettei kaltaisillesi tulisi pahamieli.
Pieni sopii pienille pimperoille :)) Aasialaisille esim. Ei ole pientä pelistä tai isoa pimperoa. Jokaiselle on jossain sopivan kokoinen. Exälläni oli pieni eikä se tuntunut hyvältä, emme sopineet muutenkaan yhteen. Nyt mulla on ihana mies, jolla iso penis, ja sovimme joka osiltamme yksiin.
Pienen voi laittaa suuhun tukehtumatta
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:47"]
Pieni on kainista. Ei sillä koolla ole mitään väliä. oikeasti, nuo fraasit on keksitty ihan vaan, ettei kaltaisillesi tulisi pahamieli.
[/quote]
Minä luulin, että se Kainin merkki on otsassa, mutta kyllä ole näihin asioihin niin paljoa perehtynyt, että alkaisin julkisesti väittelemään.
Pienen kanssa voi istua vessanpytylläkin, ilman että hankaa posliiniin :)
Kalsarit ei kiristä munan kohdalta
Toisille naisille on väliä, toisille ei.
Ota joku kaunis pienikokoinen nainen, jolla on pieni pimppi ja siksi saattaa olla hankalampi nauttia seksistä isopippelisemmän miehen kanssa.
Ja tunnut niin sympaattiselta tyypiltä, että etteköhäm sinä ja pikkukaverisi saa naisenne viihtymään pehkuissa joka tapauksessa. :)
Söpö kuin kääpiöhamsteri. Haluan sitä paijata.
Oi sinä pieni penis,
olet mun adonis,
Ihana ja kaunis,
parempi kuin nauris.
Sileä ja söpö,
ihku ja höpö.
Pikku-penis adekvaatti,
kun juttu onpi privaatti.
Mieluummin pieni kuin iso...exälläni oli liian iso, joten yhdyntä sattui aina:/
Pieni penis herättää hoivaviettini <3
Kompakti paketti :)