Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raskaus ja lantion löystyminen?

Vierailija
12.04.2015 |

Onko kauhean yleistä, että niin kovat kivut, ettei pahimpina iltoina pysty edes kävelemään? Lonkkaa särkee, muistuttaa vähän lihaskipua. Johtuuko edes lantion löystymisestä? Kipu voimistuu aina iltaa vasten, kun on liikkunut koko päivän. Muutenkin olen yrittänyt rennosti ottaa ennenaikaisten supistusten takia, mutta ei tunnu kumpaankaan auttavan :( lääkäriaika tiistaina, mutta osaisiko joku täällä jo kertoa, mikä voisi auttaa, tai mistä voisi johtua? Tänään alkoi rv 27

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lantion löystymisestä johtuvaa niin ei auta mikään. Kannattaa hommata liukulakana, kohta sängyssä kääntyminen on todella hankalaa ja kivuliasta.

Vierailija
2/6 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 12:08"]Jos lantion löystymisestä johtuvaa niin ei auta mikään. Kannattaa hommata liukulakana, kohta sängyssä kääntyminen on todella hankalaa ja kivuliasta.
[/quote]
joo täytyy kai hankkia :D entä muuten kun tunnen sellasia vihaisuja välillä mahassa kun käännyn. Onko nekin ihan normaalia jotain saman tyylistä? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa ja nepä ei loppunutkaan synnytyksen jälkeen niin kun edellisellä kerralla. Pari kuukautta synnytyksestä ja vieläkin on kipeä, mutta ei läheskään niin paljon.

Vierailija
4/6 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei loppunut synnytykseen toisen lapsen kohdalla, mutta alle puoli vuotta synnytyksestä olin jo kivuton. Kävin fysioterapiassa hakemassa jumppaliikkeitä, että sain vähän kuntoutettua itseäni pitkän liikkumattomuuden jälkeen ja OMT-fysioterapiassa hoidettavana.

Vierailija
5/6 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei liitoskivut loppuneet koskaan, mutta se johtuu varmaan eka raskaudessa tapahtuneesta häpyliitoksen repeämästä. Esikoisen syntymästä on 27 vuotta.

Vierailija
6/6 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli liitoskipuja ekassakin raskaudessa, mutta ei läheskään näin pahoja. Ja mulla muutenkin jättileveä lantio. Osaisiko joku sanoa, mikä tähään voisi auttaa?
ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan