Miksi täällä vihataan sektiosynnytystä niin paljon? ov
Mä olen ihmetellyt sitä, että mammat ovat niin käärmeissään, jos jonkun lapsi syntyy sektiolla ja riehuvat, ettei tämä ihminen ole oikeasti synnyttänyt jne. Mitä helvetin väliä sillä on, tuleeko se lapsi läpi alhaalta vai mahanahasta? Eihän Suomessa perusteetta niitä sektioita tehdä, joillekin se pelkokin on ihan oikea perustelu.
Nimim. kaksi alatiesynnytystä mutta so what??!!
Kommentit (6)
synnytyksen takia, vaan ihan sen itse lapsen...
Eikä kukaan voi tietää syitä miksi lapsi SYNTYY sektiolla tai alateitse. Ja ne syyt eivät kuulu kenellekään.
Eikä kenekään kuuluisi täällä arvostella toista paremmaksi tai huonommaksi.
Molemmat synnytystavat kivuliaita, mutta eri tavoin.
Nimim. molemmat kokenut
Mulla on kolme sektiota takana ja kipeä olen ollut niiden jälkeen! Kaksi sektiota oli kiireellisiä ja yksi sovittu, mutta lapset ovat ihania synnytystavasta riippumatta.
alteitse tapahtunut synnytys. Molemmat kokeneena sanoisin, milloin vain alakautta vasta viimesessä hädässä leikaten.
Ja koska itsekin jouduin, muidenkin on jouduttava. Ja siksi, että vain se mitä minä olen tehnyt, on ainoa oikea tapa.
molemmat äärettömän kamalia ja kivuliaita. En osaa sanoa, kumpi on parempi ja kumpi huonompi. kaikki lapseni olen kuitenkin synnyttänyt ja tuossa ovat kaikki yhtä rakkaina. Mistään ei huomaa millä tavalla ovat maailmaan saapuneet.
Miksi turhaan kärsiä kivuista ja repeämisistä kun leikatakin voi.