Kenelle riittää 1,5dl puuroa aamiaiseksi?
Mun yksi tuttu sanoi, että tekee itselleen ja puolisolleen 3dl aamupuuroa ja siitä syö molemmat.
Eihän tuo mulle ainakaan riittäisi mihinkään. Syön jo yksin tuon 3dl. O_o
Kommentit (31)
Siis tarkoitatko hiutaleita kuivana 3dl vai valmista puuroa jossa mukana vesi? Itse keitän puuron desistä hiutaleita ja se on yksi annos.
Minulle, mutta syönkin lisäksi myös leipää.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:00"]
Mulle. Hyvä kun jaksan sen syödä, puuro on ihan älyttömän täyttävää.
[/quote]
Niin sinulle, mutta ei kovin monelle muulle.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"]Siis tarkoitatko hiutaleita kuivana 3dl vai valmista puuroa jossa mukana vesi? Itse keitän puuron desistä hiutaleita ja se on yksi annos.
[/quote]
Valmista puuroa 3dl.
Itse yleensä laitan 6dl vettä ja 2dl hiutaleita
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:00"]
[/quote]
[/quote]
No tässähän kysyttiin kuka jaksaa syödä ja minä vastasin! Enhän mä muiden puolesta voikaan puhua!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"]
Siis tarkoitatko hiutaleita kuivana 3dl vai valmista puuroa jossa mukana vesi?
[/quote]
Valmista puuroa.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"]Siis tarkoitatko hiutaleita kuivana 3dl vai valmista puuroa jossa mukana vesi? Itse keitän puuron desistä hiutaleita ja se on yksi annos.
[/quote]
Valmista puuroa 3dl.
[/quote]
Ok... se on kyllä aika vähän kahdelle.
Ei oo kaveris tarkottanu valmista. Heh :)
Mä teen kahelle puuron 8 desiä vettä ja 2 hiutaleita, joten ei toi 1,5 desiä riitä mihinkään, eihän sitä oo silloin kuin pikkuläiskä kattilan pohjalla :D Oisko kuitenki kyse ollu hiutaleiten määrästä?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:00"]
[/quote]
[/quote]
No tässähän kysyttiin kuka jaksaa syödä ja minä vastasin! Enhän mä muiden puolesta voikaan puhua!
[/quote]
Öö siis KENELLE RIITTÄÄ, sori. Joka tapauksessa vastaan omasta puolestani vain.
Veikkaan kans että ei oo valmista tarkoittanut.
Itse laitan 2dl hiutaleita, 3dl vettä ja 1-2dl mehukeittoa.
1dl hiutaleita on virallisesti yksi annos.
Riittää hyvin ainakin lisäkkeiden kanssa (mehukeittoa, marjoja, hedelmiä, pähkinöitä/siemeniä, rahkaa, raejuustoa tms).
Yksinään en saisi alas varmaan tuota puoltatoista desiäkään.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:16"]
Veikkaan kans että ei oo valmista tarkoittanut. Itse laitan 2dl hiutaleita, 3dl vettä ja 1-2dl mehukeittoa. 1dl hiutaleita on virallisesti yksi annos.
[/quote]
Ai, se on oikeen virallisesti määritelty :)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:16"]
Veikkaan kans että ei oo valmista tarkoittanut. Itse laitan 2dl hiutaleita, 3dl vettä ja 1-2dl mehukeittoa. 1dl hiutaleita on virallisesti yksi annos.
[/quote]
Ai, se on oikeen virallisesti määritelty :)
[/quote]
No ainakin paketeissa lukee annosteluohjeissa: D
Olen positiivisesti yllättynyt. Olin niin varma, että keskiverto av-mamma vastaisi, että hänelle riittää ruokalusikallinen puuroa aamulla ja on siitä aivan ähkyssä päivälliseen asti.
Minulle tuo määrä puuroa olisi aivan liikaa. Inhoan puuroa.
Riittää oikein hyvin mulle ainakin
En syö ikinä aamiaista joten tuo määrä olisi kyllä tarpeeksi.