Kenelle riittää 1,5dl puuroa aamiaiseksi?
Mun yksi tuttu sanoi, että tekee itselleen ja puolisolleen 3dl aamupuuroa ja siitä syö molemmat.
Eihän tuo mulle ainakaan riittäisi mihinkään. Syön jo yksin tuon 3dl. O_o
Kommentit (31)
En viitsi innostaa mahaani aamulla moisella määrällä. Nälkä on välittömästi kaamea.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:27"]
En syö ikinä aamiaista joten tuo määrä olisi kyllä tarpeeksi.
[/quote]
Sama täällä. On kyllä tosin lyhyet työpäivätkin tällä hetkellä, niin ei tarvitsekaan.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:37"]Olen positiivisesti yllättynyt. Olin niin varma, että keskiverto av-mamma vastaisi, että hänelle riittää ruokalusikallinen puuroa aamulla ja on siitä aivan ähkyssä päivälliseen asti.
[/quote]
Hahaaaa heti tämän viestin jälkeen linnun lailla syövät mammat saapuivat :D
Mä teen desin hiutaleita ja 2dl vettä. Hyvin riittää kun raejuustoa laittaa sekaan. En edes jaksa enempää
Mä vastasin just puurokyselyyn. Lähettivät neljää eri puuroa kotiin maisteltavaksi ja arvioitavaksi :)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:27"]
En syö ikinä aamiaista joten tuo määrä olisi kyllä tarpeeksi.
[/quote] syön aamulla 3 desiä kaurapuuroa ja maidon plus n desi suomalaista marjaa puuron päällä ja nälkä on armoton jo kymmenen aikaan mutta lounaan syön 11.00. Puuron syön n 7-8 välillä, vaihtelee työpäivät.
Sama täällä. On kyllä tosin lyhyet työpäivätkin tällä hetkellä, niin ei tarvitsekaan.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:37"]Olen positiivisesti yllättynyt. Olin niin varma, että keskiverto av-mamma vastaisi, että hänelle riittää ruokalusikallinen puuroa aamulla ja on siitä aivan ähkyssä päivälliseen asti.
[/quote]
[/quote]
Juuri toisesta ketjusta opimme, että lintu syö moninkertaisesti oman painonsa verran!
No kenelle riittää 1.5 dl rahkaa? Minusta tää on ihan normisettiä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:34"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:37"]Olen positiivisesti yllättynyt. Olin niin varma, että keskiverto av-mamma vastaisi, että hänelle riittää ruokalusikallinen puuroa aamulla ja on siitä aivan ähkyssä päivälliseen asti.
[/quote]
[/quote]
Juuri toisesta ketjusta opimme, että lintu syö moninkertaisesti oman painonsa verran!
[/quote]
Mennyt ohi! Linnun lailla syömättömät sitten :D
Mä teen myös 1dl hiutaleita ja vajaa 2dl vettä jos teen itse yksin puuroa. Kahdelle en ole tehnyt koskaan vaan sitten isommalle porukalle.
1,5dl valmista puuroa ei kyllä riittäisi mihinkään yksinään.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:03"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:00"] Mulle. Hyvä kun jaksan sen syödä, puuro on ihan älyttömän täyttävää. [/quote] Niin sinulle, mutta ei kovin monelle muulle. [/quote] No tässähän kysyttiin kuka jaksaa syödä ja minä vastasin! Enhän mä muiden puolesta voikaan puhua!
[/quote]
Lähinnä tuossa kritisoitiin universaalia väittämääsi, että puuro on ihan älyttömän täyttävää.