Poikani haluaa NAPAKORUN?!?!
14-vuotias poikani ilmoitti tänään haluavansa napakorun!!!! Mitä ihmettä, onko tämä mula normaalia poikienkin keskuudessa? Vai onko poikani homo? Voiko heteropoika haluta napakorua?
Kommentit (86)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:32"]miks mua nauratti tää :D
[/quote]Mekin repeillään tääl miehenkans :'D ei pahalla! Monet ystäväni ja jopa paras ystäväni on homo/bi. Ja lähes jokainen kyllä pukeutuu vähemmän tai vähän enemmän emo/scene tyylisesti. Puhu pojan kanssa ap! Iän puolesta en itse antaisi vielä ottaa korua:)
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 22:32"]miks mua nauratti tää :D
[/quote]Mekin repeillään tääl miehenkans :'D ei pahalla! Monet ystäväni ja jopa paras ystäväni on homo/bi. Ja lähes jokainen kyllä pukeutuu vähemmän tai vähän enemmän emo/scene tyylisesti. Puhu pojan kanssa ap! Iän puolesta en itse antaisi vielä ottaa korua:)
[/quote]Jokainen ystävistäni siis. Ei yleisesti homoista :)!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:01"]Mä olen kerran nähnyt yhdellä miehellä napakorun. Hän oli joku 40-vuotias, omasi sellaisen ison ja pinkeän tynnyrimahan ja jotenkin se napakin oli omituisen iso. Oli huumorimielellä koristellut napansa blingblingillä.
[/quote]
No pojallani ei kyllä onneksi ole tuollaista vatsaa :D Mutta ihan tosissaan ainakin minun poikani on sitä korua ottamassa, ei "huumorimielellä".
Ap
miten poikasi noin yleisesti ottaen muuten pukeutuu? saattaapi olla aika huvittava näky jos on joidenkin collareiden ja löysän hupparin lisäksi napakoru
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:25"]miten poikasi noin yleisesti ottaen muuten pukeutuu? saattaapi olla aika huvittava näky jos on joidenkin collareiden ja löysän hupparin lisäksi napakoru
[/quote]
Emo/scene -tyyliin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:25"]miten poikasi noin yleisesti ottaen muuten pukeutuu? saattaapi olla aika huvittava näky jos on joidenkin collareiden ja löysän hupparin lisäksi napakoru
[/quote]
Emo/scene -tyyliin.
Ap
[/quote]
peli on menetetty, homo on.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:16"]Omituista :D napakoru on tyttöjen juttu.
[/quote]
Heteromiehellä saattaa olla lävistykset kalussa ka nänneissä mutta napakoru on puhtaasti homojen juttu.
Napalävistys oli alunperin faaraoiden juttu. Eli pääosin miesten.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:25"]miten poikasi noin yleisesti ottaen muuten pukeutuu? saattaapi olla aika huvittava näky jos on joidenkin collareiden ja löysän hupparin lisäksi napakoru
[/quote]
Emo/scene -tyyliin.
Ap
[/quote]
JA ANNAT POIKASI PUKEUTUA NOIN?!
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:24"]No EN hankkisi. Tosin en kyllä tytöllekään. Inhoan kaikenlaisia läväreitä ja tatuointeja. Mut joo, eihän toi poikien juttu ole eli hänellä saattaa nyt olla hieman epäselvää tuo "suuntautuneisuus".
[/quote]
Mitä VÄLIÄ, jos onkin homo? Ihan normaalia.
Ehkä on, ehkä ei, who cares. Kunhan on itse onnellinen.
Ja mitä lävistyksiin: Jos on tarpeeksi vanha itse huolehtimaan haavanhoidosta, niin mielestäni silloin ok. Älä sukupuolen vuoksi kiellä, anna elää omaa elämäänsä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:16"]
14-vuotias poikani ilmoitti tänään haluavansa napakorun!!!! Mitä ihmettä, onko tämä mula normaalia poikienkin keskuudessa? Vai onko poikani homo? Voiko heteropoika haluta napakorua?
[/quote] en oo ikinä kuullutkaan että pojat halusi napakorun, jo on maailma mallillaan
Seuraavaksi varmaan silikonirinnat. Älä anna lupaa. Sitä nöyryytetään kulussa muuten.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:16"]14-vuotias poikani ilmoitti tänään haluavansa napakorun!!!! Mitä ihmettä, onko tämä mula normaalia poikienkin keskuudessa? Vai onko poikani homo? Voiko heteropoika haluta napakorua?
[/quote]
Ilmiselvää median luomaa kuvaa "normaaliudesta". Sinuna olisin huolissani, selvä merkki alkavasta homoudesta.
Napakoru on ruma joka tapauksessa -miehellä tai naisella.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:40"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 17:25"]miten poikasi noin yleisesti ottaen muuten pukeutuu? saattaapi olla aika huvittava näky jos on joidenkin collareiden ja löysän hupparin lisäksi napakoru
[/quote]
Emo/scene -tyyliin.
Ap
[/quote]
JA ANNAT POIKASI PUKEUTUA NOIN?!
[/quote]
Miksi en antaisi?
Ap
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:10"]Ihan GAY
[/quote]
Se on ehkä epätavallisempi poikien keskuudessa mutta ei se kyllä suuntautumista muuta xD