Poikani haluaa NAPAKORUN?!?!
14-vuotias poikani ilmoitti tänään haluavansa napakorun!!!! Mitä ihmettä, onko tämä mula normaalia poikienkin keskuudessa? Vai onko poikani homo? Voiko heteropoika haluta napakorua?
Kommentit (86)
Olisin kyllä itsekin alkuun yllättynyt, varmaan kyselisin mielenkiinnosta että miksi juuri napakoru. Ratkaisua en kuitenkaan tekisi sukupuoleen perustuen; en antaisi vielä tuon ikäiselle lupaa, oli tyttö tai poika. Lapsen seksuaalisuudesta en rupeaisi tämän perusteella tekemään johtopäätöksiä.
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="09.03.2015 klo 15:15"]Taitaa olla paras että äitinä rupeat opettamaan pojalle miten mies pidetään tyydytettynä. olet hetero itse kuitenkin???? Pöyristynyt [/quote] Olen aina tuntenut vetoa naisiin vaikka heterona itseäni olen aina pitänyt. Olisiko siis todella perintötekijöillä jotain tekemistä asian kanssa? Ap
[/quote]
No sitten taidat jo aavistaakin totuuden mutta anna pojan tulla itse kaapista kuin haluaa. Napakoru on muuten neitimäisten bottom poikien juttu. Pojastasi tulee vähän vanhempana varmaan jonkun topin homorouva. Toisaalta jos sulla on tuuria poika on bisse joka homosteltuaan tarpeeksi valitsee loputa naisen ja saat ehkä lapsenlapsia.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:20"]Olisin kyllä itsekin alkuun yllättynyt, varmaan kyselisin mielenkiinnosta että miksi juuri napakoru. Ratkaisua en kuitenkaan tekisi sukupuoleen perustuen; en antaisi vielä tuon ikäiselle lupaa, oli tyttö tai poika. Lapsen seksuaalisuudesta en rupeaisi tämän perusteella tekemään johtopäätöksiä.
[/quote]
Ainoa järkevä kommentti!
Omituista :D napakoru on tyttöjen juttu.
Joo munkin 3-vuotias poika sanoi haluavansa. En suostunut. :D
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:16"]Omituista :D napakoru on tyttöjen juttu.
[/quote]
No tätä juuri minäkin ajattelen! Ja niin muuten, hankkisitteko TE pojallenne napakorun jos hän pyytäisi?
Ap
Miten niin muka tyttöjen juttu? Napa se on pojillakin. Mikä siinä, mutta onko lävistyksissä joku ikäraja?
Se mikään hetero ole. Bottom poika.
Miksei heteropoika voisi haluta napakorua? Tietääkseni ero haluissa homojen ja heteroiden välillä on jossain aivan muualla kuin koruissa...
ihan hyältä ne näyttää miehilläkin, googlaa male naval piercing
No EN hankkisi. Tosin en kyllä tytöllekään. Inhoan kaikenlaisia läväreitä ja tatuointeja. Mut joo, eihän toi poikien juttu ole eli hänellä saattaa nyt olla hieman epäselvää tuo "suuntautuneisuus".
Mitä siitä jos ei olisikaan normaalia, anna olla epänormaali jos haluaa.
Eli melkein kaikki täällä olijat ovat sitä mieltä, että antaisivat poikansa ottaa napakorun? No kaipa pitää sitten harkita.
Ap
Aito haloslainen sosialidemokraatti tuntuu olevan..
Klitorislävistys on tyttöjen juttu mutta miten ihmeessä napalävistys olisi?
Trasher merkkiset vaatteet eivät tee ihmisestä skeittaajaa, eikä napakoru homoa. YMMÄRTÄKÄÄ!!!!
Mun yhdellä miespuolisella kaverilla on kaks napalävistystä. Ihan hetero on ja kahden lapsen isä.