Miten tuon Jungnerin ja Poikkeuksen saisi pois otsikoista? Ällöttävää!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1425617900556.html?pos=ok-trm-vhde
Jutun otsikko: Seksi on parasta! Kuinka narsistinen ja sekopäinen ihmisen täytyy olla, että pitää mennä oikein iltapäivälehden videohaastatteluun kertomaan seksielämästään? Too much information!
Kommentit (23)
Miten toi nainen voi muka olla vasta 23? Onko toi sen ikä oikein? Näyttää kolmevitoselta.
Ja kaiken lisäksi Jungenista tuli juuri suuren viestintätoimiston toimari. Asiallista julkisuuskuvaa. Olen tehnyt toimiston kanssa yhteistyötä töissä, ja hävettää ja säälittää niiden osaavien naiskonsulttien puolesta. Menee maine vakavasti otettavana putiikkina.
Ihan sama mitä irstas setä tekee omissa nimissään. Tosin ihmettelen ylipäätänsä tuollaista nimitystä.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:08"]
Ja kaiken lisäksi Jungenista tuli juuri suuren viestintätoimiston toimari. Asiallista julkisuuskuvaa. Olen tehnyt toimiston kanssa yhteistyötä töissä, ja hävettää ja säälittää niiden osaavien naiskonsulttien puolesta. Menee maine vakavasti otettavana putiikkina.
Ihan sama mitä irstas setä tekee omissa nimissään. Tosin ihmettelen ylipäätänsä tuollaista nimitystä.
[/quote]
Niin, toimisto siis Kreab. Että terkut tutuille, jos sattuu nousemaan firman mediaseurannan tärpeissä esille.
Lopetatte, arvon naiset, niiden juttujen lukemisen ja kauhistelun. Sillä ne aikanaan loppuvat.
Eikös Jungerilla ollut joku sydänpysähdyskin. Yleensä paljon sitä ennen loppuu seksi mutta ehkä fysiikan lait ei koske Jungeria
Ettei vaan olisi 35+ mammat taas käärmeissään sekä kateellisia, kun 49v mies vaihtoi vanhan naisen nuorempaan (23v)?
Ai hitsi, mä olen aika kateellinen tuosta tilanteesta Jugnerille. Tuollainen viiskymppinen tottu-ukko, joka saa sekstailla puolta nuoremman kaunottaren kanssa. Tuon ikäisillähän halut usein juuri kohtaavat (kuten myös 40-naisilla ja 20-miehillä).
T: kolmekymppinen nainen
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:17"]
Ai hitsi, mä olen aika kateellinen tuosta tilanteesta Jugnerille. Tuollainen viiskymppinen tottu-ukko, joka saa sekstailla puolta nuoremman kaunottaren kanssa. Tuon ikäisillähän halut usein juuri kohtaavat (kuten myös 40-naisilla ja 20-miehillä).
T: kolmekymppinen nainen
[/quote]
Totta, parikymppiset naiset ei halua seksiä ja viisikymppiset miehet ei kykene, hyvä match.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:16"]Ettei vaan olisi 35+ mammat taas käärmeissään sekä kateellisia, kun 49v mies vaihtoi vanhan naisen nuorempaan (23v)?
[/quote]
Juu, ihan sairaan kateellinen ettei mulla ole tuollaista rumaa narsistiäijää. Yhyy ja nyyyh
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:16"]Ettei vaan olisi 35+ mammat taas käärmeissään sekä kateellisia, kun 49v mies vaihtoi vanhan naisen nuorempaan (23v)? [/quote] Juu, ihan sairaan kateellinen ettei mulla ole tuollaista rumaa narsistiäijää. Yhyy ja nyyyh
[/quote]
Vaikutat todella töykeällä naiselle. Häpeä hyvä ihminen!!!!
Siis missä ihmeessä toi haastattelu on tehty? Mikaelilla olis ollu ihan työpäiviä tässä juuri eilen viimeks. Ja milloin toi Lontoon reissu oli?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:16"]Ettei vaan olisi 35+ mammat taas käärmeissään sekä kateellisia, kun 49v mies vaihtoi vanhan naisen nuorempaan (23v)? [/quote] Juu, ihan sairaan kateellinen ettei mulla ole tuollaista rumaa narsistiäijää. Yhyy ja nyyyh
[/quote]
Mä olen kateellinen kun noilla on ihanan romanttinen parisuhde jossa tuskin on seksiä kun asiaa pitää noin vakuutella ja nainen on miehen kanssa vain rahan ja julkisuuden takia. Yök.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 14:39"]
Miten toi nainen voi muka olla vasta 23? Onko toi sen ikä oikein? Näyttää kolmevitoselta.
[/quote]
Vanhemman miehen kanssa nainen usein tanttautuu.
Kirjoittakoot, jos kerran haluavat ja kohde itse tyrkyttää itseään esille. Iltapäivälehdet kyllä saisivat ruveta otsikomaan juttunsa vaikka numeroilla, esim. Jungner7/3/15/b, jottei aina tulisi yököttävä mielikuva ennen kuin ehtii siirtää silmänsä otsikosta pois. Jungner on mesonnut tuosta seksielämästään jo niin paljon, että nimen mainitseminen tuo mieleen syylänaamainen, takkutukkainen, keski-ikäinen mies nylkyttämässä kulloistakin kumppaniaan kalvakat pakarat vilkkuen ja yksi silmä karsastaen kameran ja toinen kännykän suuntaan.
Minä siis olen nähnyt vain otsikoita - en ole koskaan lukenut hänen seksiuutisiaan enkä edes tiedä, miltä tämä nykyinen nylkytettävä näyttää, mutta silti tiedän ihan liian paljon. Joka lehdessä ollaan tyrkyllä, ja huomionkipeys näkyy olevan vielä kovin tarttuvaa lajia, ainakin päätellen existä, joista joka ikinen soittaa ensin iltalehtiin ennen kuin imuttelee jotakuta mummotunnelissa tai raottaa omaansa tai jonkun muun sepalusta. Ja kierre jatkuu.
Naurettavaa huomiohuorausta! Taisi se syöpä antaa sellaisen kolauksen miehuudelle että pakko koko ajan naisilla/seksillä ja rakkaudella buustata egoa mutta enemmän alkaa vaan säälittämään tuollainen yksityisasioiden levittely...taitaa puuttua joku suodatin päästä? Ei tajua avoimen ihmisen ja nolon eroa?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 15:33"]
Kirjoittakoot, jos kerran haluavat ja kohde itse tyrkyttää itseään esille. Iltapäivälehdet kyllä saisivat ruveta otsikomaan juttunsa vaikka numeroilla, esim. Jungner7/3/15/b, jottei aina tulisi yököttävä mielikuva ennen kuin ehtii siirtää silmänsä otsikosta pois. Jungner on mesonnut tuosta seksielämästään jo niin paljon, että nimen mainitseminen tuo mieleen syylänaamainen, takkutukkainen, keski-ikäinen mies nylkyttämässä kulloistakin kumppaniaan kalvakat pakarat vilkkuen ja yksi silmä karsastaen kameran ja toinen kännykän suuntaan.
Minä siis olen nähnyt vain otsikoita - en ole koskaan lukenut hänen seksiuutisiaan enkä edes tiedä, miltä tämä nykyinen nylkytettävä näyttää, mutta silti tiedän ihan liian paljon. Joka lehdessä ollaan tyrkyllä, ja huomionkipeys näkyy olevan vielä kovin tarttuvaa lajia, ainakin päätellen existä, joista joka ikinen soittaa ensin iltalehtiin ennen kuin imuttelee jotakuta mummotunnelissa tai raottaa omaansa tai jonkun muun sepalusta. Ja kierre jatkuu.
[/quote]
Todella hyvä kuvaus! Kuvitellaan siihen vielä parisänky, yöpöytä, Anttilan romanttinen rimssuinen pöytälampun kajo. Vanha mies hikisenä, kiihkeänä, pelkkää himoa katseessaan kourii nuorta naista. Iho on kelmeän valkea vaikka Anttilan lamppu yrittääkin valoa pehmentää. Jalat ovat harvan karvaiset. Nylkytystä, nylkytystä, urahtelua ja hengästynyttä iloa siitä, että tällä kertaa homma onnistui. Woutsiwouwou mä olen nuori poika vielä ja aika kingi! Naisen kasvoja on vaikeaa kuvata mukaan, ehkä ne vaihtuvat niin usein.
Ihan järkky otsikko, en ole myöskään hirveästi perehtynyt ko. miehen rakkauselämään, mutta otsikoiden perusteella tiedän jo ihan liikaa. Lukaisin jutun läpi koska olin jo valmiiksi yököttynyt ja huomasin saman mitä joku täälläkin sanoi: vanhan miehen kanssa deittailu vanhentaa. Olisin kuvan perusteella veikannut naisen iäksi 30-35.
Sisäpiirin tietoa; ylellä sille pidettiin useita puheluita tuon tyyppisistä tempuista. Muistaaks kukaan sitä rakkausaiheista musavideoo, jonka se laittoivyoutubeen ja veti siihen jonkun lällyn jenkkibiisin, johon sillä ei ollut oikeuksia!!!