Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TOUKOKUISET KESKIVIIKKOON

13.09.2006 |

Mulla oli tänään neuvola, ja viikoiksi tuli 6+6.

Kaikki oli ok, verenpaine 118/50 ja HB 126.

Neuvolan täti katsoi ultralla vatsanpeitteiden päältä ja sai näkyviin jotain pientä, sykettä ei vielä näkynyt.

Neuvolalääkärille sain ajan jo 2 viikon päähän, silloin kuulemma sykkeen pitäis näkyä.

Ei olla vielä kerrottu raskaudesta muille, paitsi omalle äidilleni kerroin

ja miehen mummolle kerrottiin ja hän sitten lähti tietoa levittämään, vaikka nimenomaan pyysimme olemaan vielä hiljaa. Kiva!

Esikoinen (12/03) on ihmeissään että missä äiti kävi, ja kun sanoin että lääkärissä niin itku meinas tulla, neiti luulee että lääkärissä käyvät kuolevat ihmiset (on ollut muutamat hautajaiset tänä vuonna).

Olo on hyvä, aamuisin oksettaa mutta menee ohi AB piimällä ja näkkileivällä.

Mami 6+6

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

<<ensin jaksuja tyypille erosta, ikävää juttu!

ja Hassuliini:toivottavasti kaikki olisi kuitenkin masussa hyvin!

ON:Siis aivan JÄRKYTTÄVÄ olo! Ollut nyt 6 päivää, kuvottava olo on aamusta iltaan ja syöminen ei auta mitään, oikeastaan jo ruoan ajatelu yököttää! Nesteitä nyt kuitenkin saan päivän mittaa juotua ihan hyvin kun juo pikkuhiljaa ja ihan vähän kerrallaa. appelsiini tuoremehu on parasta ja sitten kylmä vesi. Kylmää jogurttia saa myös jonkin verran menemään. Esikoista odottaesa ei ollut todellakaan mitään tällaista. Jossain vaiheessa oli jotain ihan pientä aamu pahoinvointia johon auttoi heti syöminen. Mutta nyt, huh huh. Minä olen aina inhimmut pahaa oloa ylikaiken. Nyt on onneksi kuitenkin hyvä syy tätä jaksaa. Vaikka tuskaista onkin. Esikoinen 1v11kk on katsonut useamman päivän lastenohjelmia ja käy välillä puhaltámassa äitiä joka makaa sohvall aja on pipi. Yllättävän hyvin ollaan siis päivät kaksin selvitty, vaikka ulos olisi toinen kovasti aina päivisin menossa, mutta yksinkertasiesti minusta ei ulos ole lähtiäksi.

Väsy painaa myös ja joka päivä tuleekin nukuttua päiväunet vaikka yöuniakin tulee 10-11 tuntia nukuttua. Esikoisesta en muita tällaista väsymystäkään. Töitä tein koko raksauden ajan tukkaputkella ja pitkää päivää. Eipä onnistuisi nytten!

Neuvola on minulla varattu 22.9 jolloin viikkoja tasan 8.

Mutta nyt on pakko lähteä makaamaan tuonne sohvalle takaisin, yritän selvitä taas kirjoittelemaan kuulumisia.

mmimma rv 6+5

Vierailija
22/23 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva (?) kuulla että muilla on samoja oireita. Etovaan oloon ei mulla taida auttaa muu kun syöminen. Tätä menoa tuplaan kokoni alta aikayksikön =) rinnat tuntuu ainakin jo tuplaantuneen, heh. toivottavasti tämä helpottaa kohta. Eihän ihminen voi syödä joka hetki ...kait.

Sain itsekin soitettua neuvolaan niinkuin monet täällä. Sain ajan muistaakseni kun koossa jorain 10 viikkoa. En tiedä kuunnellaanko siellä sydänääniä vai mitä tehdään, kun nämä jutut on minulle ihan uusia ja jänniä. Ehkä koitan keskittyä töiden lisäksi siihen syömiseen niin aika kuluu nopeammin. Vielä en jotenkin edelleenkään uskalla tajuta tätä ihan oikeaksi. Ehkä sitten viikolla 12.

Tsemppiä ja jaksamista Pikku-tyyppille.

T. Sitruuna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että. [b]Pikku-Tyypille[/b] kovasti voimia. Hyvä että kaikki hoituu sovussa, mutta silti kyllä uskon että sattuu. :( Toisaalta nyt on varmaan hyvä, kun saa ajatukset välillä muualle, kun on elämässä tämä positiivisempikin muutos edessä. Älä vuodatusta anteeksi pyytele, tietenkin täällä saa ja pitää purkaa ikävätkin tunnelmat, me ruudun toisella puolella yritetään tukea miten parhaiten pystytään.

[b]Hassuliinille[/b] kanssa tsemppiä huomiseen lääkäriin - toivottavasti kaikki on kunnossa. Jos tk:ssa eivät ultraa/osaa ultrata, niin onko sulla mahdollisuutta päästä yksityiselle tai sitten tosiaan vaikka pyytää lähetteen polille? Voin kuvitella että tuollaisissa tuntemuksissa ei ole kiva elää epätietoisuudessa. Pidän sulle kovasti peukkuja.

Tervetuloa taas kaikille uusille odottajille. Käykää laittamassa esittelyt tuonne toukotaapertajien listaan (jonka kohta nostan esiin). Päivittelen sitä taas tänään tai huomenna. :)

ON Kuvotus toi mukanaan kaverin, närästyksen. Eilen oli pakko vielä illalla nousta sängystä ottamaan samariinia, kun hölmöyksissäni menin juomaan kupillisen kahvia päivällä. Kupillisen! Normaalisti olen juonut (ennen raskautta) pelkästään aamiaisella noin puoli litraa kahvia... Tosin sekin on " yksi kupillinen" , kun mulla on oma spesiaali aamukahvikuppi. :D Lisäksi olen nyt parina päivänä ottanut pienet päikkärit, kun koko ajan väsyttää enemmän tai vähemmän.

Huominen ultra jännittää yhä enemmän, en tiedä miten sitä pystyisi sopeutumaan ajatukseen, ettei olisikaan enää raskaana. Tähän olotilaan on jotenkin ihan huomaamattaan kyllä tottunut ihan tyystin.

[b]Ennen synnytystä G:[b] Onko teillä mitään juttuja, mitä olette miettinyt haluavanne tehdä ennenkuin toukotoukka tulee taloon? Siis semmoisia juttuja, joita ei voi ihan heti sitten tehdäkään kun se käärö vie kaiken huomion?

Me juuri juteltiin, että taidetaan lähteä talvella/kevättalvella jonnekin etelään viikoksi, todennäköisesti Kreikkaan, sillä olen kovasti tykästynyt Kreikkaan ja etenkin Zakynthokseen lomapaikkana. Mies ei ole koskaan käynyt missään rantalomalla, joten ollaan semmoista suunniteltu. Tai siis alunperin suunnitelma oli mennä interraililla Kreikkaan, vuokrata kämppä mantereelta ja sitten pyöräillä ympäri saaristoa ja manner-Kreikkaa muutama kuukausi. Nyt taidetaan tyytyä ihan viikkoon hotellissa... :P

-v-6+6