Naiset, joita varatut miehet vikittelevät/vonkaavat?
Onko niissä naisissa jo valmiiksi jotain joka tekee niistä varattujen miesten mielestä sen oloisia että saattaisi onnistaa, vai vonkaavatko ne miehet ketä tahansa naista joka kohdalle sattuu (ja joka viehättää)?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli aikanaan työpaikkaromanssi naisen kanssa, jota käytännössä kaikki työpaikan miehet yrittivät iskeä. Pidimme oman työpaikkaromanssimme piilossa siten että se ei ollut yleisessä tiedossa. Joillain naisilla on vaan käsittämätön kyky vetää miehiä puoleensa, ei tarvitse olla edes missitason kaunotar, joillain vaan on vetoa. Itse usein huvittuneena seurasin tilanteita sivusta ja minulle niistä kerrottiin huvittavia yksityiskohtia koska suhteemme oli hyvin luottamuksellinen.
Yllä kuvattu on muuten totta.
Itselläni on ollut työkaveri johon joka ikinen mies iski silmänsä. Kummallinen veto kaikkiin, ja tämä nainen oli itsekin naimisissa kahden pojan äiti. Ulkonäkö ei todellakaan ollut syynä jos miesten mieltymyksiä oikein ymmärrän. Lyhyt, tummatukkainen, silmälasipäinen ja kiloja kertynyt toinenkin mokoma.
Kai se oli sitten se luonne joka vetosi niin kovin. Iloinen ja avoin ihminen, ystävällinen ja nauravainen. Kyytiä kotiin tarjottiin (hänellä kuitenkin oma auto jolla liikkui). Seuraan hakeuduttiin ihan viihtymään.
Sen tiedän että hän ei miestään pettänyt, ei todellakaan sen luontoinen nainen ja miehet kunnioitti hänen periaatettaan. Kukaan ei yrittänyt mitään. Tykkäsi vain olla lähellä ja hakeutuivat seuraan. Jokin viehätti kovasti.
Aivan takuulla olisi saanut useammankin näistä miehistä jos olisi halunnut, siitä ei ollut kiinni. Joissain ihmisissä vain on sellainen merkillinen veto jota ei voi selittää. Hän oli sellainen.
Vaimoksi valitaan nainen joka käy töissä, on tunnollinen, huolehtii lapsista ja kodista. Hauskanpitoon valitaan sitten nuori, kiinteä ja villi
Oletan että olette naisia.
Teillä ei ole mitään kompetenssia puhua miesten puolesta edes arvaillen, se on miesv ihaa.
Muotoilkaa pienessä sievässä päässänne kysymys uudelleen ja vastatkaa millaisia miehiä varatut naiset vokottelevat. Siihen teillä on jotain annettavaa.
Hyvää sunnuntain jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ne koittavat semmoista, joka niitä viehättää.
Niin, jotkut yrittävät lähes kaikkia. Mutta ollaanpa nyt rehellisiä ja myönnetään että joistakin naisista saa vibat että heitä niin sanotusti kannattaakin yrittää... Oli se sitten totta tai ei.
Minua yritetään usein. Olen hiljainen ja ujo. En uskalla sanoa vastaan.
No, esim. hyvännäköistä naista joka työssään tai muuten tapaa jatkuvasti miehiä, yritetään varmasti paljon ja osa pokaajista on niitä varattujakin silloin.
Ja monet miehet tunnetusti yrittävät epätoivoisesti ja -realistisesti vähän kaikkia.
Saattavathan jotkut naiset olla avoimempia lähestymiselle, flirttailla tai vaikka nimenomaan suosia varattuja miehiä, jolloin on ilmeistä miksi heitä lähestytään.
Vierailija kirjoitti:
No, esim. hyvännäköistä naista joka työssään tai muuten tapaa jatkuvasti miehiä, yritetään varmasti paljon ja osa pokaajista on niitä varattujakin silloin.
Ja monet miehet tunnetusti yrittävät epätoivoisesti ja -realistisesti vähän kaikkia.Saattavathan jotkut naiset olla avoimempia lähestymiselle, flirttailla tai vaikka nimenomaan suosia varattuja miehiä, jolloin on ilmeistä miksi heitä lähestytään.
Nainen flirttailee, mies pokaa epätoivoisesti.
Huomatkaa ero kielenkäytössä. Eikä palstalla ole miesv ihaa.
#miesvihanäkyväksi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja monet miehet tunnetusti yrittävät epätoivoisesti ja -realistisesti vähän kaikkia.Saattavathan jotkut naiset olla avoimempia lähestymiselle, flirttailla tai vaikka nimenomaan suosia varattuja miehiä, jolloin on ilmeistä miksi heitä lähestytään.
Sinä näet sitä ihan joka paikassa, koska kaivat sitä ihan suurennuslasi kourassa joka ketjusta. Mahtaa olla mielenkiintoinen elämä sinullakin :D
Huvittavinta on ne miehet jotka tulee instassa iskemään ja flirttailemaan, ja profiilistaan käy ilmi että ovat varattuja. Ja itsekin olen siis varattu ja sen näkee profiilistani.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tyttönä kerran ihmettelin sukulaisnaisen reaktiota kun seurueessa mies alkoi selvästi iskemään. Hänen ensireaktio oli että oletko vapaa, naimissa, eronnut mikä? Mies siihen että kyllä, hän on eronnut.
Sukulaisnainen siihen että joopa joo, vaimo ei siis vielä tiedä että olet eronnut, nää on niin nähty ja pakit tuli suoralta kädeltä.
Mies jäi siihen jotain nikottelemaan ja lähti pois kuitenkin.Silloin mietin oliko nainen liian ankara. Nyt itsekin 50v osaan jo nähdä tämän kuvion. Muutamat likipiti tilanteet on pitänyt kyllä läpikäydä. Ja kyllä, olen tullut yhtä kyyniseksi kuin sukulaisnainen. Vapaata miestä ei olekaan, on vain näitä varattuja.
Niinhän se on, tai sitten ei. Siis näet vain varatut miehet, sinkut jää huomaamatta. Muutenhan, tuo kuvio on täysin mahdoton. Kyllä naiset osaa huomioida, jos on parisuhteessa, olipa sormusta tai ei. Sitten kun ei enää ole parisuhteessa, mutta silti sormus sormessa, parantaa huomattavasti näkyvyyttä.
Fun fact: varatut pettävät miehet panee mielellään jokaista, joka antaa. Tämä miestyyppi iskee mieluiten silmänsä naiseen, jolla on huono itsetunto, daddy issues tai jollain tapaa rikki. Nämä naiset on helpompi iskeä, koska sellaiset naiset nauttii miesten ihailusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä näet sitä ihan joka paikassa, koska kaivat sitä ihan suurennuslasi kourassa joka ketjusta. Mahtaa olla mielenkiintoinen elämä sinullakin :D
Ei tarvitse suurennuslasia tai kaivuutöitä.
Millainen elämä sinulla on miehiä vihatessa ja haukkuessa?
Vierailija kirjoitti:
Kokemuksen mukaan miehet on erittäin tyhmiä ja kaksinaismoralistisia.
Pitäkää siittiönne.
Kiitän ja pidän kyllä, ja voip olla että useampi mies nykyään tulee samaan lopputulokseen. Tuon kokemuksesi voisi kääntää niin, että älykkäät miehet eivät koskisi pitkällä tikullakaan. No, älä välitä sellaiset kokemukset lisääntyvät räjähdysmäisesti näinä aikoina, ainakin suominaisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavinta on ne miehet jotka tulee instassa iskemään ja flirttailemaan, ja profiilistaan käy ilmi että ovat varattuja. Ja itsekin olen siis varattu ja sen näkee profiilistani.
Normaalit ihmiset lukitsee profiilinsa ja huolii sinne vain tuttuja. Eikä me myöskään jaeta herutuskuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse suurennuslasia tai kaivuutöitä.
Millainen elämä sinulla on miehiä vihatessa ja haukkuessa?
Oikein hyvä, kiitos kysymästä :)
En ole kovin fiksu, ja näytänkin tyhmältä. Varatut luulee helpoksi palaksi.
On kuitenkin vahva itsesuojeluvaisto, mikä estää tuollaiset tyhmistelyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä mies on seksittömässä suhteessa, eron partaalla. Ei mies petä, jos kotona hommat on kunnossa.
Tätä mun exäkin jaksoi aina hokea. Lopulta alkoi itse pihtaamaan kotona, kunnes lähti vieraisiin.
Mikähän ajaa miehen "pihtaamaan"
Olisiko syynä kyllästyminen naisen säännöstelyyn? Teillä on tapna laittaa mies tekemään sirkustemppuja, aivan kuin mies olisi joku koulutettu puudeli. Sitten kun mies on tehnyt temput, nainen voi ottaa asian harkintaan.
Toista se on kun ovulaatio iskee. Sitten miehen pitää antaa.
Ehei tytöt, tuo ei toimi enää noin :)
Vierailija kirjoitti:
Näitä on paljon. Olen törmännyt lukuisiin miehiin, jotka ovat valmiita pettämään tyttöystäväänsä etenkin kun känni on kova.
Olen törmännyt myös lukusiin naisiin, jotka jo pienessä hiprakassa alkavat pettää. Tuhdissa kännissä könytään jo ihan kenen kanssa tahansa taksiin.
Vierailija kirjoitti:
En ole kovin fiksu, ja näytänkin tyhmältä. Varatut luulee helpoksi palaksi.
On kuitenkin vahva itsesuojeluvaisto, mikä estää tuollaiset tyhmistelyt.
Tuo sisältää totuutta, omalta kohdaltani todistan näin olevan, älyllisesti heikommat turvautuvat yleisesti ulkoisiin tukiin. Minua kiinnostaa enempi älykkäät naiset, tosin niitäkin on sitten harvassa.
Tätä mun exäkin jaksoi aina hokea. Lopulta alkoi itse pihtaamaan kotona, kunnes lähti vieraisiin.