Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, joita varatut miehet vikittelevät/vonkaavat?

Vierailija
04.12.2021 |

Onko niissä naisissa jo valmiiksi jotain joka tekee niistä varattujen miesten mielestä sen oloisia että saattaisi onnistaa, vai vonkaavatko ne miehet ketä tahansa naista joka kohdalle sattuu (ja joka viehättää)?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

úp

Vierailija
2/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä tahansa, varsinkin, jos on tosi nuori, eikä pysty puolustautumaan (esim. huonohko perhe).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä tahansa, varsinkin, jos on tosi nuori, eikä pysty puolustautumaan (esim. huonohko perhe).

"puolustautumaan"? aika feministinen asenne

Ah, olet i n c e l, luulin sinua joksikin normaaliksi. En olisi vastannut millekään kaltaisellesi.

Vierailija
4/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne koittavat semmoista, joka niitä viehättää.

Vierailija
5/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vonkaa ketä tahansa. Baarissa, Tinderissä, mesen kautta. Moni pitkässä suhteessa oleva nainen elää kauniissa kuplassaan eikä tajua (eikä voikaan tajuta, koska mies tekee kaikkensa salatakseen toimintansa).

Vierailija
6/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anything goes.

Vierailija
7/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommenteissa loistaa miesvastaisuus.

Vierailija
8/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt näihin tyyppeihin.. Hävettää sanoa, että olen varattuun langennut ja olen siitä pahoillani. Mutta siis oikeasti nää tyypit on sellaisia, että ne ei kerro että ne on varattuja aluksi. Se paljastuu sitten vähän myöhemmin. 

Vierailija
9/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen törmännyt näihin tyyppeihin.. Hävettää sanoa, että olen varattuun langennut ja olen siitä pahoillani. Mutta siis oikeasti nää tyypit on sellaisia, että ne ei kerro että ne on varattuja aluksi. Se paljastuu sitten vähän myöhemmin. 

Eli sanotaanko että olen kai ollut naiivi ja sinisilmäinen.

Vierailija
10/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin minua iskee vapaat ja varatut. Kyllä se vika on varatussa, jos vieraita vokottelee.

Vierailija
11/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikanaan työpaikkaromanssi naisen kanssa, jota käytännössä kaikki työpaikan miehet yrittivät iskeä. Pidimme oman työpaikkaromanssimme piilossa siten että se ei ollut yleisessä tiedossa. Joillain naisilla on vaan käsittämätön kyky vetää miehiä puoleensa, ei tarvitse olla edes missitason kaunotar, joillain vaan on vetoa. Itse usein huvittuneena seurasin tilanteita sivusta ja minulle niistä kerrottiin huvittavia yksityiskohtia koska suhteemme oli hyvin luottamuksellinen.

Vierailija
12/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kunhan on reikä ja erehtyy juttelemaan niitä näitä normaalistivaikka työasioista tai lemmikkieläimestä tai sanoo huomenta.

Vierailija
13/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksen mukaan miehet on erittäin tyhmiä ja kaksinaismoralistisia.

Pitäkää siittiönne.

Vierailija
14/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittavat kuin huono liitto on, plaa,plaa,plaa.

Sää oot niin plaa,plaa,plaa.

Mä oon niille tuumannut, että jos puoletkaan tuosta huomioista osoitat sille kotona odottavalle vaimolle, niin voi teilläkin hommat muuttua paremmaksi.  Turhaan nää mulle lässytät. Mee kotiin vaimon luo.

Näitä miehiä on aivan älyttömästi. Se on muuttanut omaa käsitystäni avioliittoa kohtaan.

Oon nähnyt valitettavan paljon. Eniten sääliksi kävi ne vaimot, jotka kotona kiltisti odottaa.

Kyseisetä syystä valitsin miehen joka ei kulje juuri missään. Kiltti, kotona viihtyvä, tosi surkea flirttaamaan edes kännissä. .:D

Vierailija
15/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä kerran ihmettelin sukulaisnaisen reaktiota kun seurueessa mies alkoi selvästi iskemään. Hänen ensireaktio oli että oletko vapaa, naimissa, eronnut mikä? Mies siihen että kyllä, hän on eronnut.

Sukulaisnainen siihen että joopa joo, vaimo ei siis vielä tiedä että olet eronnut, nää on niin nähty ja pakit tuli suoralta kädeltä.

Mies jäi siihen jotain nikottelemaan ja lähti pois kuitenkin.

Silloin mietin oliko nainen liian ankara. Nyt itsekin 50v osaan jo nähdä tämän kuvion. Muutamat likipiti tilanteet on pitänyt kyllä läpikäydä. Ja kyllä, olen tullut yhtä kyyniseksi kuin sukulaisnainen. Vapaata miestä ei olekaan, on vain näitä varattuja.

Vierailija
16/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut ja varaamattomat vonkaa ihan samoja naisia. Jos ei ole mitään mahdollisuuksia ei ole mitään mielenkiintoa vonkata. Jos taas nainen ei nyt vain satu olemaan kiinnostava ei sitä vonkaa sen paremmin varatut kuin sinkutkaan.

Vierailija
17/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena tyttönä kerran ihmettelin sukulaisnaisen reaktiota kun seurueessa mies alkoi selvästi iskemään. Hänen ensireaktio oli että oletko vapaa, naimissa, eronnut mikä? Mies siihen että kyllä, hän on eronnut.

Sukulaisnainen siihen että joopa joo, vaimo ei siis vielä tiedä että olet eronnut, nää on niin nähty ja pakit tuli suoralta kädeltä.

Mies jäi siihen jotain nikottelemaan ja lähti pois kuitenkin.

Silloin mietin oliko nainen liian ankara. Nyt itsekin 50v osaan jo nähdä tämän kuvion. Muutamat likipiti tilanteet on pitänyt kyllä läpikäydä. Ja kyllä, olen tullut yhtä kyyniseksi kuin sukulaisnainen. Vapaata miestä ei olekaan, on vain näitä varattuja.

Miksi kiinnostavat miehet pitäisivät itsensä vapaina siltä varalta että joku joskus ehkä kiinnostuisi.

Vierailija
18/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti vähän ja peilaa tätä: Eläin maailmassa emo jää pentujen kanssa,uros jatkaa matkaa etsien uutta naarasta. Ihan normalia.Miksi ei siis evulaation kiertokulussa ihmiset ei tekisi samaa? Sanovat joutsenet ovat vain yksi avioisia.

Vierailija
19/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on paljon. Olen törmännyt lukuisiin miehiin, jotka ovat valmiita pettämään tyttöystäväänsä etenkin kun känni on kova. 

Vierailija
20/41 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä mies on seksittömässä suhteessa, eron partaalla. Ei mies petä, jos kotona hommat on kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä