Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jatkuvasti baarissa

Sillisalaatti
04.12.2021 |

Miten usein teidän siipat on viihteellä? Mun mies on töissä viikot, mutta silti pari iltaa viikolla istuu baarissa ja lisäksi viikonloppuisin 1-2 päivää. Itse en ole mikään pubiruusu, joskus käyn mutta ehkä n. 2 kertaa kuussa.. tää todella hiertää suhdetta. Kotona ollessaan hän lähinnä nukkuu tai katselee telkkaria. Koska väsyttää aina. Baarireissut menee myös usein överiksi, kaatuilee humalassa ja lähtee töihin viinalta haisten muutaman tunnin unien jälkeen. Asiasta on puhuttu, voi kyllä on. On myös huudettu ja tapeltu. Olen koittanut rauhassa puhua ja ollaan sovittukin vaikka mitä. Ne vaan ei pidä ne lupaukset. Hän ei suunnittele yhteistä tekemistä. Minä suunnittelen. Musta tuntuu että jään kakkoseksi baarille ja siellä on läheisempiä ihmisiä hänelle kuin minä. 5 vuotta jaksoin, aluksi ei asuttu yhdessä. Nyt oon hankkinut asunnon ja muuttanut sinne ainakin puolittain. Hän on jatkanut vanhaan malliin. Ei halua erota, mutta mä taas en halua tällaista suhdetta. Tuntuu että oma elämä menee hukkaan kun ei ole muuta kuin baari ja siellä istuvat ihmiset sosiaalisena ympäristönä. On omia kavereita joo, mies ei lähde mukaan heitä tapaamaan, valitsee baarin kun saa "vapaaillan" Kai se ero on ainoa oikea tie. Kun ei hän taida muuttua, olisi jo muuttunut jos meinaisi. Silti on tunteita ja kiintymystä ja veivaan edestakaisin järjen ja tunteen välillä. Kohtalotovereita? Hän lienee alkoholisti ja minä kai sitten se läheisriippuvainen?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä saatat ollakin magneetti. Minäkin olen. Olen kuitenkin ehtinyt kasvaa tässä välissä itseni kanssa ja viimeisin yrittäjä törmäsikin seinään eikä saanut minua pysyvään suhteeseen. Minusta kuitenkin välittyi edelleen sitä energiaa, että olisin kiltti ja mukautuva ja syyllistyvä ja ymmärtävä ja epätoivoinen tai ties mitä, mutta en enää kokonaan ollutkaan! Kehitä sinäkin itseäsi ennen kuin ryhdyt seuraavaan suhteeseen ja pidä riman korkeus mielessä kirkaana matkan varrella, kun lähdet rakentamaan seuraavaa suhdetta. Yksinkin on oikeasti ihan hyvä. Harvoin sitä yksin itkee itseään uneen, mutta huonon miehen loukkausten tai temppujen jälkeen on paha mieli ja maha kipeänä. 

Vierailija
42/44 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa sanoa milloin on käynyt baarissa, varmaan muutama vuosi sitten työkavereidensa kanssa. Harvakseltaan on jotain saunailtaa ym. illanviettoa, lähinnä työpaikan juttuja.

Mies juo pari, tulee ajoissa kotiin, eikä ole koskaan humalassa.

Tykkään 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva kuulla, saiko ap pidettyä päätöksensä vielä yön jälkeen. Noista suhteista ei ole helppo lähteä, mutta se on välttämätöntä. 

Vierailija
44/44 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei käy koskaan missään ja alkoholia juo vain sushin kanssa joskus. Olisi kiva, jos näkisi välillä kavereitaan, mutta ei kai se minun asiani ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän