Voinko laittaa farkkuhameen häihin?
Niin, minulla ei oikeen ole mitään muuta hametta kun en hame- tai mekkoihmisiä ole. Housuinakin vaan erivärisiä farkkuja. Ens viikonloppuna olis häät. Voinko laittaa sinne farkkuhameen ja sen kanssa tommosen sifonkipuseron? Ballerinat olis kenkinä, korkkareita en omista kun en niistä tykkää. Mitäs mieltä, itse en oikeen muutenkaan niin tästä juhlapukeutumisesta tiedä.
Kommentit (69)
Etsi Googlesta joku hamettasi lähellä oleva kuva ja linkitä?
Valitettavasti et voi. Ei ole tietenkään sopivaa!!!!!
Laita ennemmin tyylikkäät housut ja se pusero. Vaikka joku jakku jos löytyy. Paljon tyylikkäämpi kokonaisuus.
Käy ostamassaekko. Vaikka Vilasta, Vero Modasta tai Henkkamaukasta, jos ei ole varaa kalliimpaan. Farkkuhame on alipukeutumista ja epäkunnioittavaa hääparia kohtaan.
Tässä nyt värinsä ja pituutensa puolesta lähinnä tuota minun.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:19"]Käy ostamassaekko. Vaikka Vilasta, Vero Modasta tai Henkkamaukasta, jos ei ole varaa kalliimpaan. Farkkuhame on alipukeutumista ja epäkunnioittavaa hääparia kohtaan.
[/quote]
Siis mekko! ;)
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:19"]
Tässä nyt värinsä ja pituutensa puolesta lähinnä tuota minun.
[/quote]
Hyi hitto, ihan karsee! :D:D
Wt-häihin ok, muihin ei todellakaan!
Käy fidalla, kirpparilla, huutonetissä
Käy hyvin, kunhan on hieno paita ja hyvät kengät. Korut voisi olla sellaiset jossa on asennetta, niin sopii paremmin yhteen farkkuhameen kanssa.
No et voi! Ei teillä päin ole vaatekauppoja tai kirppareita? Osta juhlava mekko joka sopii olemassa oleviin asusteisiin. Ja avokkaat ovat tyylikkäämmät kengät, balleriinat sopivat pikkutytöille.
Minulla ei tosiaan olisi varaa ostaa mitään uutta mekonretaletta, jolle ei luultavasti edes tule käyttöä häiden jälkeen. Ja olen siis 33-vuotias. -Ap
Osta pikkumusta. Varmasti tulee käyttöä myöhemmin.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:21"]
No et voi! Ei teillä päin ole vaatekauppoja tai kirppareita? Osta juhlava mekko joka sopii olemassa oleviin asusteisiin. Ja avokkaat ovat tyylikkäämmät kengät, balleriinat sopivat pikkutytöille.
[/quote]
Ei ole avokkaitakaan, eikä ole varaa nyt ostaa. Ballerinat saavat nyt kelvata kengistä. -Ap
Karsee!