Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytin eilen. Mies ihmetteli, että mulla on vieläkin vatsaa.

Vierailija
06.03.2015 |

Vittu kun vituttaa.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuollaisessa miehessä ei ole mitään vikaa. Aika harva mies on nähnyt vasta synnyttäneen naisen vatsan, ja jos onkin käynyt kylässä jossain katsomassa uutta tulokasta, usein vauvan äiti käyttää löysiä vaatteita eikä erityisesti esittele, että näin iso nahka vielä roikkuu. En minäkään naisena tiennyt etukäteen, millainen maha on heti synnyttämisen jälkeen.

Mitä tulee pimpan repeämiseen, sellainen mies vasta todella typerä on, joka ei ole huolestunut naisensa paikkojen repeämisestä ja kivuista. Ehkä mies oli katsomassa, kun vauva puskettiin rööri läpi, ja oli huolissaan, sattuuko alapäähän vielä synnytyksen jälkeenkin.

Tämän ketjun naiset varmaan kimittävät täällä huomenna, että mies perkele toi väärän värisiä ruusuja naistenpäivän kunniaksi.

Vierailija
42/51 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porautin pojan popon eilen ja vaimo ihmettelee miksi sillä pitää vieläkin ajaa hiljaa. Vittu mikä tampio!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olen nyt vähän tyhmä ehkä, mutta mullekin vasta esikoista odottaessa valkeni tosiasia, että raskausvatsa ei yleensä kokonaan synnärille jääkään. Siskoilla on lapsia, joita olin kyllä käynyt synnärillä jo katsomassa. Mutta ei ollut tullut kiinnitettyä huomiota siihen äidin vatsaan.

Sitten kun luin odotusaikana paljon vauvakeskusteluja, selvisi tämäkin mahafakta. Ei siinä musta mitään loukkaavaa ole, ettei ap:n mieskään oo tota hoksannut. Mulla tuli raskauskiloja vain sen 6, eli käytännössä painoa ei varsinaisesti itselle kertynyt. Kuitenkin meni sen 2 viikkoa, että maha kunnolla litistyi. Yllätyin siis ihan siitä, että vaikka raskausaikana ei lihoisi, niin kohdulla kestää supistua. Emmä tiennyt, koska en ollut edes ajatellut asiaa, vaikka akateeminen olenkin ja vauvoja paljon hoitanut.

Vierailija
44/51 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pointti on se, että kaikkea ei pidä sanoa ääneen. Tahdikkuus ja hienotunteisuus on valttia. Eihän muutenkaan isovatsaisille sanota, että onpas sulla iso maha. 

Vierailija
45/51 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta? Mäkin luulin nuorena, että maha katoaa heti vauvan synnyttyä. Myöhemmin ymmärsin, että jäähän siitä jotain löllöä hetkeksi, mutta esikoisen syntymän jälkeen olin yllättynyt, että maha oli seuraavana päivänä kuin viidennellä-kuudennella kuulla paitsi löysempi.

Miksi naiset on niin neuroottisia ja herkkänahkaisia?

Vierailija
46/51 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:24"]Porautin pojan popon eilen ja vaimo ihmettelee miksi sillä pitää vieläkin ajaa hiljaa. Vittu mikä tampio!
[/quote]

Ajelee kengällä? On siinä kengällä kokoa, taitaa olla se paljon puhuttu menokenkä...?

Vierailija
47/51 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa tahditonta! Kyllä meilläkin mies vitsaili synnytyksen jälkeen vauvalle, että vielä mahtuu takaisin jos tulee kylmä :D Vatsa palautui kyllä aika hyvin entiselleen, mutta kyllä siinä yli kuukausi meni.

Vierailija
48/51 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 12:14"]

Minusta tuollaisessa miehessä ei ole mitään vikaa. Aika harva mies on nähnyt vasta synnyttäneen naisen vatsan, ja jos onkin käynyt kylässä jossain katsomassa uutta tulokasta, usein vauvan äiti käyttää löysiä vaatteita eikä erityisesti esittele, että näin iso nahka vielä roikkuu. En minäkään naisena tiennyt etukäteen, millainen maha on heti synnyttämisen jälkeen.

Mitä tulee pimpan repeämiseen, sellainen mies vasta todella typerä on, joka ei ole huolestunut naisensa paikkojen repeämisestä ja kivuista. Ehkä mies oli katsomassa, kun vauva puskettiin rööri läpi, ja oli huolissaan, sattuuko alapäähän vielä synnytyksen jälkeenkin.

Tämän ketjun naiset varmaan kimittävät täällä huomenna, että mies perkele toi väärän värisiä ruusuja naistenpäivän kunniaksi.

[/quote]

Minä taas luulen että ne on ihan toisenlaiset naiset, jotka ylipäänsä kukkia odottavat. Minusta ainakin naistenpäivä on epätasa-arvoistava ja äitienpäiväkin joutaisi lopettaa. Silti täysin tampiomaisia kommentteja juuri synnyttäneelle naiselle - vähän voisi edes sydämensivistystä olla vaikka älli puuttuisikin.

Vierailija
49/51 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kysyny mies vaan nainen (anopin kaveri), joka tuli onnittelemaan. Kyseisellä naisella about kuusi lasta, kysyi multa suoraan "miks olet vielä läski?".. Joo meinasin alkaa itkemään

Vierailija
50/51 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin ekan synnytykseni jälkeen olin pettynyt, että niillä odotusajan pöksyillä piti lähteä sairaalasta kotiin. Kukaan ei ollut kertonut, ettei se maha mihinkää kadonnut.

Vierailija
51/51 |
07.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että terkkarit kertovat vatsan palautumisesta synnytysvalmennuksessa. Eihän sitä kukaan etukäteen tiedä. Eri asia sitten on, jos joku epäkohteliaasti huomauttaa vatsasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi