Synnytin eilen. Mies ihmetteli, että mulla on vieläkin vatsaa.
Kommentit (51)
Mainitse kätilölle/sairaanhoitajalle tuosta miehen väläytyksestä ja naurakaa miehelle makeasti.
Pakko kysyä,minkä verran teillä oli läskiä ennen raskautta? Itsellä kilot jäi sairaalaan ja muutaman viikon päästä vatsa lähes timmi
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:26"]Miehesi ei taida olla mikään penaalin terävin kynä?
[/quote]
Niimpä.
Tjaa, me ihmeteltiin noita raskausajan (ja imetysajan) ihmeitä yhdessä. Onneksi ei ole itellä noin ulkonäkökeskeistä ja herkkänahkaista vaimoa.
Jos raskausaikana syö kuin possu
niin ei ne ylimääräiset kalorit lapseen mene.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 10:46"]Jos raskausaikana syö kuin possu
niin ei ne ylimääräiset kalorit lapseen mene.
[/quote]
No minä en ainakaan syönyt kuin possu, ja olin alipainoinen ennen raskautta ja sen jälkeen pian, mutta silti joku ehti ihmettelemään sen parin päivän aikana "on sullekin tota vatsaa jäänyt".
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 23:08"]No mun mielestä mun maha on jo aika kivan pieni. Olo on kevyt ja hyvä. Äsyttää, että mies on selvästi huolissaan, milloin vatsa on taas litteä.
[/quote]
Miksi sun litteä maha on sille niin kovin tärkeä?
Mulla hävisi maha jo salissa. :-) Kätilökin ihmetteli mihin se katosi. Ihmettelin itse miten muilla oli vielä jättimahat, mutta ilmeisesti se olikin normaalia ja minä itse epänormaali. :-D
sulla on pieni vauva jonka sait eilen, miksi roikut täällä?
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:08"]sulla on pieni vauva jonka sait eilen, miksi roikut täällä?
[/quote]
No mä lueskelin täällä juttuja kun olin sairaalassa ja vauva nukku. Mitä ihmeellistä siinä on. Kai ne äidit siellä muutakin tekee kun imettää ja tuijottaa vauvaa 24/7
[quote author="Vierailija" time="07.03.2015 klo 11:08"]
sulla on pieni vauva jonka sait eilen, miksi roikut täällä?
[/quote]
En minäkään tuijottanut nukkuvaa vauvaa 24/7. Ajattele; synnärillä luin sanomalehtiä, meikkasin, laitoin hiukset ja olisin varmasti ollut netissäkin jos padit olisi jo keksitty silloin.
Sano miehellesi, että kas kummaa, etteivät nahat ja kudokset heti mene kasaan, jos mahassa on useita kuukausia möllöttänyt iso möykky...
Harmi puolestasi.
Oma mieasei onneksi noin sanonut saatikka pelännyt alapääni puolesta..
Mahaa oli vielä kuukauden päivät synnytyksestä ja alapää oli kuin epäonnistuneen ympärileikkauksen jälkeen.
Lättyyn oisin vetänyt jos ois tuon tapaista suustansa päästänyt! :P
33 ja 34 tulevia lasun asiakkaita. Helvetin itsekästä!
Miksi sä olet valinnut itsellesi noin urpon miehen? Miehen, joka murehtii jotain pillun repeämistä ja mahan litteyttä? Onko se joku bensalenkkariamis elämän_koululainen? Miksi lisäännyit tuollaisen kanssa?
Ei jumalauta noita mahan kommentoijia. Joillakin se (naisen) anatomian ymmärrys on jäänyt ilmeisen heikonlaiseksi :D
Minäkään en tiennyt että vatsa jää. Olen siis nainen mutta omia lapsia ei vielä ole. Vasta kun englannin prinssin kate-vaimo sai lapsen ja netissä oli kuva naisesta sinisessä mekossa vatsa pyöreänä ja juttu että "kate on luonnollinen nainen eikä häpeile pyöreää raskauden jälkeen mahaa" niin sain tietää ettei maha lähde heti. Ihan loogistahan se on jälkeen päin ajateltuna tietenkin.
Ikävä mies :( Mulla oli omasta mielestä hirvee säkki kuukausia synnytyksen jälkeen, mutta ihana mieheni jaksoi joka päivä sanoa, että olen mukamas hoikistunut ihan silmissä ja näytän kauniilta vaikka kilot eivät karisisi.
Alkoi ihan suututtaan sun puolesta AP - olet kantanut yhteistä lasta sisälläsi kuukausia, kärsinyt mahdollisesti raskaudenaikaisista kivuista tai pahoinvoinnista, puskenut monen kilon palleron ulos ja miehesi kehtaa tokaista moista prkl!!
No mä olen kuullut saman kyllä ihan aikuiselta naiseltakin, pari päivää synnytyksestä. Ja mulla oli vieläpä todella olematon maha raskaanakin.