Synnytin eilen. Mies ihmetteli, että mulla on vieläkin vatsaa.
Kommentit (51)
Nolo mies. Ette ilmeisesti ole paljoa keskustelleet raskauden vaikutuksista naisen kehoon, tai sitten mies on vain täysi idiootti :D
No voi sitäkin pöhlöä kun kaiken päähänsä pälkähtävän menee ääneen sanomaan...
Miehesi ei taida olla mikään penaalin terävin kynä?
Tiedän tunteen. Appi kaksi päivää synnytyksen jälkeen: "Onks sulla vielä toinen tuolla mahassa?"
Teki mieli sanoa, että hänellä taitaa olla ikuisuuskaksoset mahassa.
Voi ei :( Ekan synnytyksen jälkeen mies ihmetteli samaa. Seuraavilla kerroilla tajusi pitää suun kiinni.
Ei vissiin tarpeeksi puhuttu. Toinen pelko sillä on, että pimppa repesi. Eli kaikki hyvin, jos ei sinne satu.
Ihme asioista tekin loukkaannutte. Kyllä minunkin mieheni samaa ensimmäisen kohdalla pohti, mutta onneksi meillä saa kysyä ja pohtia tyhmiäkin asioita ääneen ilman että jompi kumpi ottaa nokkiinsa.
Mulla on mies jolle itse valitin synnytksestä jäänyttä vatsaani ja hän vain kehui kuinka nätti ja ihana olin. Itse ajattelin olevani valas
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:32"]Ei vissiin tarpeeksi puhuttu. Toinen pelko sillä on, että pimppa repesi. Eli kaikki hyvin, jos ei sinne satu.
[/quote]
No ei Jeesus minkä uunon olet kyllä löytänyt..
Kyllähän ihmisellä maha kuuluu olla oli sitten synnyttänyt tai ei.
Kerro viel, mikä kohta tässä on se vituttava?
Mulle ainakin tuli yllätyksenä, että vatsa oli niinkin valtava seuraavana päivänä synnytyksestä.
Anoppi kysyi pari päivää synnytyksen jälkeen, että onko mahassa vielä toinen vauva? Synnyttäneenä naisena hän varmasti tietää, ettei maha heti palaudu. Ei hän pahalla sitä tarkoittanut, luuli varmaan olevansa vitsikäs ja sanoi vaan mitä mieleen tuli. Voisi ihmiset kyllä hieman enemmän miettiä mitä juuri synnyttäneelle ja herkässä tilassa olevalle naiselle sanovat.
Jospa miehesi ei vain tiennyt ettei se maha yhtäkkiä katoa? Luulin minäkin joskus teininä niin.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:40"]Kerro viel, mikä kohta tässä on se vituttava?
Mulle ainakin tuli yllätyksenä, että vatsa oli niinkin valtava seuraavana päivänä synnytyksestä.
[/quote]
Sama. Vaikka tiesin että isoksi se vielä jää niin en todellakaan tiennyt että se näyttää niin järkyttävän isolta että ei voi sanoa olenko synnyttänyt vai en.
No mun mielestä mun maha on jo aika kivan pieni. Olo on kevyt ja hyvä. Äsyttää, että mies on selvästi huolissaan, milloin vatsa on taas litteä. Ei mulle kuitenkaan painoakaan tullut kuin 10kg ja nyt jo hävinnyt varmaan yli 7. Toki olis ihan mukava, että samantien palautuisi, mutta silti olisin toivonut mieheltä jotain muuta. ap
Voi helvetti minkälaisen äijän kanssa oot menny lapsen tekeen! Nyt et pääse siitä ikinä kokonaan eroon!
Ala sä ihmettelemään ääneen onko idiootti ja miks se on noin tyhmä. Laps parka mitkä geenit on perintönä.
No olkoon hänen häpeänsä jos kerran noin tyhmä on!