Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku täällä kerran väitti, että vegejuustoa ei erota tavallisesta juustosta

Vierailija
04.12.2021 |

Haluaisin kysyä, että mistä niistä juustolajikkeista? Esi. edamin, emmentalin, kermajuuston ja cheddarin erottaa helposti toisistaan, mikä näistä on se tavallinen, mitä vegejuusto muistuttaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se niin väittävä on haju- ja makuaistiton pelle. Mutta syököön vegejuustoa jos haluaa.

Vierailija
2/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuusto :D ei helevetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei erota looooolllll!!!

Jos yhtään arvaan niin enemmän se vuusto pahvilta maistuu kuin juustolta. Kaikki vegejutut maistuu pahvilta.

Vierailija
4/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään vegejuustoa. Vegaanit vain kutsuu juustoksi jotain lisäainevalmistetta. Ei sellaista voi verrata juuston kanssa.

Vierailija
5/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki vegejuustot joita olen maistanut, ja niitä on useampia, ovat surkeita, muutamaan hyvään olen törmännyt, ei nyt tuu nimet mieleen, mutta niitä on. Kokeilemaan vaan jos löytyis omaan makuusi sopivia makuja. Ovat kyllä aika hintavia, mutta niin maksavat hyvät "tavallisetkin" juustot n. 30€/kilo ylöspäin, enkä puhu kengänpohja edamista.

Vierailija
6/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki vegejuustot joita olen maistanut, ja niitä on useampia, ovat surkeita, muutamaan hyvään olen törmännyt, ei nyt tuu nimet mieleen, mutta niitä on. Kokeilemaan vaan jos löytyis omaan makuusi sopivia makuja. Ovat kyllä aika hintavia, mutta niin maksavat hyvät "tavallisetkin" juustot n. 30€/kilo ylöspäin, enkä puhu kengänpohja edamista.

Et ole maistanut yhtäkään vegejuustoa, koska sellaista ei ole. Juusto on aina eläinperäistä.

Vierailija
7/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama porukka uskoo, että kukaan ei erota soijarouhetta jauhelihasta, kunhan sen vaan maustaa hyvin. :D

Vierailija
8/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

..et ole maistanut yhtäkään plaa plaa.. Mene saivartelemaan tarhakavereidesi kanssa.

Vierailija
9/9 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama porukka uskoo, että kukaan ei erota soijarouhetta jauhelihasta, kunhan sen vaan maustaa hyvin. :D

En tiedä erotanko mausta, mutta vatsani kyllä kertoo, jos olen soijaa syönyt, noin parin tunnin kuluessa. Myös lähellä olevat ihmiset sen saavat takuulla tuta.