Olen rakastajar varatulle miehelle.
Kommentit (78)
Kerrot tämän meille koska..?
Onko se jotenkin niin "hienoa" olla toinen nainen? Meinaan suoraan sanoen säälittävää ja paskamaista touhua tietoisesti vokotella varattuja.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:34"]Kyllä ulkoisesti hyvin komea ja huumorintajuinen. Tosiaan en hänestä kumppania ole etsimässä, joten se, että hän pettää vaimoaan on minulle se ja sama. Hänen ja vaimonsa välinen asia ja oma valinta. Kukaan ei pakota häntä minun kanssaan olemaan. Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:27"]
Haluaisin kysyä miksi säälittävää? Aluksi en tiennyt miehen olevan naimisissa, ei sormusta. Tapasin mukavan ja hyvännäköisen miehen, jonka kanssa päädyimme harrastamaan upeaa seksiä. En kaipaa vakavaa suhdetta, joten tämänkaltainen "varma" pano silloin tällöin put mielen virkeänä. Miehelle olen sanonut, että jos alkaa ahdistamaan niin ei enää tule luokseni, hänen valintansa. Ap
[/quote]
Niinhän sä nyt sanot, kun taidat olla aika nuori. Vuosien kuluttua varmaan vihaat tätä miestä ja sitä, että suostuit hänen panokseen ja tylsän elämänsä viihdykkeeksi.
[/quote
En vihaa, tiedän nyt jo etten halua häntä miehekseni. Etkö ole harrastanut koskaan seksiä, joka on vaan niin järisyttävän hyvää. Miksi vaihtaa tätä? Ap
[/quote]
Olet itsekäs!
[/quote]
Miksi olen itsekäs? Pitäisikö minun kieltäytyä omasta nautinnosta, jonkun takia jota en tunne? Mielestäni mies on itsekäs. Nainen nähdään aina pahana, mutta eikö se mies ole kuka se väärin tekee. Jos mies minull sanoisi, että homma oli tässä. Toivottaisin hyvää loppu elämää ja antaisin asian olla. En koskaan menisi kertomaan vaimolle ja pilaamaan heidän liittoaan. Tämän syrjähypyn vuoksi he voivat olla yhdessä loppu elämänsä ja kerranhan täällä eletään.
[/quote]
Olet itsekäs, koska ajattelet vaan omaa nautintoa etkä välitä muiden tunteista. Mies on jotain niin kuvottavaa, etten koskisi häneen pitkällä tikullakaan. Oikein olisi kertoa vaimolle millaisen petturin kanssa hän elää. Voisi sitten vaimo ihan itse päättää, mitä tehdä!
Mikä on rakastajar? Rakastajatar termin tiedän.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:34"]
Kyllä ulkoisesti hyvin komea ja huumorintajuinen. Tosiaan en hänestä kumppania ole etsimässä, joten se, että hän pettää vaimoaan on minulle se ja sama. Hänen ja vaimonsa välinen asia ja oma valinta. Kukaan ei pakota häntä minun kanssaan olemaan. Ap
[/quote]
Miten asia on miehen ja vaimon välinen asia, jos vaimo ei tiedä siitä?
olenkin aina halunnut olla rakastajar
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:45"]Kerrot tämän meille koska..?
Onko se jotenkin niin "hienoa" olla toinen nainen? Meinaan suoraan sanoen säälittävää ja paskamaista touhua tietoisesti vokotella varattuja.
[/quote]
Lopetan vastaamisen tähän jos ihmiset eivät voi ymmärtää asian toista puolta. Kaikki eivät halua parisuhdetta, minulle ura on tärkein ja mielenkiintoisin asia elämässä. Tämä, että en halua parisuhdetta ei tarkota etten seksiä halua. Se, että tapaamani seksikumppani oli naimisissa oli huonoa tuuria sitten kai. Tarkoituksella en varattuja miehiä yritä metsästää vaikka asian niin haluatte kääntää. Mutta tarviiko mies toista naista jos oma nainen tarjoaa kaiken. En sano, että naisessa vika, mutta suhteessa ehkä. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:22"]
Olen 28. Tällä hetkellä työskentelen työssä, joka vie paljon aikaa. Naisena minulla on halut, jotka haluan tyydyttää. Miehellä myös ilmeisesti tyydyttämättömiä haluja. Kummatkin hyötyy. Miehestä en kumppania halua ja mies ei halua naisestaan erota. Tosin emme hänen aviovaimostaan puhu, heidän suhteensa ei minulle kuulu. Ap
[/quote]
On väärin sanoa, että heidän suhteensa ei kuulu sinulle. Sinä olet kuin 5-vuotias lapsi, jolla on naama, kädet ja vaatteet yltäpäältä suklaassa ja sanot kirkkain silmin "Minulla ei ole asian kanssa mitään tekemistä". Ja me sinua viisaammat pyörittelemme päätämme ja ihmettelemme miten sinusta tuli noin tyhmä. Sinä yrität selittää, että se on se pariskunta, joka vastaa suhteesta ja me kysymme, jos yksikään nainen ei suostuisi olemaan toinen nainen, pettäisivätkö miehet keskenään?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:45"]Kerrot tämän meille koska..?
[/quote]
Lopetan vastaamisen tähän jos ihmiset eivät voi ymmärtää asian toista puolta. Kaikki eivät halua parisuhdetta, minulle ura on tärkein ja mielenkiintoisin asia elämässä. Tämä, että en halua parisuhdetta ei tarkota etten seksiä halua. Se, että tapaamani seksikumppani oli naimisissa oli huonoa tuuria sitten kai. Tarkoituksella en varattuja miehiä yritä metsästää vaikka asian niin haluatte kääntää. Mutta tarviiko mies toista naista jos oma nainen tarjoaa kaiken. En sano, että naisessa vika, mutta suhteessa ehkä. Ap
[/quote] Joo ei todellakaan haluta ymmärtää, että panet varattua miestä, siinä ei ole mitään ymmärtämistä vaikka miten päin sitä selittelisit. Olisit kyllä lopettanut panosuhteen siihen kun tiesit miehen varatuksi, jos ajattelisit muuta kuin sitä omaa napaasi.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:45"]Kerrot tämän meille koska..?
[/quote]
[/quote]
Nyyh ja kyynel, tuliko paha mieli kun me ei ymmärretä... Vika onkin siis vaimossa kun mies hakee suhdetta muualta ja sinä olet vaan uhri kun mies ei ekalla kerralla kertonut olevansa varattu. Lopeta tuo suhde ja jätä se sika! Kerro vielä vaimollekin. Kyllä niitä hyviä miehiä löytyy oikeasti kunhan vähän etsii. Älä tyydy tuollaisen panopuuksl!
Kyllä se parisuhteessa oleva on vastuussa yksin toiminnastaan. Nykyään taitaa olla aika yleisiä erilaiset fb/fwb-järjestelyt. 70 % pettämisistä ei koskaan paljastu. Rakastajattarena oleminen on yksi tapa ratkaista seksin etc. tarve. Ei silloin parisuhdemiestä etsitä (sitä ei moni näytä tajuavan).
N
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:58"]Kyllä se parisuhteessa oleva on vastuussa yksin toiminnastaan. Nykyään taitaa olla aika yleisiä erilaiset fb/fwb-järjestelyt. 70 % pettämisistä ei koskaan paljastu. Rakastajattarena oleminen on yksi tapa ratkaista seksin etc. tarve. Ei silloin parisuhdemiestä etsitä (sitä ei moni näytä tajuavan).
N
[/quote]
Kiitos, ymmärsit asian ytimen.
Ihan normaali käytäntö- Jos ei kotona saa tarpeeksi niin sitten haetaan muualta.
Aina näitä huora/panopuu hourailijoita riittää. Teidän maailmassa mies määrää ja ämmät länkyttää vieressä. Itsenäiset naiset, jotka voi vaan paneskella, ei mahdu teidän käsitysmaailmaan.
Miksi ihmeessä roikut av-palstalla yrittäen päteä ja aiheuttaa pahaa mieltä? Onko mies kotona, katsomassa leffaa vaimo kainalossa, pussailemassa, tekemässä lapsia?
No katkerat pirttihirmut itkee paniikissa, kun tietävät, että omat avut ovat sen verran heikot, että omakin ukko on lastenhoitajan selässä. Kyllä sinkuillakin saa olla seksielämä. Monilla seurustelevilla sitä ei näytä olevan ja sitten pillitetaan ja haukutaan huoraksi jne.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:02"]Aina näitä huora/panopuu hourailijoita riittää. Teidän maailmassa mies määrää ja ämmät länkyttää vieressä. Itsenäiset naiset, jotka voi vaan paneskella, ei mahdu teidän käsitysmaailmaan.
[/quote]
Totta, nainen liian usein alistuu sohvaperunana oloon ja lasten hankintaan. Täällä koulutus ja ura ovat näköjään asioita, jotka eivät ole normaalia.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 22:00"]Ihan normaali käytäntö- Jos ei kotona saa tarpeeksi niin sitten haetaan muualta.
[/quote] Ootko koskaan kuullut, että pettää voi, vaikka siellä kotona saisikin vaikka joka päivä seksiä?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:58"]
Kyllä se parisuhteessa oleva on vastuussa yksin toiminnastaan. Nykyään taitaa olla aika yleisiä erilaiset fb/fwb-järjestelyt. 70 % pettämisistä ei koskaan paljastu. Rakastajattarena oleminen on yksi tapa ratkaista seksin etc. tarve. Ei silloin parisuhdemiestä etsitä (sitä ei moni näytä tajuavan). N
[/quote]
Yrität sanoa, että on ihan ok olla mukana pankkiryöstössä, koska jos sinä et olisi mukana, niin joku muu tekisi sen kuitenkin, kenelläkään mulla, kuin sinulla ei ole väliä tässä maailmassa. Et omaa moraalia tai empatiaa, jolla osaisit asettua toisen ihmisen asemaan, tunnistamaan tuskan jota olet mukana tuottamassa ja osaisit olla tekemättä sitä, koska et halua vahingoittaa toista ihmistä?
Ikävä maailmankuva sinulla...
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:14"]
Haluatko kysyä jotain?
[/quote]
Miksi roikkua varatun punteissa jos vapaitakin on tarjolla?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:35"]Minä kaipaan ja saan mieheltäni luotettavuutta, kumppanuutta, ystävyyttä, rehellisyyttä, arjen jakamista, pieniä ystävällisiä tekoja (auton tankkaus, aamupala), läheisyyttä ja rakkautta. En ymmärrä mitä sinä saat. Miehelle olet luultavasti ilmainen huvitus.
[/quote]
Ei nyt ymmärsit väärin. Noita asioita myös minä kaipaisin kumppaniltani. Mutta tämä mies on minulle ainoastaan seksikumppani. En kuvittele seurustelevani hänen kanssaan. Ap
[/quote]
Pitäisiköhän siis tämä pettäjämies vaihtaa siis oikeaan kumppaniin, jolta saisi läheisyyttä, rakkautta ja hyvää seksiä? Miksi oikeasti haluat varatun miehen?