Olen rakastajar varatulle miehelle.
Kommentit (78)
Oletko mielestäsi kauniimpi ja muutenkin tasokkaampi kuin tämän miehen naisystävä? Jos olet, niin silloin voisit ehkä halutessasi kokeilla, lähtisikö mies kokonaan sinun matkaan.
Niin minäkin. Napsin rusinat pullasta enkä halua pestä miehen sukkia tai katsella huonotuulista miestä. Minulle riittää lyhyetkin hetket, kunhan ne hetket ovat kiihkeitä ja ihania.
Olen 28. Tällä hetkellä työskentelen työssä, joka vie paljon aikaa. Naisena minulla on halut, jotka haluan tyydyttää. Miehellä myös ilmeisesti tyydyttämättömiä haluja. Kummatkin hyötyy. Miehestä en kumppania halua ja mies ei halua naisestaan erota. Tosin emme hänen aviovaimostaan puhu, heidän suhteensa ei minulle kuulu.
Ap
Säälittävää. Itse en vapaana katsonutkaan varattuihin miehiin päin. Miten pystyt olemaan jonkun kanssa, joka höylää myös muita (ainakin vaimoaan)? Itse koen olevani niin arvokas, että ansaitsen miehen kokonaan, enkä kestäisi, että mies on myös jonkun toisen.
En koe olevani kauniimpi kuin hänen vaimonsa tai en ole mitään vertailua koskaan tehnyt. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:22"]Olen 28. Tällä hetkellä työskentelen työssä, joka vie paljon aikaa. Naisena minulla on halut, jotka haluan tyydyttää. Miehellä myös ilmeisesti tyydyttämättömiä haluja. Kummatkin hyötyy. Miehestä en kumppania halua ja mies ei halua naisestaan erota. Tosin emme hänen aviovaimostaan puhu, heidän suhteensa ei minulle kuulu.
Ap
[/quote]
Vaihda vapaaseen fuckbuddyyn!
Haluaisin kysyä miksi säälittävää? Aluksi en tiennyt miehen olevan naimisissa, ei sormusta. Tapasin mukavan ja hyvännäköisen miehen, jonka kanssa päädyimme harrastamaan upeaa seksiä. En kaipaa vakavaa suhdetta, joten tämänkaltainen "varma" pano silloin tällöin put mielen virkeänä. Miehelle olen sanonut, että jos alkaa ahdistamaan niin ei enää tule luokseni, hänen valintansa. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:27"]
Haluaisin kysyä miksi säälittävää? Aluksi en tiennyt miehen olevan naimisissa, ei sormusta. Tapasin mukavan ja hyvännäköisen miehen, jonka kanssa päädyimme harrastamaan upeaa seksiä. En kaipaa vakavaa suhdetta, joten tämänkaltainen "varma" pano silloin tällöin put mielen virkeänä. Miehelle olen sanonut, että jos alkaa ahdistamaan niin ei enää tule luokseni, hänen valintansa. Ap
[/quote]
Niinhän sä nyt sanot, kun taidat olla aika nuori. Vuosien kuluttua varmaan vihaat tätä miestä ja sitä, että suostuit hänen panokseen ja tylsän elämänsä viihdykkeeksi.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:22"]Olen 28. Tällä hetkellä työskentelen työssä, joka vie paljon aikaa. Naisena minulla on halut, jotka haluan tyydyttää. Miehellä myös ilmeisesti tyydyttämättömiä haluja. Kummatkin hyötyy. Miehestä en kumppania halua ja mies ei halua naisestaan erota. Tosin emme hänen aviovaimostaan puhu, heidän suhteensa ei minulle kuulu.
Ap
[/quote]
[/quote]
Vaihtaisin varmasti jos olisi aikaa sellainen etsiä. Ei kuitenkaan ole itsestään selvyys, että viehättävää miestä löytyy kauhean helposti. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:30"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:22"]Olen 28. Tällä hetkellä työskentelen työssä, joka vie paljon aikaa. Naisena minulla on halut, jotka haluan tyydyttää. Miehellä myös ilmeisesti tyydyttämättömiä haluja. Kummatkin hyötyy. Miehestä en kumppania halua ja mies ei halua naisestaan erota. Tosin emme hänen aviovaimostaan puhu, heidän suhteensa ei minulle kuulu.
Ap
[/quote]
[/quote]
Vaihtaisin varmasti jos olisi aikaa sellainen etsiä. Ei kuitenkaan ole itsestään selvyys, että viehättävää miestä löytyy kauhean helposti. Ap
[/quote]
Voiko petturisika olla muka viehättävä?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:27"]
[/quote]
Niinhän sä nyt sanot, kun taidat olla aika nuori. Vuosien kuluttua varmaan vihaat tätä miestä ja sitä, että suostuit hänen panokseen ja tylsän elämänsä viihdykkeeksi.
[/quote
En vihaa, tiedän nyt jo etten halua häntä miehekseni. Etkö ole harrastanut koskaan seksiä, joka on vaan niin järisyttävän hyvää. Miksi vaihtaa tätä? Ap
Kyllä ulkoisesti hyvin komea ja huumorintajuinen. Tosiaan en hänestä kumppania ole etsimässä, joten se, että hän pettää vaimoaan on minulle se ja sama. Hänen ja vaimonsa välinen asia ja oma valinta. Kukaan ei pakota häntä minun kanssaan olemaan. Ap
Minä kaipaan ja saan mieheltäni luotettavuutta, kumppanuutta, ystävyyttä, rehellisyyttä, arjen jakamista, pieniä ystävällisiä tekoja (auton tankkaus, aamupala), läheisyyttä ja rakkautta. En ymmärrä mitä sinä saat. Miehelle olet luultavasti ilmainen huvitus.
Haluan samanlaisen suhteen arjen synkkyyteen!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:34"]Kyllä ulkoisesti hyvin komea ja huumorintajuinen. Tosiaan en hänestä kumppania ole etsimässä, joten se, että hän pettää vaimoaan on minulle se ja sama. Hänen ja vaimonsa välinen asia ja oma valinta. Kukaan ei pakota häntä minun kanssaan olemaan. Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:27"]
[/quote]
[/quote
En vihaa, tiedän nyt jo etten halua häntä miehekseni. Etkö ole harrastanut koskaan seksiä, joka on vaan niin järisyttävän hyvää. Miksi vaihtaa tätä? Ap
[/quote]
Olet itsekäs!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:35"]Minä kaipaan ja saan mieheltäni luotettavuutta, kumppanuutta, ystävyyttä, rehellisyyttä, arjen jakamista, pieniä ystävällisiä tekoja (auton tankkaus, aamupala), läheisyyttä ja rakkautta. En ymmärrä mitä sinä saat. Miehelle olet luultavasti ilmainen huvitus.
[/quote]
Ei nyt ymmärsit väärin. Noita asioita myös minä kaipaisin kumppaniltani. Mutta tämä mies on minulle ainoastaan seksikumppani. En kuvittele seurustelevani hänen kanssaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:36"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:34"]Kyllä ulkoisesti hyvin komea ja huumorintajuinen. Tosiaan en hänestä kumppania ole etsimässä, joten se, että hän pettää vaimoaan on minulle se ja sama. Hänen ja vaimonsa välinen asia ja oma valinta. Kukaan ei pakota häntä minun kanssaan olemaan. Ap
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:29"][quote author="Vierailija" time="06.03.2015 klo 21:27"]
[/quote]
[/quote
[/quote]
Olet itsekäs!
[/quote]
Miksi olen itsekäs? Pitäisikö minun kieltäytyä omasta nautinnosta, jonkun takia jota en tunne? Mielestäni mies on itsekäs. Nainen nähdään aina pahana, mutta eikö se mies ole kuka se väärin tekee. Jos mies minull sanoisi, että homma oli tässä. Toivottaisin hyvää loppu elämää ja antaisin asian olla. En koskaan menisi kertomaan vaimolle ja pilaamaan heidän liittoaan. Tämän syrjähypyn vuoksi he voivat olla yhdessä loppu elämänsä ja kerranhan täällä eletään.
En halua kysyä vaan sano, että huonosti tulee lopulta käymään teille kaikille! Etkö saa kunnollista ja ihanaa vapaata miestä?