Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7902)
Minna: Tykkäsitsä?
Eila: Kyllä mua nauratti.
Minna: Joo mä huomasin.
??????
Mikä paita Villellä on ollut ainakin kolmessa viimeisessä jaksossa? Tai siis sama printti? Ärsyttävää tommonen mainostaminen (esim. Oskun paidat viime kaudella), mutta ärsyttää myös kun ei saa selvää mitä siinä lukee.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin huomisen jakson ennakkoklippejä (Selviytyjät, Kuppilat kuntoon ja 112) ja kyllä ihmettelin itsekin hätäkeskukseen soittanutta naishenkilöä, joka ääni väristen (luulin, että oli tapahtunut jokin onnettomuus) kertoi häke-työntekijälle, että häntä (22-v. tai yli) ei päästetty sisälle baariin (K-22), jonne kaverit pääsi. "Ei tää nyt näin voi mennä" :D Apua..
Hei, tätä ei tullutkaan eilisessä jaksossa, höh. Viime viikon jaksosta jätettiin pois Suomen surkeimmat kuskit -klippi (jossa aggre-äiti huuteli idioottia :D) ja sitä edellisestä jäi pois Soundtracker. Nämä poisjätetyt voisi olla mukana seuraavassa koostejaksossa sen sihaan että näytettäisiin samoja.
Juhani Kalanmies :D
Oon itse alkanut käyttää arjessani näitä "sohvis-nimiä" tietyistä julkkiksista, kuten Mikko Ala-Leppilampi, Kai Vanne, jne :)
Vierailija kirjoitti:
Minna: Tykkäsitsä?
Eila: Kyllä mua nauratti.
Minna: Joo mä huomasin.
??????
Minna kettuili Eilalle hänen huumorintajusta ja naurun määrästä. Eilaan upposi Kingin vitsit enemmän kuin talouden muihin henkilöihin. Aiemminkin Minna ja Olli hekottelivat sille, kun Eila oli tikahtua nauruun Kummeli-jakson aikana.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin huomisen jakson ennakkoklippejä (Selviytyjät, Kuppilat kuntoon ja 112) ja kyllä ihmettelin itsekin hätäkeskukseen soittanutta naishenkilöä, joka ääni väristen (luulin, että oli tapahtunut jokin onnettomuus) kertoi häke-työntekijälle, että häntä (22-v. tai yli) ei päästetty sisälle baariin (K-22), jonne kaverit pääsi. "Ei tää nyt näin voi mennä" :D Apua..
Eikö osa näistä 112-ohjelman hätäkeskuksen puheluista ole dramatisoituna? Vaikka ihan todellisiin puheluihin perustuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä paita Villellä on ollut ainakin kolmessa viimeisessä jaksossa? Tai siis sama printti? Ärsyttävää tommonen mainostaminen (esim. Oskun paidat viime kaudella), mutta ärsyttää myös kun ei saa selvää mitä siinä lukee.
Minusta on mielenkiintoista, että vaatteissa on jotain tekstiä tai jokin kuva, jolla otetaan mahdollisesti kantaa. Micillä ja Maicilla on usein printtipaitoja ja "mainostavat" kotikaupunkiaan tai joitakin bändejä/firmoja. Teemullakin lähes aina joku bändipaita, Turun kaveruksilla jääkiekkopaitoja ja trukkikuskeilla myös oulu-aiheista vaatetusta. Saattaisin itsekin tuoda aatteitani tai musamakuani paidoilla esille, jos olisin sohvapottu :)
Instagramissa luvattiin esitellä kevään mittaan sohvaperunoiden lemmikkejä. Esittely alkoi Sanniksen Elviira-englanninbuldoggilla. Tulossa on varmaankin Ben-dalmis, Leo-kissa, Ismo-kissa, Väinö-mastiffi (?), Franklin-kilppari, Päcci-pehmopässi, jne...
Ekaa kertaa muuten huomasin eilen kulttuurileidien asunnossa koiran, ruskean mäyräkoiran!
Puuttuiko eilisestä jaksosta Sanna ja Pinja sekä Tanja ja Sannis? Joku täällä mainitsikin Sanniksen lentämisestä, eli matkalla?
Ranualla oli vaihdettu taas verhot.
Vierailija kirjoitti:
Vai oliko ne verhot hävinnyt postissa? 😱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keittiöön oli vaihdettu uudet laskosverhot. Olohuoneen kevätverhot oli jumissa postissa.
Tykkään niistä sisaruksista. Todella hauskoja ja heillä on tilannehuumoria.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään niistä sisaruksista. Todella hauskoja ja heillä on tilannehuumoria.
Siis sisko ja sen veli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsin, että hävinnyt postissa eikä vielä vaihdettu. Nyt jännitetään ehditäänkö vaihtaa ennen pääsiäaistä. Mutta tuo on ihanaa. Äitini aikoinaan vaihtoi aina verhoja teeman mukaan. Se oli osa sisustusta.
Mua huvittaa nämä wanna-be-hipsterit, jotka myötähäpeilevät ja katsovat vähän muutenkin noita ohjelmia omasta kuvitteellisesta norsunluutornistaan. Ne on niin teinejä! Niille sopisi idoliksi halveksimansa Kingi -ohjelman tämä terveyskeskuslääkäri, jota aina hävettäääääää niin kamalasti. Noloa! Kyllä hävettää! Paitsi, että sitä lääkäriä hävettää oma itsensä, näitä kahta muut ihmiset.
Sellaista tahatonta komiikkaa. Kaksi tyhjäpäätä katsomassa muita vähän vinoon. Samanlaista tahatonta komiikkaa löytyy kesäisin Flow-festivaaleilta, kun hirmu yksilölliset, ironisesti analysoivat wb-hipsterit kokoontuvat yksilöllisesti massatapahtumaan nyrpistelemään yksilöllisesti toisilleen sievää yksilöllistä nenuaan. Ehheeeh...
Ja ottaisi se kundi pois Sonic Youth -paitansa, se on loukkaus hyvää bändiä kohtaan, kun tällainen 'bataattiriisi, ehheehhe, hyväläppä' - tyyppi pitää sitä päällään.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa nämä wanna-be-hipsterit, jotka myötähäpeilevät ja katsovat vähän muutenkin noita ohjelmia omasta kuvitteellisesta norsunluutornistaan. Ne on niin teinejä! Niille sopisi idoliksi halveksimansa Kingi -ohjelman tämä terveyskeskuslääkäri, jota aina hävettäääääää niin kamalasti. Noloa! Kyllä hävettää! Paitsi, että sitä lääkäriä hävettää oma itsensä, näitä kahta muut ihmiset.
Sellaista tahatonta komiikkaa. Kaksi tyhjäpäätä katsomassa muita vähän vinoon. Samanlaista tahatonta komiikkaa löytyy kesäisin Flow-festivaaleilta, kun hirmu yksilölliset, ironisesti analysoivat wb-hipsterit kokoontuvat yksilöllisesti massatapahtumaan nyrpistelemään yksilöllisesti toisilleen sievää yksilöllistä nenuaan. Ehheeeh...
Ja ottaisi se kundi pois Sonic Youth -paitansa, se on loukkaus hyvää bändiä kohtaan, kun tällainen 'bataattiriisi, ehheehhe, hyväläppä' - tyyppi pitää sitä päällään.
sopisit ohjelmaan jossa sohvaperunat katsoo sohvaperunoita
Vierailija kirjoitti:
Etkös sinä itse syyllisty kirjoituksessasi ihan kuvailemasi kaltaiseen ylenkatseeseen?