Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7756)

Vierailija
161/7756 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevää kun toi Jari näyttää ihan mun tulevalta pomolta. :D

Vierailija
162/7756 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan tota puheliaampaa homoa, kun se laukoo aina totuuden. :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/7756 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, just tänään mietin, että toivottavasti kattovat Amerikan unelmavävyä

Vierailija
164/7756 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikä se niinku on se meri joku joka kuolee?"

"Eiks vävy oo niinku se mies... ja nainen on... leski? Eiku eiks se oo eno? En mä tiijä."

"Puhuuks toi niinku huonoo suomee, vai onks se joku Lappalainen?"

Vierailija
165/7756 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihanaa katsella ihmisiä tällä tavalla "salaa" :D Ihanaa nähdä, että muutkin ihmiset ovat tuollaisia höpsöjä ja kommentoivat ohjelmia samalla tavalla kuin minäkin puolisoni kanssa. Ja upeaa, että tähän on oikeasti valittu niitä normaaleja ihmisiä nuorista vanhoihin, ettei ole vain niitä linssiludeja. Se homoparin homompi osapuoli eli se blondi on aika helvetin ärsyttävä, kun on niin stereotyyppinen homo, mutta toisaalta ihan mukavaa kun hän sanoo asiat todella suoraan. Itsekin aika arvosteleva olen, jos on "lupa" arvostella :D

Vierailija
166/7756 |
26.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaa, voi jestas. Nyt otan sanani takaisin, kommentoin aikaisemmin etten juuri välittänyt tuosta äiti-tytär-parista, mutta nuohan on aivan loistavia!

Vierailija
167/7756 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Soilella ja Jormallakin kissa?

Turun perheellä, uudella pariskunnalla ja tatuoidulla pariskunnalla ainakin on. Meidänkin kissa osallistuu telkkarin katsomiseen tulemalla sohvan lähelle nukkumaan.

Vierailija
168/7756 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, ettei eilen näkynyt rovaniemeläispariskuntaa!

Vierailija
169/7756 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempikohtani eilisessä jaksossa oli se kun voiceover mainitsi Lörtsy-kissan ehkä sittenkin omistavan ihmisensä.

Ai miten kauhealta Amerikan unelmavävy -ohjelma vaikutti. Se veden äärelle tuotu kylpyamme oli aika..😲

Vierailija
170/7756 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempikohtani eilisessä jaksossa oli se kun voiceover mainitsi Lörtsy-kissan ehkä sittenkin omistavan ihmisensä.

Ai miten kauhealta Amerikan unelmavävy -ohjelma vaikutti. Se veden äärelle tuotu kylpyamme oli aika..😲

Lörtsy oli ihana. :) Samoin se yhden toisen pariskunnan kissa, jota joutuivat tiukasti komentamaan. :)

Pitäisi saada ohjelmasta joku kissa-edition, jossa seurattaisiin sohvapottujen kissoja.

Vierailija
171/7756 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin hyvä!

Vierailija
172/7756 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko Raisa ja Ruka vain ystäviä vai onko heillä jotain enemmän?

Samaa olen miettinyt. Ei tietysti minulle kuulu, mutta olen epäillyt että Raisa yrittää jostakin syystä pysytellä visusti kaapissa ja joutuu esittelemään sohviskaverinsa vain "ystävinä".

Vierailija
173/7756 |
27.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvaperunat on yllättävän hyvää viihdettä. Huomasin pitäväni blondi-tytöistä. He eivät yritä esittää fiksumpaa kuin ovat, vaan kehtaavat ihan reilusti ihmetellä ääneen ja sanoa mielipiteitään. Tuollaiset avoimet ihmiset ovat hyviä tämäntyylisessä ohjelmassa.

Vierailija
174/7756 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdettä taas tänään. Nauroin ääneen perälä jutulle : D

Vierailija
175/7756 |
04.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli hauskat jutut. Ranuan äiti-tytär pari parantaa menoaan jakso jaksolta, Perälä & Sukula-jutut 😊

Turun pojat on hulvattomia ja homopojista puheliaampi sanoo yleensä sen mitä kaikki ajattelevat mutta eivät kehtaa sanoa ääneen

Mutta missä on Jorma & Soile??

Vierailija
176/7756 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin kaivataan Soilea ja Jormaa! Onko rovaniemeläispariskunta kenties jossain reissussa?

Olispa näytetty Ukkiskerhoa UMK-finaalia katselemassa. Olisivatkohan edelleen kannattaneet Einiä.. :)

Nyt maaliskuussa alkaakin paljon uusia tv-ohjelmia. Kiva nähdä millaisen vastaanoton uutuusohjelmat saa sohvapottujen keskuudessa.

Vierailija
177/7756 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava ohjelma. Suosikkiparit Soile+Jorma sekä Jarno+Perttu. Iltakahvit meni eilen väärään kurkkuun, kun kuulin Jarnon nimittävän Euroviisuja homoparaolympialaisiksi :)

Vierailija
178/7756 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli kyllä hauska jakso. Nauroin monta kertaa ääneen. :D

Vierailija
179/7756 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa kirjoitti:

Onko tässä mitään järkeä kun katsotaan televisiosta kun jotkut muut katsoo televisiota?:D

On järkeä! Vielä pitäisi tehdä ohjelma jossa sohvaperunat katsoo sohvaperunoita!

Vierailija
180/7756 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisipa Sohvaperunat myös syyskaudella. Tai mieluiten vuoden ympäri. 💞