Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7756)
Jes, paras ohjelma! Arvasinkin että täällä on ketju.
Turun hippiäispariskunta puuttuu myös toiselta kaudelta. Hyvä että Rovaniemen pariskunta jatkaa ja ne hokipojat joilla on hienoja sukkia. Saa nähdä miten uusien kanssa käy, toivottavasti on viihdyttävä kausi edessä.
Vierailija kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021121102158_vi.shtml
Tuolla kerrotaan ketkä jatkavat ja esitellään uudet sohvaperunat.
Uudet vaikuttaa luonnollisestikin vielä tässä vaiheessa epäkiinnostavilta...
Ketkä vanhoista ei jatka? Tornion opiskelijaporukka? Koripallopojat? Oliko myös joku mummoryhmä, vai muistanko väärin. Onneksi on aika paljon samoja.
Oulun itsensäesittelijäpariskunta ja Turun mielipiteetön, lastaan sättivä perhe olisi mun puolesta voinut mennä vaihtoon..:D
Samaa mieltä. Nyt puuttuu palvelutalon mummot, koripallopojat ja torniolaiset, heistä ketään ei ole ikävä. Marsupari olisi voinut jatkaa Turun äkäisten piereskelijöiden sijasta. Lesboystävyksistä se isokokoisempi jatkaa, hyvä niin. Lempparini Rovaniemen keittiöpari ja Turun jääkiekkopojat ovat mukana.
Uusista ne Helsingin nuorehkot blonditytöt vaikutti tylsimmiltä (ei mielenkiintoisia / hauskoja mielipiteitä).
Ranuan (?) rivitalonaapurukset (äiti ja tytär & pikkupoika) oli ihan jees. Se tytär muistutti ulkonäöllisesti hieman Ensitreffit alttarilla 1. kauden Piaa.
Teatteriharrastaja-marsupariskunnasta jäin kaipaamaan naisosapuolta sekä marsuja.
Lesbokaveruksista tämä uusi Ruka vaikutti hiljaisemmalta kuin aiempi Juska.
Suosikkini on Rovaniemen aviopari, Turun jääkiekkoilijakaverukset, ukkiskerho, Helsingin homopoika-heterotyttökaverukset, Helsingin homopari ja lesbokaveruksista se suurikokoisempi.
Vähemmän kiinnostavia: Oulun vanilla-elämää viettävä pariskunta (se mies on ihan ok, Nissen-mainoskasvonainen ei), Turun lapsiperhe (paitsi lemmikit kivoja), tatuoitu pariskunta, uudet sohvaperunat.
Tietääkö joku miten tätä ohjelmaa tehdään? Saavatko aina jonkinlaisen ohjelmapaketin, josta katsovat valitun ohjelmajakson (vaikuttavat aina niin yllättyneiltä kun ohjelma alkaa)? Saavatko valita jättävätkö jonkun ohjelman katsomatta (esim. viikon kymmenestä ohjelmasta saa valita 3 katsottavaksi tms)?
"Ranuan (?) rivitalonaapurukset (äiti ja tytär & pikkupoika) oli ihan jees. Se tytär muistutti ulkonäöllisesti hieman Ensitreffit alttarilla 1. kauden Piaa."
Korjaus: Ranualla sohvalla istuikin vain äiti ja tytär, pikkupoika ei ollut osana tätä katseluparia.
Ihanaa että uus kausi alkoi. Homopariskunta aivan superviihdyttävää :D Sanna ja Jari ihan parasta :) Turun pojat jees :) Tatskapariskunta symppiksiä :)
ihanaa. Jari on siinä :)hiliman kera............. en katso enkä kato
Muakin kiinnostais tietää miten ohjelmaa kuvataan. Katsovatko ohjelmat suorina vai tallenteelta ja saavatko itse päättää mitä katsovat? Tietäiskö kukaan? Ja onko heillä kielto, että vieraita ei saa kutsua silloin kun kamera käy?
Mua on aina ihmetyttänyt se kun Rovaniemen pariskunta katsoo tv:tä keittiön ruokapöydän ääreltä, puutuoleilla istuen. Eikö olkkarin sohva olisi mukavempi? :)
Vierailija kirjoitti:
Muakin kiinnostais tietää miten ohjelmaa kuvataan. Katsovatko ohjelmat suorina vai tallenteelta ja saavatko itse päättää mitä katsovat? Tietäiskö kukaan? Ja onko heillä kielto, että vieraita ei saa kutsua silloin kun kamera käy?
Mua on aina ihmetyttänyt se kun Rovaniemen pariskunta katsoo tv:tä keittiön ruokapöydän ääreltä, puutuoleilla istuen. Eikö olkkarin sohva olisi mukavempi? :)
Ne rovaniemeläiset haluavat syödä koko ajan. Siksi keittiössä.
Vierailija kirjoitti:
Jussipaitamies on jollain oudolla tavalla kuuma!
Mun miehestä tulee 60-veenä juuri tuollainen Jorma! Olen ihan varma, enkä malta odottaa :D
Tää on ihan parasta telkkaria!! Kiitos Yle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jussipaitamies on jollain oudolla tavalla kuuma!
Mun miehestä tulee 60-veenä juuri tuollainen Jorma! Olen ihan varma, enkä malta odottaa :D
Mutta eikös se jussipaitamies ole se parikymppinen marsupariskunnan toinen osapuoli?
Rovaniemeläispariskunnan naisella (Soile?) on ihan parhaita silmienpyöritysilmeitä ja tuhahduksia 😂 "Ei kai ny kukkaan mittään tomppelia halua!!"
Turun jääkiekkoilijapojista toinen on kasvattanut tuuheamman parran. Tiuskijaperheen nainen on leikannut hiuksensa. Homoparin Jarno on blondannut tukan (ja kulmakarvat?). Tatuointipariskunnan nainen on värjännyt vaaleat hiuksensa punaisiksi. Myös Raisa on tehnyt jotain hiukselleen.
Tämä ohjelma on muuten myös hyödyllinen. Esim. Kioski-ohjelmaa en ole koskaan katsonut ja nyt tiedän etten ole menettänyt mitään (Prinssi Jusufin ja Musta Barbaarin musavideon teko vaikutti aika päättömältä).
Kivaa, että tämän viikon jaksossa käsiteltiin viime viikon ohjelmia (ainakin se umk:n 1. karsinta), eli ei ole paljon viivettä.
Areenassa on muuten edelleen näkyvissä koko 1. tuotantokausi, jos jotain kiinnostaa.
"... Leo on kissa, muut ovat ihmisiä. Aamoksen eskarissa on tehty näytöksiä, johon Aamos oli kehittänyt itselleen roolihahmoksi nukahtelevan kivimiehen"
Minua huvittaa nämä kertojan (Vilma Melasniemi) selostukset. Viime kaudelta muistan, kun mainittiin, että joku Ukkiskerhon vanhuksista oli saanut uudet hampaat :D
Mitäköhän siellä turkulaisen lapsiperheen taloudessa oikein syödään, kun tuntuu, että kaikilla (niin ihmisillä kuin lemmikeilläkin) on joka jaksossa ilmavaivoja 😄
Piereskelevän turkulaisperheen isä näyttää Antti Holmalta. Onko joku muu huomannut yhdennäköisyyden?
Vierailija kirjoitti:
Piereskelevän turkulaisperheen isä näyttää Antti Holmalta. Onko joku muu huomannut yhdennäköisyyden?
Mun mielestä pieruperheen isä näyttää Tauskilta :D
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016021121102158_vi.shtml
Tuolla kerrotaan ketkä jatkavat ja esitellään uudet sohvaperunat.
Uudet vaikuttaa luonnollisestikin vielä tässä vaiheessa epäkiinnostavilta...
Ketkä vanhoista ei jatka? Tornion opiskelijaporukka? Koripallopojat? Oliko myös joku mummoryhmä, vai muistanko väärin. Onneksi on aika paljon samoja.
Oulun itsensäesittelijäpariskunta ja Turun mielipiteetön, lastaan sättivä perhe olisi mun puolesta voinut mennä vaihtoon..:D