Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (8032)
Vierailija kirjoitti:
Varmasti ainakin Salattujen elämien juhlajaksoa katsovat.
Olit näköjään oikeassa👍
Vierailija kirjoitti:
Onko Heli saanut vauvan?
Näköjään oli tullut pikkuinen hänelle. Onnea perheelle!
Jorma nukkui välillä. Tuli mieleen entisaikojen ukkikset. Niistäkin joku aina pilkki välillä kesken kaiken:)
Vierailija kirjoitti:
Jorma nukkui välillä. Tuli mieleen entisaikojen ukkikset. Niistäkin joku aina pilkki välillä kesken kaiken:)
Nukkuukohan muuten kaikki ukkiskerholaiset jo "ikiunta"?
Kukahan tuota yhtä on laittanut....
Kukaan ei ole oma itsensä kun kuvataan.
Ei ole semmosta ku TosiTV.
Miten onkaan saatu ärsyttäviä ja smalla tavalla vaikeita ihmisiä tuohon ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Jorma alkaa kohta olla ukkiskerhoiässä, että ei ihme...
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tuota yhtä on laittanut....
Varmaan joku masentunut 150-kiloinen tietokonepeliaddikti.
Paljon oli mielipiteitä Erikoisjoukoissa keskeyttäneitä kohtaan. Haluaisinpa nähdä kuinka nämä sohvaplösöt itse rämpisivät komentajarambojen käskytettävinä. Ei taitaisi kovin paljon parempaa suoritusta ainakaan olla luvassa.
Olipa vähän tylsä jakso. Ei ketään uusia mukana? Toivottavasti tulee lisää vauhtia tulevissa jaksoissa. En tykkää siitä, että ollaan liian varovaisia kommentoinneissa.
Kiva, että oululaisen(?) perheen teinipojatkin olivat edelleen mukana!
Ja Ben & Leo sekä muut tutut karvakorvat <3
Vierailija kirjoitti:
Olipa vähän tylsä jakso. Ei ketään uusia mukana? Toivottavasti tulee lisää vauhtia tulevissa jaksoissa. En tykkää siitä, että ollaan liian varovaisia kommentoinneissa.
Kiva, että oululaisen(?) perheen teinipojatkin olivat edelleen mukana!
Ja Ben & Leo sekä muut tutut karvakorvat <3
Vähän oli vaisu jakso tosiaan. Olisipa tullut uutta porukkaa, jos nää "vanhat" ei jaksa enää kommentoida mitään:(
Puuttui ainakin Turun agre perhe, toivottavasti lopullisesti
Tammisen showssa oli erinomaiset 'sohvikset'.
TampioTV-tuotantoa vähälahjaisille. Lähes potkupalloa tai huutokauppakeisaria.
Vierailija kirjoitti:
TampioTV-tuotantoa vähälahjaisille. Lähes potkupalloa tai huutokauppakeisaria.
Kyllä tätä mielummin katsoo kuin turhien julkkisten tsepardia esimerkiksi. Eikä tule mainoksia! Eläimet (paitsi kissat) on ihania.
Vierailija kirjoitti:
Paljon oli mielipiteitä Erikoisjoukoissa keskeyttäneitä kohtaan. Haluaisinpa nähdä kuinka nämä sohvaplösöt itse rämpisivät komentajarambojen käskytettävinä. Ei taitaisi kovin paljon parempaa suoritusta ainakaan olla luvassa.
Tavallaan ymmärrän sohvisten kritiikin kun kuitenkin nuo julkkikset ovat itse tuonne rääkkiin suostuneet, niin omasta mielestä myös on se juttu että se kuka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön, valittamatta.
Mutta sitten taas, on toki hyvä osata myös lopettaa ajoissa ennen kuin sattuu pahemmin, niin henkisesti kuin fyysisesti.
Siitä olen samaa mieltä että Riku ja Annika eivät itse varmastikkaan pärjäisi yhdessäkään Erikoisjoukon tehtävässä.
Veeran kanssa olisi kiva leikkiä lääkärileikkejä...
Olipas tolla yhdellä äijällä jotain ilkeää hampaankolossa poliisiopiskelijoita kohtaan 🙄
On.