Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Joiko Simo ja Jani lonkeroa? Niillä oli jotain harmaata juomaa lasissa.
Olipa hauskaa nähdä Ruusaa pitkästä aikaa. Suloinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Voi miten suloinen koiran pentu Kanilla oli. Taisi olla snautseri.
*Janilla.
Vierailija kirjoitti:
Näkeekö tätä missään ilmaisiksi ?
Ai sohviksiako? Ei tietääkseni ole ilmaista palvelua. Joudut maksamaan pakollisen YLE-veron, katsoit tai et. Mulla on nyt maksulliset kanavat: YLE:n ohjelmat ja Nelonen+. Nelonen+ hankinnan myötä luovuin Aku Ankan taskukirjasta. Ajattelin, että tasapaino budjetissa säilyy, kun jotain uutta ostaa voi miettiä voisiko jostain vastaavasti luopua. Esim. 9/24 taskukirja maksoi 8,99e eli 9e.
Vierailija kirjoitti:
Joiko Simo ja Jani lonkeroa? Niillä oli jotain harmaata juomaa lasissa.
Olipa hauskaa nähdä Ruusaa pitkästä aikaa. Suloinen lapsi.
Entäs mummojen mehut? Tais olla terästettyä.
Olipas oudon kiinnostunut ja innostunut tuo värikäshiuksinen nainen pierukisoista.
Olisipa ollut Elämäni biisi kommentteja. Focus Hocus Pocus biisistä.
Onkohan äiti ja tytär ne Ritva ja Heli. Se Heli on todella ärsyttävää näsäviisasteleva beßerwißer... Yksisarvinen kainalossa. Yrittää myös liikaa mikä aiheuttaa myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on niin hauska sarja ja aivan loistava viikonlopun aloitus perjantaille!
Mä tykkään kaikista sohviksista, sopivasti erilaisia ja eri ikäisiä tyyppejä nyt mukana.
Katjaa ja Santeria jäin kaipaamaan, eivät ilmeisesti ole tällä kaudella mukana? Mun mielestä niillä oli hauska keskinäinen dynamiikka ja Santerilla hauskat, älykkäät kommentit & vitsit.
Katja ja Santeri olivat muuten ihan hyvä sohvispari, mutta usein ällötti ne heidän erite- yms. jutut. Jotenkin nuhruinen ja epäsiisti kuva heistä, mikä ihmetyttää entisestään, koska olivat kai ravintola-alalla molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ollut Elämäni biisi kommentteja. Focus Hocus Pocus biisistä.
Tuo edellinen EB-jakso oli tosiaan kinnostavampi sekä biisien että vieraiden kemian osalta. Olivat kuitenikin ottaneet jostain syystä Sohvaperunoihin mukaan tämän uusimman jakson, joka oli paljon edellistö jaksoa tylsempi.
Ennakkoklipeissä (instagram, facebook) on monesti tosi hauskoja tilannehetkiä Jormasta ja Soilesta. Ihmetyttää, miksei nämä klipit päädy itse jaksoon eli ne jää harnillisesti monelta näkemättä.
Miten nuo jännitti onko Haluatko Miljonääriksi-vastaukset oikein, nuohan oli naurettavan helppoja? Siskoksista toinen veikkas Volga joen nimeksi, käykö ihan täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Miten nuo jännitti onko Haluatko Miljonääriksi-vastaukset oikein, nuohan oli naurettavan helppoja? Siskoksista toinen veikkas Volga joen nimeksi, käykö ihan täysillä.
Se Volgan vastaaminen oli kyllä jo vähän noloa. Onko ne siskoksia? Mä oon aina luullut työkavereiksi. Sairaanhoitajia kait kumpikin?
Vierailija kirjoitti:
Olipas oudon kiinnostunut ja innostunut tuo värikäshiuksinen nainen pierukisoista.
Kajaanin lesboparin nainen?
Jaana Pelkonen näytti oudolta siinä talousohjelmassa. Kummalliset harmahtavat tekokulmakarvat aivan liian lähellä silmiä ja tyly, jopa vihainen tuijotus siihen naiseen, kun käytiin läpi sen tuloja ja menoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se huutava punapää kaverinsa kanssa ovat rasittavia.
Minä tykkään. Ovat niin rehellisen suorasanaisia, ei mitään nipottajia. Taitavat tuntee toisensa tosi hyvin kun voivat noin reippaasti kommunikoimaan. 👍
Minäkin tykkään heistä. Lisäksi punapäällä aivan upeat hiukset.
Hiukset ovat kyllä upeat.
Eihän ne ole edes aidot punaiset, purkista!
Terv Aito Punatukka
Kyllä meitä punaisia on eri voimakkuuksilla luonnostaankin. Tyttären tukka on yhtä ärtsykkä kuin tuolla mainitulla Sohviksella. Aito hänkin,
No miten et tunnista värjättyä tukkaa ja luonnostaan punertavaa hiusta toisistaan?
Vierailija kirjoitti:
Onpa rasittava tuo tumma nainen, hyvänen aika
Joo, väriä piti lusätä enkä pidä lainkaan. Aikanaan katsoin.
Todella mielenkiintoinen ohjelma kotimaiseksi viihdeohjelmaksi. Minun suosikkejani ovat etiopialaiseksrouva ja tummempi turkkilaistaustaisista sisaruksista!