Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7757)
Raija ja Jukka on tosi ihania. Jotenkin niin vilpittömiä ja positiivisia. Ihana kemia heidän välillään, niin paljon ehdotonta rakkautta ja kunnioitusta.
Mistä tieto, että raisiolaiset kundit olisivat uskiksia?
Pinja ja Sannan anti tähän ohjelmaan on aika mitätön. Monna ja Iiris ovat parhaita.
Syrjivä formaatti. Pitäisi ottaa mukaan pari yksinäistä. Näytettäisiin miten he katsovat televisoita yksin valjussa kynttilänvalossa olutta lipittäen.
Vierailija kirjoitti:
Raija ja Jukka on tosi ihania. Jotenkin niin vilpittömiä ja positiivisia. Ihana kemia heidän välillään, niin paljon ehdotonta rakkautta ja kunnioitusta.
Raija ja Jukka ovat varmaan ihanat vanhemmat. Sellaiset, joiden ovi on aina auki ja jotka laittavat voileipää ja kaakaota. Ja aina kannustavat ja tukevat eivätkä päsmäröi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkien naissohvisten reaktiot olivat kovin happamia onlyfans kohdalla ja heittivät asian vitsiksi :D
No, just päästy eroon korjaamojen pimukalentereista kun naiset itse esineellistää itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Syrjivä formaatti. Pitäisi ottaa mukaan pari yksinäistä. Näytettäisiin miten he katsovat televisoita yksin valjussa kynttilänvalossa olutta lipittäen.
Tämä ohjelmahan on jo sinun telkkarissa. Laitat vaan kuvan pois päältä, niin siihen se ruutuun heijastuu
Vierailija kirjoitti:
Santerin reaktio Farmiin😆😆
Mitäs se sanoikaan? Santeri ja Katja on kyllä huippuhauskoja.
Mä yllätyin, että Oulun äiti ei tienny mikä onlyfans on. Hänen mieskin ihmetteli asiaa.
On kaunis kun pitää hiuksia auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, näyttävät ihan sisaruksilta. Välillä unohdan etteivät ole sisaruksia. Ystäviä joilla oli aikoinaan vispiläkauppaa.
En tykkää santerista ja katjasta. Sotkuisia ja tekohauskoja. Tyhmät jutut.
Santeri ja Katja on kivoja. Kun lukee näitä viestejä tulee välillä tunne, että ei voi olla totta. Ruoditaan ulkonäköä, syömisiä ja luonteita, ihan kaikkea. Olen katsonut alusta asti, ei ole enää niin hyvä kuin joskus, mutta katson mielelläni. Onkohan tällä palstalla mitään ketjua missä ei vittuilla ja mollata.
Jarno on aiemmin ollut tosi pidättyväinen, jopa vaivaantunut. Hyvä jos vähän vapautuu.
Vierailija kirjoitti:
Jarno on aiemmin ollut tosi pidättyväinen, jopa vaivaantunut. Hyvä jos vähän vapautuu.
Mä kaipaan aiempaa sohvakaveriaan JussiPekkaa (oliko se JussiPekka?) Oli silleen just sopivan outo - oikeasti tykkäsin :o)).
Mun mielestä olivat hyvä pari Jarnon kanssa. Nyt on vähän liikaa sellaista parisuhdeviritystä ja silmien vilkuttelua koko ajan läsnä. Kivahan se on, että tykkäävät toisistaan, mutta silti.
Välimusiikit ja katumaisemat on aiemmin olleet rauhallisia ja seesteisiä. Ne on muuttuneet levottomiksi. Harmi. Ennen oli illan rauhaa, nyt on liian menevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matki Katjan intoilua sätkimällä siinä sohvalla.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää santerista ja katjasta. Sotkuisia ja tekohauskoja. Tyhmät jutut.
Ihan hauskat jutut heillä, mutta nuo karvapallojen kaivelut ovat vähän too much. Santeri antaa itsestään kieltämättä nuhjuisen kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Mä yllätyin, että Oulun äiti ei tienny mikä onlyfans on. Hänen mieskin ihmetteli asiaa.
On kaunis kun pitää hiuksia auki.
Hän elää sivistyneiden ihmisten kuplassa. Maailmassa missä ei ole mitään ryvetystä. Uskomaton saavutus nykyaikana.
He on kyllä tosi symppiksiä. Heidän välistä kemiaa on mukava katsoa. Vaikka eivät paljoa äänessä olekaan.