Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sohvaperunat nyt tv2

Vierailija
06.03.2015 |

Mitä mieltä tästä ohjelmasta, itse tykkään.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7980)

Vierailija
5221/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon monesti miettinyt, että onko koskaan ollut jaksoa, jossa Sohvaperunat katsoo Sohvaperunoita.

Samaa toivonut itsekin! Ja sitten voisi tulla vielä jakso jossa sohvaperunat katsovat sohvaperunoita katsomassa sohvaperunoita. 😂

Vierailija
5222/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan vielä omassa lapsuudessani ja nuoruudessanikin 1990-luvulla ja ehkä vielä 2000-luvun puolellakin esitettiin kesäisin paljonkin noita lavatanssiohjelman tyyppisiä ohjelmia. TV2 esitti ainakin Kesäillan valssia, joka ei todellakaan edes ollut noin kiusallista katsottavaa kuin tämä jonkin pienen kanavan esittämä ohjelma oli. Todellakin jäänne menneiltä ajoilta oli tämä. Muutenkin tuolloin esitettiin aivan ihmeellistä ja kiusallisen huonoja juurikin tätä tyyppiä olevia kesäohjelmia, joita ei onneksi juurikaan enää ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas saa todeta tätä ketjua lukiessa, kuinka inhottavia ja rumia sisältä suomalaiset ihmiset ovat. Lähes pelkkää ilkeää henkilöön menevää arvostelua täällä. Tekisi mieli sanoa, että älkää katsoko ohjelmaa, kun on näköjään noin raskas kokemus. Mutta tiedän toki, että tämä on teille ainoa tapa kokea olevanne parempi ihminen edes sen tunnin viikossa. Hyi kuinka ällöttäviä olette.

Ei mulla muuta. :)

Vierailija
5224/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan olla ihan kyllästynyt noihin loputtomiin musiikkiohjelmiin, mitä sohviksille näytetään. Ei ne herätä mitään hauskoja keskusteluja, niinkuin dokkarit ja sarjat herättävät. Loputonta hoilaamista ja vain vähän kommentointia. Alaspäin menee, kuin lehmän häntä.

Vierailija
5225/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On lähtenyt. Mun mademoiselle."

Tämä jäi soimaan päähän :D

Vierailija
5226/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken koitin katsoa areenan kautta. Kesken jäi. Omituista kaikua ja ääni oli kuin jostain maan alta. Tai sitten mun laitteissa vika. Muita?

Vierailija
5227/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä homma kun Rovaniemen rouva lopetti törkeän kielenkäytön. Nyt ei hällä oo enää mitään sanottavaa. Outoa🙄

Kiroilu on ihme juttu. Miksei niitä vain piitattu pois. Jorma on hyvä tyyppi.

Aikuisen naisen ala-arvoinen kielenkäyttö ei sovi telkkariin.

Ihme vinkunaa. Soile on ihan paras ja hyvät jutut hänellä. Saa sitä joskus Prkleillä korostaa sanottavaansa. Jormasta ei saa mitään irti. Jotain murisee itsekseen naama norsun v*tulla. Soile voisi ottaa kaverikseen jonkun tuttavansa vaikkapa. 

Vierailija
5228/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä hiplaillaan ja pusutellaan yms teinejäkin, tykkäävät tulla kainaloon yms.

Se on rakkautta ja läheisyyttä. Siinä ei ole mitään sekstistä, lellimistä tai epänormaalia.

Vierailija
5229/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon vähän jäljessä näiden katsomisessa - 16.4. jaksossa Jani (of Jani & Simo) kaivelee ensin sormella korvaansa ja kouraisee sen jälkeen irtokarkkeja kulhosta. Nam!

Vierailija
5230/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihanaa, kun lapset köllöttelevät sohvalla vieressä ja kainalossa. Vuodet vierivät ja ennen kuin huomaakaan lapsista tulee aikuisia jotka asuvat omissa kodeissaan. Ei ne oululaislapsetkaan siinä vieressä olisi, jos se ei olisi heistä turvallista ja mukavaa.

Vierailija
5231/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tälle keskustelulle on tapahtunut? Älkää sitten katsoko ohjelmaa! Milloin Soile ja Jorma on liian ilkeitä toisilleen, milloin joku koira on LIIAN rauhallinen, milloin jonkun hiukset on liian kireällä nutturalla??? Maailmassa on sota ja ihmisiä kuolee, te keskitytte arvostelemaan täysin tuntemattomia ihmisiä jotka katsoo TV:tä kotonaan. Nyt ei riitä sanat edes kuvailemaan :D

Satuitko huomaamaan yhdessä jaksossa, kun Soile meni liki Jormaa ja Jorman ilme ja kehonkieli muuttui totaalisesti. Häntä ihan iljetti lähentely. Tämän olisi voinut leikata pois. Miksi pitää ilkeää ihmistä ohjelmassa?

Kyllä, sodasta huolimatta voimme arvostella, ihmetellä ja nauraa. Miksi nyt pitäisi käyttäytyä eri tavalla, vaikka Kiina tappaa samaan aikaan uiguureja. Se on varmaan ok sitten.

Olen huomannut Jorman käytöksen Soilea kohtaan,  aluksi ajattelin että vanhan parikunnan keskinäistä juttua ja pelleilyä. Moni  muukin on  asiaan kiinnittänyt huomiota, onko Jorma tosissaan ilkeä ja jopa julma Soilea kohtaan. Soile leipoo kystä kyllä Jormalle joka lähetyksessä, mutta muuten heidän antinsa ona  hyvin kyynistä, tyyliin tuo oksennuysankko tuohon.

Vierailija
5232/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkut kirjoitti:

Hyvä että dalmatialaiset miehet tekivät paluun, ovat parhaita.

Parhaita on Jani ja Simo, sekä Jorma ja Soile, niin aitoja ja heillä ihan paras huumori. Dalmantialaiset voisivat jäädä, mutta isännistään ei niin väliä. Toinen vain hokee useasti, mitä ihmettä!

Vierailija
5233/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas saa todeta tätä ketjua lukiessa, kuinka inhottavia ja rumia sisältä suomalaiset ihmiset ovat. Lähes pelkkää ilkeää henkilöön menevää arvostelua täällä. Tekisi mieli sanoa, että älkää katsoko ohjelmaa, kun on näköjään noin raskas kokemus. Mutta tiedän toki, että tämä on teille ainoa tapa kokea olevanne parempi ihminen edes sen tunnin viikossa. Hyi kuinka ällöttäviä olette.

Ei mulla muuta. :)

Mitä itse teet? Tulit tänne vain haukkumaan muita ihmisiä, jotka katsovat sohvaperunat ohjelmaa ja arvostelevat sitä niinkuin muitakin ohjelmia arvostellaan. Miksi luulisimme olevamme parempia kuin muut? Ohjelma ja sen ihmiset ei herätä katsojissa pelkästään hyvää mieltä ja kyllä, siitä avaudutaan täällä.  Itse lopetan katselun tähän, oli mukava vielä viime kausi ja tykkään tosi paljon noista tavallisista sohviksista. Tämän kauden pilasi nuo, jotka palasivat takaisin tälle kaudelle.

Vierailija
5234/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niitä vanhoja mummoja (Sinikka ja Kaarina) käsketty puhumaan tai poistumaan, koska yrittivät viime jaksossa puhua vähän enemmän kuin ennen.

Vierailija
5235/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sai aina selvää Janin ja Simon puheesta, kun nauravat ja puhuvat niin hiljaa. Niillä, kun on kuitenkin älykkäitä ja hauskoja heittoja.

Vierailija
5236/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jormalla ja Soilella ei ollut kovin kummoista syötävää viimeksi😳

Vierailija
5237/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon vähän jäljessä näiden katsomisessa - 16.4. jaksossa Jani (of Jani & Simo) kaivelee ensin sormella korvaansa ja kouraisee sen jälkeen irtokarkkeja kulhosta. Nam!

Ai kauheaa. Ovatkohan elossa vielä ensi viikolla.

Vierailija
5238/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Elossa varmasti ovat, ei siinä mitään. En tiedä millainen hygieniataso sinulla on, mutta itselleni teki huonoa.

Vierailija
5239/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken koitin katsoa areenan kautta. Kesken jäi. Omituista kaikua ja ääni oli kuin jostain maan alta. Tai sitten mun laitteissa vika. Muita?

En minäkään aina kuule kunnolla. Paljon ääntä menee ohi. Olen ajatellut, että laitteissani/kuulossani on vikaa.

Vierailija
5240/7980 |
23.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään aina kuule kunnolla. Paljon ääntä menee ohi. Olen ajatellut, että laitteissani/kuulossani on vikaa.

Laitan Areenasta tekstityksen päälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä