Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7980)
Mulla tulee Santerista ja Katjasta mieleen vähän sama dynamiikka kuin Sallilla ja Teemulla. Kummassakin parissa mies on se pomo ja nainen jotenkin odottaa miehen hyväksyntää jutuilleen. Tykkään kyllä Katjasta ja Santerista, mutta tämä vähän häiritsee.
Tamperelaisen pariskunnan kissa on ihana! Minkä niminen mahtaa olla?
Janin ja Simon jutuille saa usein nauraa kunnolla :D Heillä on hyvä huumori, eivät loukkaa ketään, mutta ovat nokkelia.
Vierailija kirjoitti:
Janin ja Simon jutuille saa usein nauraa kunnolla :D Heillä on hyvä huumori, eivät loukkaa ketään, mutta ovat nokkelia.
Niitten jutuille taidan nauraa eniten. Hyviä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee Santerista ja Katjasta mieleen vähän sama dynamiikka kuin Sallilla ja Teemulla. Kummassakin parissa mies on se pomo ja nainen jotenkin odottaa miehen hyväksyntää jutuilleen. Tykkään kyllä Katjasta ja Santerista, mutta tämä vähän häiritsee.
Salli ja Teemu oli sisaruksia
Vierailija kirjoitti:
En tiedä nimeä mutta aivan ihana kissa.
Vierailija kirjoitti:
Nää herrat paranee vaan kausi kaudelta. Hauskoja ovat olleet alusta saakka, mut tuntuu et nyt ovat oikein puhjenneet kukkaan. Ehdottomasti ohjelman parhaat perunat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soile ja Jorma niin parhaita. Nauran heidän mulkoilulleen ja sanailulleen. Niin aitoja ja kaikki vieraskoreus poissa.
Onkohan niillä lapsia? Vai kahdestaanko ovat eläneet?
On lapsia ja lapsenlapsiakin. Pariskunta on ollut liki 50 vuotta jo yhdessä. Jonkun haastattelun mukaan päätyivät ohjelmaan juuri poikansa ehdottamana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soile ja Jorma niin parhaita. Nauran heidän mulkoilulleen ja sanailulleen. Niin aitoja ja kaikki vieraskoreus poissa.
Onkohan niillä lapsia? Vai kahdestaanko ovat eläneet?
On lapsia ja lapsenlapsiakin. Pariskunta on ollut liki 50 vuotta jo yhdessä. Jonkun haastattelun mukaan päätyivät ohjelmaan juuri poikansa ehdottamana.
No, sitten ymmärtää paremmin jopa ne Jorman välillä melko piikikkäät heitot. Kaipa noi toisensa tuntee ja tietää mitkä jutut on tarkoitettu "huumoriksi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta puhuinkin dynamiikasta. Tiedän kyllä että salli ja teemu on sisaruksia ja santeri ja katja kaveruksia.
Vierailija kirjoitti:
Soilesta ja Jormasta olen tykännyt mutta nyt jotenkin alkanut tökkimään heidän sanailut toisilleen. Ehkä heidän huumoria. Leikkaako ohjelmantekijät pareista aina samantyyliset jutut.. Eli voivat jutella toisilleen kivaankin sävyyn mutta se ei pääse lähetykseen?!
Jotenkin rasittavaa kommunikointia. Yleensä Jorma sanoo jotain piikikästä. Olisi ihana yllätys, kun yhtenä kertana olisivat kivoja toisilleen. Jorma vaikka kehuisi Soilen leipomuksia ja Soile puolestaan Jorman tekemisiä. Tällaista kertaa en ole vielä nähnyt. Toivottavasti pariskunnan keskustelut ovat lempeämpiä tavallisessa arjessa, koska miten kukaan voisi hyvin tuollaisessa ilmapiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Kasper :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soilesta ja Jormasta olen tykännyt mutta nyt jotenkin alkanut tökkimään heidän sanailut toisilleen. Ehkä heidän huumoria. Leikkaako ohjelmantekijät pareista aina samantyyliset jutut.. Eli voivat jutella toisilleen kivaankin sävyyn mutta se ei pääse lähetykseen?!
Jotenkin rasittavaa kommunikointia. Yleensä Jorma sanoo jotain piikikästä. Olisi ihana yllätys, kun yhtenä kertana olisivat kivoja toisilleen. Jorma vaikka kehuisi Soilen leipomuksia ja Soile puolestaan Jorman tekemisiä. Tällaista kertaa en ole vielä nähnyt. Toivottavasti pariskunnan keskustelut ovat lempeämpiä tavallisessa arjessa, koska miten kukaan voisi hyvin tuollaisessa ilmapiirissä.
Jorma sanoo Soilen piirakan pala kädessä "menettelee". Tosin pilke silmäkulmassa. Vois joskus sanoa, että sinä teet hyviä (maailman parhaita) herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma sanoo Soilen piirakan pala kädessä "menettelee". Tosin pilke silmäkulmassa. Vois joskus sanoa, että sinä teet hyviä (maailman parhaita) herkkuja.
Rasittavaa tuollainen naljailu. Mä sanoisin et pää kii, jos et osaa puhua kauniisti.
Aika tylsäksi käynyt, kaikki särmä hävinnyt. Ne uudet tytöt on kyllä kauniita, ihania suorastaan.
Häh. Ne Jorman kommentithan on huumoria. Näkee ilmeistä heti kommenttien jälkeen. Hymyilee muikeasti omille heitoilleen. Old school -trolli :)
Jani ja Simo, Pinja ja Sanna, Monna ja Iiris
näiltä kaksikoilta tulee fiksuja, nopeaälyisiä kommentteja ja hyvää huumoria.
Mä tykkään nykyään tosi paljon myös niistä sähköasentajamiehistä, jotka usein lippis päässä istuu. Hauskoja tyyppejä molemmat (ja komeita!)
Mäkin olen sitä mieltä, että paras terä on kadonnut osalta tosi pitkään mukana olleilta. Soilen ja Jorman kettuilut toisilleen ovat nykyään vähän raskasta kuunneltavaa ja samoin se dalmatialaispariskunta ei enää jaksa sytyttää, vaikka koiransa ovat kyllä ihania. Turkulaisesta perheestä sohvallaan en ikinä ole kauheesti jaksanut perustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, mutta puhuinkin dynamiikasta. Tiedän kyllä että salli ja teemu on sisaruksia ja santeri ja katja kaveruksia.
Noup. Salli ja Katja on sisaruksia. Teemu ja Santeri kaveruksia. Sekä sukua keskenään.
Ajattele noita humalassa. Olisi kauheata olla Soilella ja Jormalla kylässä, kun satavarmasti alkaisivat kännissä vi**uilemaan toisilleen. Jorma ehkä vieraillekkin.