Sohvaperunat nyt tv2
Katso lähetysajat : Sohvaperunat - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7980)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en koe dalmatialaispariskuntaa kovinkaan viihdyttävänä. Toinen kommentoi nokkavasti asioita kuin tietäisikin paljon ja toinen vain koettaa tasoitella vieressä puheita. Ainoa mikä pariskunnassa viihdyttää, on nuo dalmikset.
Pappaporukkaa kaipaan takaisin <3Itse taas juuri koen tämän viihdyttävänä, heillä jotain sanottavaa. Mitä itse sanoisit? Kaikki katsovat TV:tä kotonaan, pitäisikö heidän olla hiljaa?
Pariskunta ja koirat ovat minunkin mieleen! Mielestäni pariskunta on aina sanonut hyvin osuvia kommentteja, mitä itse ei ehkä huomannut edes ajattelevani. Itse kaipaan myös ukkiskerhoa ja äitiä & tytärtä Ranualta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei uskoisi siitä ukosta joka asuu tän tällätyn naisen kanssa, että löytyy tommosen miljoonataloon massia.
Toki Oulussa talojen hinnat ovat eri luokkaa kuin pääkaupunkiseudulla, mutta hieno talo joka tapauksessa ja heillä on molemmilla kunnon ammatit, miellyttävä perhe kaikin puolin.
https://www.airbnb.fi/rooms/29756602/photos?source_impression_id=p3_164…
On kyllä uskomattoman tylsä ja persoonaton sisustus. Mustaa, valkoista ja vihreää, vieläpä monesti limen vihreää. Hrrr.
Tuo oli tuota noin 10 v. sitten. Kiiltovalkoista, mustaa, "piristeenä" hopeaa/kromia. Miksei kivitalokin voisi olla kodikas?
Se nyt vaan on niin, että meillä kaikilla on eri maku, se, mikä joillekin on hirveää, on taas toisille kaunista ja tyylikästä, jokainen sisustaa omien mieltymystensä mukaan.
Totta kai. Mietin vain, kun kuvat kerran ovat nähtävillä ja joku kommentoi rouvaa ahkeraksi sisustajaksi, ettei mistään sisustajasta oikein voi puhua. Tuo tyyli oli ja meni hyvin nopeasti, että jotain ajattomuutta ja lämpöä olisi sisustusihminen sen sijaan torppaansa tuonut.
Vierailija kirjoitti:
Mari ja Kati: toinen on perinteinen blondi-hottis, mutta toisen habitusta on vaikea käsittää. Haluaisin ymmärtää, että MIKSI.
Olipa typerä kommentti. Kaikki naiset eivät ole blondeja hottikseja, SIKSI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä MIKSI? Hehän eivät olet pariskunta, jos siis sitä tässä tarkoitat. Lapsuudenystäviä ja naapureita, muistaakseni.
Ei ollut siitä kyse vaan ovat huomiota herättävästi toistensa täydellisiä vastakohtia. Kuitenkin julkisuudessa kerrotaan että olisivat olleet ystäviä lapsuudesta asti "kuin paita ja peppu" niin on erikoista että ovat silti kuin kahdesta eri kulttuurista.
Rajoittunut käsitys ystävyydestä sinulla. Sinunko mielestäsi vain samannäköiset ihmiset saavat ystävystyä keskenään?
Vierailija kirjoitti:
Itse taas juuri koen tämän viihdyttävänä, heillä jotain sanottavaa. Mitä itse sanoisit? Kaikki katsovat TV:tä kotonaan, pitäisikö heidän olla hiljaa?
Kyllä, sitä luonnollisesti tarkoitin että aivan kaikkien tulee istua hiljaa kotonaan tv:n edessä. Aivan mahtavaa, että tajusit heti pointin!
Kysymys on siitä, ettei heillä nimenomaan ole mitään sanottavaa. Vanhaa sananlaskua lainatakseni "tuuli se huulia heiluttelloo". Pääasiassa näyttävät istuvan hiljaa ja toinen heittää välillä jonkun turhan kommentin, tyyliin "ai mitä toi tekee?" Jos tuo on kaikista niistä nauhoitetuista tunneista parasta ja antavinta materiaalia, niin miettisin että olisiko tarve vähän ohjeistaa keskustelemaan enemmän.
Ja koska nyt kysyit mitä itse tekisin niin itse kommentoisin kyllä niitä ohjelmia. Sitä vartenhan siellä ollaan.
Jos tämä on mielestäsi viihdyttävää niin varmaan pidät myös niistä kahdesta vanhasta rouvasta, aivan yhtä vilkasta ja viihdyttävää katsottavaa. He ovat kyllä herttaisia, mutta antavat täsmälleen saman verran kuin tuo pariskunta.
Onko yhtään lespoparia homojen lisäksi, tasa-arvon takia.631
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse lesPo? Hae mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei tällä kaudella, mutta aiemmin oli.
https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.18172-8/10866141_79623083045…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas juuri koen tämän viihdyttävänä, heillä jotain sanottavaa. Mitä itse sanoisit? Kaikki katsovat TV:tä kotonaan, pitäisikö heidän olla hiljaa?
Kyllä, sitä luonnollisesti tarkoitin että aivan kaikkien tulee istua hiljaa kotonaan tv:n edessä. Aivan mahtavaa, että tajusit heti pointin!
Kysymys on siitä, ettei heillä nimenomaan ole mitään sanottavaa. Vanhaa sananlaskua lainatakseni "tuuli se huulia heiluttelloo". Pääasiassa näyttävät istuvan hiljaa ja toinen heittää välillä jonkun turhan kommentin, tyyliin "ai mitä toi tekee?" Jos tuo on kaikista niistä nauhoitetuista tunneista parasta ja antavinta materiaalia, niin miettisin että olisiko tarve vähän ohjeistaa keskustelemaan enemmän.
Ja koska nyt kysyit mitä itse tekisin niin itse kommentoisin kyllä niitä ohjelmia. Sitä vartenhan siellä ollaan.
Jos tämä on mielestäsi viihdyttävää niin varmaan pidät myös niistä kahdesta vanhasta rouvasta, aivan yhtä vilkasta ja viihdyttävää katsottavaa. He ovat kyllä herttaisia, mutta antavat täsmälleen saman verran kuin tuo pariskunta.
Mielestäni heillä on täysin tarpeeksi sanottavaa. Ohjelmassahab ei ole tarkoitus näytellä, niin kuin monet tekevät. Toivon että haet itse ohjelmaan, ja käsikirjoitus ja editoijat sitten leikkaa sinun juttusi juuri niin että pääset joka jaksossa esille :). Onnea tulevaan hakuun soffalle! Niin päästään arvostelemaan täällä anonyymisti sun juttuja, sitähän sinä menet sinne tekemään: kommentoimaan! Tsemppiä matkaan Anonyymi!
Joskus muuten oli hyväntekeväisyyserikoisjakso, jossa oli mukana julkkiksia ja nimenomaan sellaisia,joilla on paljon kokemusta kameran edessä olemista ja muutenkin esiintymisestä. Oli näyttelijää, juontajaa ja taisi joku poliitikkokin olla. Ihan samantasoisia kommentteja näillä vakioporukkaan verrattuna oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei tällä kaudella, mutta aiemmin oli.
https://scontent-hel3-1.xx.fbcdn.net/v/t31.18172-8/10866141_79623083045…
Ai niinpä olikin. Noi oli ihan kivoja tyyppejä. Toi Kirova nainen oli muistaakseni puheliaampi ja kantaaottavampi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni heillä on täysin tarpeeksi sanottavaa. Ohjelmassahab ei ole tarkoitus näytellä, niin kuin monet tekevät. Toivon että haet itse ohjelmaan, ja käsikirjoitus ja editoijat sitten leikkaa sinun juttusi juuri niin että pääset joka jaksossa esille :). Onnea tulevaan hakuun soffalle! Niin päästään arvostelemaan täällä anonyymisti sun juttuja, sitähän sinä menet sinne tekemään: kommentoimaan! Tsemppiä matkaan Anonyymi!
Mahdatko olla jotain läheistäkin piiriä, kun noin sydämen asiaksi otit ja nokkiinnuit?
Tässähän on jo heti alkuun se ero, että he ovat _halunneet_ hakea ohjelmaan ja tuoda mielipiteensä tiettäviksi siellä. Ohjelmaan hakiessa varmaankin on kerrottu, että tässä olisi tarkoitus kommentoida eikä vain istua sievästi koirien kanssa. Enkä odota kenenkään suuna päänä olevan koko aikaa, mutta ainakin minusta on mukavampi katsoa pareja, joilla on mielipiteitä ja ajatuksia esittää ohjelmista.
Minua julkisuus ei kiinnosta, enkä koe tarvetta päästä kommentoimaan televisioon televisio-ohjelmia. Mikäli näin kokisin, olisin varmaankin jo hakenut ohjelmaan. Ymmärtäisin tuon heittosi, mikäli olisin kommentoinut, että itse kyllä osaisin kommentoida kaikkeen älykkäästi ja runsaasti, mitä en kyllä valitettavasti ole tehnyt. Siinä suhteessa tuo ilkamointisi meni kyllä ihan hukkaan ja suoraan lepikkoon.
Käyttäydyt niinkuin olisin henkilökohtaisesti loukannut sinua syvästikin, vaikka olen vain ilmaissut mielipiteeni siitä, etten pidä kyseistä paria viihdyttävänä. Mielipiteeni perustuu puhtaasti heidän ulosantiinsa, ei mihinkään muuhun. Jos olet itse toinen asianomaisista, tästä voit ehkä halutessasi ottaa jotain vihjettä jatkoon. Mikäli et ole, herää vain kummastus miksi tämä mielipiteeni sinua noin ahdistaa? Onko se jotenkin huonompi mielestäsi kuin omasi ja oikeuttaa esittämään minusta olettamuksia, joissa esimerkiksi pidät minua hiljaisena tuppisuuna, joka ei osaisi kommentoida?
Osaltani tämä keskustelu oli tässä. Palaan asiaan jos koet, että joku tässä vielä hiertää niin paljon että keskustelua on syytä jatkaa.
Aluksi kai vain yhdellä tai korkeintaan kahdella oli koira tai joku muu kotieläin. Sitten tästä tuli joku muoti ja pakkomielle ja nykyään todella monella on tarve esitellä koiriaan. Toivottavasti näitä ei kuitenkaan ole hankittu vain kun muilla on, että voivat sitten esitellä ohjelmassa. Sama tuntuu myös olevan Teeman asioiden ja Muumi-mukien kanssa, elleivät sitten ole tuotesijoittelua. Yksillä naisilla on kuitenkin kamalia Prisman oman halpamerkin harmaita painavia ja kömpelöitä asioita, jotka eivät sovi tuohon, että Teema ja Muumi-mukit olisivat tuossa tuotesijoitteluna.
Ei taida olla kovin montaa, jotka olisivat olleet mukana jokaisella kaudella. Ovatko Laura ja Ville ja Soile ja Jorma olleet mukana jokaisella kaudella?
En ole pariin sohvis-kauteen käynyt täällä katsomassa kommentteja.. Ja ihan hyvä niin! Ihmeen negatiiviseksi tämänkin muuttunut.. Sovikset on ainakin minulle hyvänmielen ohjelma jossa jokaisella jengillä on paikkansa. Ja mielestäni on kohtuutonta alkaa tunnin kestävän ohjelman perusteella ketään arvostelemaan!
Mikä ohjelma olisi sellainen mitä haluaisit että sohvikset katselisi? Itse haluaisin nähdä enemmän Salkkareita tai vaikka Kaunareita, eikö ne taida nimenomaan olla tv-katsojien(oikeiden sohvaperunoiden) suosikkeja. Myös "uusi" Putos joka saanut osakseen kritiikkiä voisi olla kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla kovin montaa, jotka olisivat olleet mukana jokaisella kaudella. Ovatko Laura ja Ville ja Soile ja Jorma olleet mukana jokaisella kaudella?
Ja se oululainen valkoisen kivitalon pesue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en koe dalmatialaispariskuntaa kovinkaan viihdyttävänä. Toinen kommentoi nokkavasti asioita kuin tietäisikin paljon ja toinen vain koettaa tasoitella vieressä puheita. Ainoa mikä pariskunnassa viihdyttää, on nuo dalmikset.
Pappaporukkaa kaipaan takaisin <3Itse taas juuri koen tämän viihdyttävänä, heillä jotain sanottavaa. Mitä itse sanoisit? Kaikki katsovat TV:tä kotonaan, pitäisikö heidän olla hiljaa?
Pariskunta ja koirat ovat minunkin mieleen! Mielestäni pariskunta on aina sanonut hyvin osuvia kommentteja, mitä itse ei ehkä huomannut edes ajattelevani. Itse kaipaan myös ukkiskerhoa ja äitiä & tytärtä Ranualta.
Ranualaiset eivät tainneet olla äiti ja tytär vaan naapurukset tai ystävykset?
Ai olipas, kävin googlaamassa. Sorry.
Uusia klippejä ei enää näytä ilmestyvän?
Juhalla ja Raijalla on upeat silmät!
Heidän omituista "keskustelua" on kovin raskasta kuunnella. Välillä on jopa ilkeätä väittelyä ja tylsää ja hyvin lässähtänyttä kommentointia. He eivät sovi tähän ohjelmaan ollenkaan. Tilalle voisi vaihtaa iloisen lapsiperheen tai nuoren ja energisen pariskunnan. Ohjelmassa on muutenkin liikaa vanhuksia. Vanhukset ovat yleensä happamia ja tylsiä.